back to top
28.8 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

Επιχειρηματική σταθερότητα εν μέσω κρίσης: Ένα πλάνο 4 σημείων

To 2020 αποτελεί αδιαμφισβήτητα μια χρονιά που θα θυμόμαστε όλοι μας. Η πανδημία του COVID-19 μας έχει επηρεάσει όλους σε πολλαπλά επίπεδα πόσο μάλλον σε αυτή την φάση του δεύτερου lockdown. Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων, τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων και το ανθρώπινο δυναμικό των οργανισμών αισθάνονται νευρικότητα για το μέλλον. Ενάντια στο αρνητικό πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί, οι οργανισμοί θα μπορούσαν να εστιάσουν στην επίτευξη της επαγγελματικής σταθερότητας μέσα από τους παρακάτω τρόπους:

Εστίαση στο «core business» τμήμα του οργανισμού

- Advertisement -

Ο πανικός πολλές φορές οδηγεί τις επιχειρήσεις σε βιαστικές κινήσεις διαφοροποίησης, προσθέτοντας νέα προϊόντα ή υπηρεσίες. Ωστόσο, η ανάληψη ενός τέτοιου μεγάλου ρίσκου χωρίς σωστό σχεδιασμό ειδικά αυτό το διάστημα της κρίσης μπορεί να αποδειχθεί σπατάλη χρόνου και χρήματος. Αν σε μια τέτοια κίνηση αφιερώσετε περισσότερους πόρους απ΄ ότι θα έπρεπε, «στερώντας» τους από τις κύριες υπηρεσίες σας ή τα βασικά σας προϊόντα θα μπορούσε να είναι καταστροφική. Η εστίαση στην κύρια επιχειρηματική αποστολή υπογραμμίζει την σταθερότητα που είναι το ζητούμενο σε περίοδο κρίσης.

Αξιοποίηση υπάρχουσας βάση πελατολογίου

- Advertisement -

Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που παρέχετε ικανοποιούν πραγματικά τους υπάρχοντες πελάτες σας και εργαστείτε σκληρά για να βεβαιωθείτε πως είναι ευχαριστημένοι. Οι πραγματικά πιστοί πελάτες θα σας προσφέρουν δυνητικά ακόμη περισσότερες πωλήσεις.

Διατήρηση των μάρκετινγκ καμπανιών σας

Βρισκόμαστε σε ψηφιακή εποχή, οπότε ίσως η διαφήμιση στην τοπική εφημερίδα να μην αυξάνει τη βάση των πελατών σας. Αναζητήστε τρόπους μετακίνησης της καμπάνιας σας σε ψηφιακή μορφή. Οι πελάτες είναι ανήσυχοι και αναζητούν διαφορετικές προτάσεις όταν πρόκειται να προχωρήσουν σε κάποια παραγγελία. Συνεχίζοντας να προβάλετε το όνομα της επιχείρησης σας, όλο και περισσότεροι πελάτες είναι πιθανό να βρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, παρά των ανταγωνιστών σας.

Αποτελεσματική επιλογή ανθρώπινου δυναμικού

Όπως όλα δείχνουν, η μετάβαση στη νέα εργασιακή πραγματικότητα, δεν είναι εύκολη υπόθεση, από την μια πλευρά ο περισσότεροι εργαζόμενοι εργάζονται απομακρυσμένα και αναζητούν επιλογές που μπορούν να τους επιτρέψουν να εξισορροπήσουν καλύτερα την εργασία και την προσωπική τους ζωή, από την άλλη πλευρά οι δεξιότητες που απαιτούνται από τους εργοδότες να έχουν αλλάξει. Για να μπορέσουν οι οργανισμοί να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, θα πρέπει να απευθυνθούν σε ειδικούς όπως η ManpowerGroup και να «επενδύσουν» στη σωστή επιλογή και ανάπτυξη ταλέντων αναβαθμίζοντας τις δεξιότητες που απαιτούνται πλέον για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Διαβάστε τις υπηρεσίες της ManpowerGroup εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το βίντεο της 4ης Συνδιάσκεψης: Το ΕΣΠΑ οι φόροι και η ένταση- Τι διαμείφθηκε

Το Insurnace World κάλυψε στενά την 4η Εθνική Συνδιάσκεψη των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και μετέδωσε ήδη σημαντικά σημεία του

Το βίντεο της 4ης Συνδιάσκεψης: Το ΕΣΠΑ οι φόροι και η ένταση- Τι διαμείφθηκε

Το Insurnace World κάλυψε στενά την 4η Εθνική Συνδιάσκεψη των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και μετέδωσε ήδη σημαντικά σημεία του

8th MedTech Conference: Η ιατρική τεχνολογία μετά την πανδημία

  Οι σκόπελοι και οι προκλήσεις για τον κλάδο των ιατροτεχνολογικών προϊόντων αναδείχθηκαν στο 8th MedTech Conference με τίτλο «Η ιατρική τεχνολογία μετά την πανδημία».

Τι πέτυχε το εμβολιαστικό προγράμμα COVID-19

Το μεγαλύτερο σε μέγεθος και έκταση έργο που έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα στον τομέα της Υγείας αποτέλεσε το εμβολιαστικό προγράμμα COVID-19 στην Ελλάδα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Στα 3,25 δισ. ευρώ η ασφαλιστική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας

Στα 3,248 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών από τα προγράμματα ζωής και υγείας το 2024

Βαρόμετρο Πρακτικών Πληρωμών, Atradius Hellas: Το 55% των τιμολογίων εξοφλούνται εκπρόθεσμα

Μόλις τέσσερα στα δέκα τιμολόγια πληρώνονται εμπρόθεσμα στην Ελλάδα, με την εμπορική πίστωση να αποτελεί την κυρίαρχη μορφή χρηματοδότησης

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή