back to top
17.7 C
Athens
Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025

Επτά Βραβεία για την Generali!

Διακρίσεις σε επτά διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες, απέσπασε η Generali υπογραμμίζοντας τη συνεχή δυναμική και πολυεπίπεδη ανάπτυξη της εταιρείας. Οι ψηφιακές εφαρμογές και το περιεχόμενo των επίσημων διαδικτυακών τόπων του οργανισμού κέρδισαν της εντυπώσεις στα φετινά BITE Awards και στα Content Marketing Awards αντίστοιχα, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη στρατηγική που ακουλουθεί η εταιρεία, τόσο στην κατεύθυνση της ψηφιακής μετάβασης προς όφελος των ασφαλισμένων όσο και στην δημιουργία περιεχομένου με στόχο την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κοινό. 

- Advertisement -

Η Generali παρακολουθώντας προσεκτικά τις ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται για την προστασία της ζωής και της περιουσίας τους, αναζητά συνεχώς καινοτόμες λύσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Σε αυτό το πλαίσιο, επενδύει συστηματικα σε ψηφιακά  συστήματα και εφάρμογές και για αυτές έλαβε στα BITE Awards τα ακόλουθα βραβεία:

  • GOLD, για την εφαρμογή E-sign, ως επιτυχημένου παραδειγματος paperless εφαρμογής 
  • SILVER, για την ενσωμάτωση της υπηρεσίας MyDrive στην πλατφόρμα MyGenerali, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Threenitas
  • BRONZE, για τις εφαρμογές MyGenerali mobile & web app και την ανάπτυξη του Mobile Hub Design System
  • BRONZE, για τη συνεχή ανάπτυξη και επέκταση του customer self-service portal & της mobile εφαρμογής MyGenerali που υλοποιεί σε συνεργασία με τη Theenitas

- Advertisement -

Αναλογή φροντίδα και επιμέλεια, επιιδυκνύει η Generali και στον τρόπο με τον οποίο τοποθετείται επικοινωνιακά. Για το υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της η εταιρεία στα Content Marketing Awards έλαβε σε συνεργασία με την SYCO Branding Agency τα ακόλουθα βραβεία:

  • PLATINUM, στην ενότητα Best in Strategy, για την καμπάνια “Uniquely Awesome & Awesomely unique!” 
  • GOLD, στην ενότητα Best Use of Content Marketing for Lead Generation, για την καμπάνια Uniquely Awesome & Awesomely unique!” και τέλος, 
  • SILVER, στην ενότητα “Best Branded Blog”, για το Generali Blog: Your everyday Lifetime Partner!

Η Generali διακρίνεται συστηματικά για τη συνεπή στρατηγική της με στόχο την παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης και πρωτοποριακών λύσεων στους πελάτες της, καθώς και για το συνεκτικό σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης με έμφαση στην καινοτομία. Τα βραβεία αυτά έρχονται να υπογραμμίσουν την ύπαρξη ισχυρών ποιοτικών στοιχείων στον οργανισμό και την πορεία μιας και μιας σταθερά αξιόπιστης παρουσίας στην ασφαλιστική αγορά.

H κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά: 

«H στρατηγική μας έχει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και τη συνολική βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων μας. Είναι πραγματική επιτυχία που, τόσο οι άνθρωποι της Εταιρείας μας όσο και οι συνεργάτες μας, υπηρετούν με συνέπεια το όραμα της Generali. Οι φετινές διακρίσεις επιβεβαιώνουν εκ νέου τις προσπάθειές μας δίνοντάς μας μεγάλη χαρά και -ταυτόχρονα- κίνητρο για τη συνέχεια. Σταθερή επιδίωξή μας είναι ο σχεδιασμός προσωποποιημένων λύσεων και καινοτόμων υπηρεσιών που θα συνεχίσουν να ξεχωρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας από το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, αφήνοντας το μοναδικό αποτύπωμα της Generali.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali στα Καλάβρυτα, με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Για τα παραγωγικά τους αποτελέσματα βραβεύτηκαν οι πρώτοι του δικτύου, με ένα τριήμερο γεμάτο εικόνες, δράσεις και εκπλήξεις

Ταξίδι έμπνευσης και εξέλιξης στην Κίνα για τους συνεργάτες της Generali

Kάθε μέρα του ταξιδιού αποτέλεσε για τους ανθρώπους της Generali ευκαιρία προσωπικής ανάπτυξης και αλλαγής προοπτικής

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Euroins Χρυσός Χορηγός στο 3ο Alexandroupoli Insurance Conference

Στο πλαίσιο του συνεδρίου η Γενική Διευθύντρια Αγγελική Μουρατίδου θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα: «Η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά»

The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων οχήματος με ΤΝ

Το προηγμένο σύστημα σημαίνει «λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο χρόνο για ουσιαστική, ανθρώπινη εξυπηρέτηση»

Τα τραπέζια συζήτησης του 14th Clinical Research Conference

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί 4 Δεκεμβρίου 2025 στο Divani Caravel και στο LiveOn Expo Complex

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στηρίζεται στη συνεργασία και στις συνέργειες

Πλήθος ασφαλιστικών στελεχών, συνεταιριστών, συναδέλφων διαμεσολαβητών, δημοσιογράφων και φίλων του cluster συγκέντρωσε το επετειακό συνέδριο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σεμινάριο ασφαλίσεων κινδύνων φυσικών καταστροφών από το ΕΙΑΣ

Στις 10 και 11 Δεκεμβρίου 2025, σε περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης

Swiss Re: Αυτό που θα κάνει τη διαφορά στις ασφαλιστικές

Σημαντικός παράγοντας αλλαγών η γήρανση του πληθυσμού - Οι επενδύσεις σε ΤΝ συνεχίζονται, χωρίς ακόμη απτά αποτελέσματα

Ολοκληρωμένη προστασία από ατυχήματα με τα νέα προγράμματα «Personal Accident Protect» της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Τα νέα προγράμματα προσφέρουν ευελιξία στους πελάτες της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική και σημαντικό πλεονέκτημα στους συνεργάτες της

Η Euroins Χρυσός Χορηγός στο 3ο Alexandroupoli Insurance Conference

Στο πλαίσιο του συνεδρίου η Γενική Διευθύντρια Αγγελική Μουρατίδου θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα: «Η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά»

The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων οχήματος με ΤΝ

Το προηγμένο σύστημα σημαίνει «λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο χρόνο για ουσιαστική, ανθρώπινη εξυπηρέτηση»