back to top
18.9 C
Athens
Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2025

Επτά Βραβεία για την Generali!

Διακρίσεις σε επτά διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες, απέσπασε η Generali υπογραμμίζοντας τη συνεχή δυναμική και πολυεπίπεδη ανάπτυξη της εταιρείας. Οι ψηφιακές εφαρμογές και το περιεχόμενo των επίσημων διαδικτυακών τόπων του οργανισμού κέρδισαν της εντυπώσεις στα φετινά BITE Awards και στα Content Marketing Awards αντίστοιχα, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη στρατηγική που ακουλουθεί η εταιρεία, τόσο στην κατεύθυνση της ψηφιακής μετάβασης προς όφελος των ασφαλισμένων όσο και στην δημιουργία περιεχομένου με στόχο την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κοινό. 

- Advertisement -

Η Generali παρακολουθώντας προσεκτικά τις ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται για την προστασία της ζωής και της περιουσίας τους, αναζητά συνεχώς καινοτόμες λύσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Σε αυτό το πλαίσιο, επενδύει συστηματικα σε ψηφιακά  συστήματα και εφάρμογές και για αυτές έλαβε στα BITE Awards τα ακόλουθα βραβεία:

  • GOLD, για την εφαρμογή E-sign, ως επιτυχημένου παραδειγματος paperless εφαρμογής 
  • SILVER, για την ενσωμάτωση της υπηρεσίας MyDrive στην πλατφόρμα MyGenerali, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Threenitas
  • BRONZE, για τις εφαρμογές MyGenerali mobile & web app και την ανάπτυξη του Mobile Hub Design System
  • BRONZE, για τη συνεχή ανάπτυξη και επέκταση του customer self-service portal & της mobile εφαρμογής MyGenerali που υλοποιεί σε συνεργασία με τη Theenitas

- Advertisement -

Αναλογή φροντίδα και επιμέλεια, επιιδυκνύει η Generali και στον τρόπο με τον οποίο τοποθετείται επικοινωνιακά. Για το υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της η εταιρεία στα Content Marketing Awards έλαβε σε συνεργασία με την SYCO Branding Agency τα ακόλουθα βραβεία:

  • PLATINUM, στην ενότητα Best in Strategy, για την καμπάνια “Uniquely Awesome & Awesomely unique!” 
  • GOLD, στην ενότητα Best Use of Content Marketing for Lead Generation, για την καμπάνια Uniquely Awesome & Awesomely unique!” και τέλος, 
  • SILVER, στην ενότητα “Best Branded Blog”, για το Generali Blog: Your everyday Lifetime Partner!

Η Generali διακρίνεται συστηματικά για τη συνεπή στρατηγική της με στόχο την παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης και πρωτοποριακών λύσεων στους πελάτες της, καθώς και για το συνεκτικό σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης με έμφαση στην καινοτομία. Τα βραβεία αυτά έρχονται να υπογραμμίσουν την ύπαρξη ισχυρών ποιοτικών στοιχείων στον οργανισμό και την πορεία μιας και μιας σταθερά αξιόπιστης παρουσίας στην ασφαλιστική αγορά.

H κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά: 

«H στρατηγική μας έχει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και τη συνολική βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων μας. Είναι πραγματική επιτυχία που, τόσο οι άνθρωποι της Εταιρείας μας όσο και οι συνεργάτες μας, υπηρετούν με συνέπεια το όραμα της Generali. Οι φετινές διακρίσεις επιβεβαιώνουν εκ νέου τις προσπάθειές μας δίνοντάς μας μεγάλη χαρά και -ταυτόχρονα- κίνητρο για τη συνέχεια. Σταθερή επιδίωξή μας είναι ο σχεδιασμός προσωποποιημένων λύσεων και καινοτόμων υπηρεσιών που θα συνεχίσουν να ξεχωρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας από το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, αφήνοντας το μοναδικό αποτύπωμα της Generali.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Αλλαγές στην οργανωτική δομή της Generali

Με τον διορισμό του Giulio Terzariol ως Γενικού Διευθυντή - Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου Ομίλου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εθνική Ασφαλιστική για την εξαγορά: «Η νέα εποχή ξεκινά με σιγουριά και προοπτική»

«Η ολοκλήρωση της εξαγοράς από την Τράπεζα Πειραιώς φέρνει ανάπτυξη, σταθερότητα και νέες ευκαιρίες για όλους»

Δ. Μαζαράκης: Η συνεργασία με την Πειραιώς ενδυναμώνει την Εθνική αλλά και τους ανθρώπους της

«Συνεχίζουμε με σιγουριά την πορεία μας, βασισμένοι στα γερά θεμέλια, τις αξίες και την ιστορία που μας καθορίζουν εδώ και 134 χρόνια»

Τράπεζα Πειραιώς: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής

Με την ενσωμάτωση ο Όμιλος Πειραιώς αναμένεται να καλύψει όλο το φάσμα τραπεζικών, ασφαλιστικών και επενδυτικών πελατειακών λύσεων

Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Με τη συμβολή της στη γιορτή του ΕΕΑ η ασφαλιστική στάθηκε για άλλη μια φορά στο πλευρό της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πρόταση Κανονισμού Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αναθεώρηση του Κανονισμού SFDR

Η ΕΑΕΕ ενημερώνει για τις πρόσφατες νομοθετικές προτάσεις της Κομισιόν ως προς την τροποποίηση του Κανονισμού περί γνωστοποιήσεων αειφορίας

Στο +5,3% η παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου

Θετικό πρόσημο σε όλους τους κλάδους αποτυπώνει η νέα μελέτη της ΕΑΕΕ

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Ευθύνης και Κινδύνων Ανάκλησης Προϊόντος

Την Τρίτη 2 και την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025, σε περιβάλλον webinar ή φυσικής τάξης

Εθνική Ασφαλιστική για την εξαγορά: «Η νέα εποχή ξεκινά με σιγουριά και προοπτική»

«Η ολοκλήρωση της εξαγοράς από την Τράπεζα Πειραιώς φέρνει ανάπτυξη, σταθερότητα και νέες ευκαιρίες για όλους»

Δ. Μαζαράκης: Η συνεργασία με την Πειραιώς ενδυναμώνει την Εθνική αλλά και τους ανθρώπους της

«Συνεχίζουμε με σιγουριά την πορεία μας, βασισμένοι στα γερά θεμέλια, τις αξίες και την ιστορία που μας καθορίζουν εδώ και 134 χρόνια»