back to top
9.4 C
Athens
Σάββατο 22 Μαρτίου 2025

Έλλειψη εκπαίδευσης στην cyber ασφάλεια για 9 στους 10 εργαζομένους

Σε δοκιμές, μόλις το 11% από 3.907 εργαζόμενους έδειξε υψηλό επίπεδο ευαισθητοποίησης για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο ενώ χρησιμοποιούσε το Kaspersky Gamified Assessment Tool. Λιγότεροι χρήστες με σχετικές γνώσεις έκαναν τα περισσότερα λάθη τους στον τομέα της περιήγησης στο διαδίκτυο.

Με το 90% των ανθρώπων να υπερεκτιμούν την κατάρτισή τους σε θέματα κυβερνοασφάλειας, το Kaspersky Gamified Assessment Toolέχει σχεδιαστεί όχι μόνο για να αλλάξει τη συμπεριφορά και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων, αλλά και να βοηθήσει τους CIOs και τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού να μετρούν τις δεξιότητες των εργαζομένων στον κυβερνοχώρο, παρέχοντας, παράλληλα, στις ομάδες τους ένα σχετικό εκπαιδευτικό περιβάλλον.

- Advertisement -

 

Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, οι εργαζόμενοι λαμβάνουν πόντους με βάση τις αποφάσεις που παίρνουν κατά τη διάρκεια συνηθισμένων καταστάσεων που συμβαίνουν όταν εργάζονται εξ αποστάσεως -στο σπίτι ή ενώ ταξιδεύουν- και όταν εργάζονται στο γραφείο. Τους ζητείται να αξιολογήσουν εάν οι ενέργειές τους ενέχουν κινδύνους στον κυβερνοχώρο και πόσο σίγουροι είναι για τις υποθέσεις τους.

- Advertisement -

Μόλις ένας στους δέκα (11%) συμμετέχοντες στο τεστ έλαβε Πιστοποιητικό Αριστείας, που σημαίνει ότι συγκέντρωσε πάνω από το 90% της μέγιστης βαθμολογίας. Οι περισσότεροι χρήστες – το 61% – πέτυχαν ένα μέτριο αποτέλεσμα που κυμαίνεται από 82% έως 90% μονάδες, ενώ το 28% δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι έχει επαρκή γνώση σχετικά με την κυβερνοασφάλεια, συγκεντρώνοντας λιγότερο από 75%.

Graphical user interface, application

Description automatically generated

Οι χρήστες του Gamified Assessment Tool επιλέγουν πράσινες μάρκες εάν πιστεύουν ότι το σενάριο είναι ασφαλές ή κόκκινες αν πιστεύουν ότι είναι επικίνδυνο. Ο αριθμός των μαρκών δείχνει πόσο σίγουροι είναι για την απάντησή τους.

Το Gamified Assessment Tool καλύπτει έξι τομείς ασφαλείας: κωδικούς πρόσβασης και λογαριασμούς, email, περιήγηση στο διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα και messenger, ασφάλεια υπολογιστή και κινητές συσκευές. Το θέμα της περιήγησης στο διαδίκτυο φάνηκε να είναι το πιο δύσκολο για τους χρήστες – μόλις το 24% καθόρισε σωστά τις ενέργειες. Τα σενάρια που συνδέονται με κινητές συσκευές ήταν λιγότερο περίπλοκα – το 43% των εργαζομένων δεν έκανε λάθη στην αναγνώριση των κινδύνων στον κυβερνοχώρο σε αυτά τα σενάρια.

«Το Gamified Assessment Tool περιλαμβάνεται στο «engagement phase» του Χαρτοφυλακίου μας για Ευαισθητοποίηση σε Θέματα Ασφάλειας. Προηγείται του σταδίου εκπαίδευσης στην πλατφόρμα Kaspersky Automated Security Awareness, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να αποκτήσουν σαφέστερα κίνητρα για μάθηση και βοηθώντας τους οργανισμούς να ανακαλύψουν ποιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ταιριάζει καλύτερα στις συγκεκριμένες ανάγκες των εργαζομένων τους», σχολιάζει ο Alexander Lunev, Product Manager, Security Awareness & Academic Affairs της Kaspersky. «Ωστόσο, ακόμη και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται στο παιχνίδι δεν αποτελεί ένδειξη ότι ένας χρήστης δεν χρειάζεται περαιτέρω προηγμένη εκπαίδευση ή περιοδική ανανέωση γνώσεων. Οι μέθοδοι ανταγωνιστών μπορεί να αλλάξουν και η επαγρύπνηση ενός ατόμου μπορεί να εξασθενήσει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο διασφαλίζουμε επίσης ότι τα τμήματα της μάθησης και ενίσχυσης του προϊόντος μας είναι ενδιαφέροντα για τους εκπαιδευόμενους όλων των επιπέδων».

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το χαρτοφυλάκιο Kaspersky Security Awareness, ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ημέρα Προστασίας Δεδομένων: Το κρυφό κόστος των εφαρμογών που χρησιμοποιούμε καθημερινά

Με αφορμή την Ημέρα Προστασίας Δεδομένων στις 28 Ιανουαρίου, η Kaspersky αναδεικνύει τους συμβιβασμούς στην πολιτική απορρήτου που επιβάλλουν οι δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες...

Kaspersky: Αύξηση των επιθέσεων ransomware και spyware σε βιομηχανικά συστήματα ελέγχου το 2ο τρίμηνο του 2024

Η Kaspersky δημοσίευσε την έκθεσή της για το 2ο τρίμηνο του 2024 σχετικά με το τοπίο της ψηφιακής ασφάλειας για βιομηχανικά συστήματα ελέγχου

Το κόστος των cyber επιθέσεων

Στον σημερινό διασυνδεδεμένο κόσμο, οι κυβερνοεπιθέσεις είναι πιο συχνές και πιο επικίνδυνες από ποτέ. Οι επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από το

30% περισσότεροι οι νεαροί gamers στο στόχαστρο κυβερνοεγκληματιών

Σύμφωνα με τους ειδικούς της Kaspersky, ο αριθμός των χρηστών που στοχοποιούνται από κυβερνοεγκληματίες που χρησιμοποιούν δημοφιλή

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Από τον Ιούνιο η δυνατότητα online αλλαγής προμηθευτή ρεύματος – Πότε αναμένεται πτώση τιμών

Ο Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, καθηγητής Αθανάσιος Δαγούμας, ενημέρωσε μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Ξεκίνησε η υποβολή των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων

Ξεκίνησε η υποβολή δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2024, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής

Ετήσια Γενική Συνέλευση Συνδέσμου Συνεργαζομένων με Μεσίτες Lloyd’s στην Ελλάδα

Με απόλυτη επιτυχία και με τη συμμετοχή της πλειοψηφίας των Μελών του ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της ετήσιας Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου

Aποχωρεί από την Groupama ο CEO Xρ. Κάτσιος

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά το τελευταίο χρονικό διάστημα, καθώς πέραν των κλεισμένων deal, των κυοφορούμενων συμφωνιών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στρατηγική Συμμαχία: Η Comergon και η GrECo αναδιαμορφώνουν το ασφαλιστικό τοπίο της ΝοτιοΑνατολικής Ευρώπης

Οι κοινές τους αξίες και το επίπεδο εσωτερικών διαδικασιών, το οικογενειακό κλίμα και η κουλτούρα εν γένει των δύο εταιρειών τούς έφεραν κοντά

Kυκλοφορεί το νέο τεύχος του περιοδικού ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΩ

Η Πρόεδρος της ΕΑΕΕ κα Δήμητρα Λύχρου, επισημαίνει ότι στην ψηφιακή εποχή, ο ρόλος του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή

ΟΑΣΕ: Σε σώμα συγκροτήθηκε το νεοεκλεγμένο Εκτελεστικό Συμβούλιο

Μετά τις διαδικασίες των αρχαιρεσιών του 29ου Συνεδρίου της Ομοσπονδίας μας, το νεοεκλεγμένο Εκτελεστικό Συμβούλιο συνεδρίασε

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Καινοτόμο Σύστημα Αυτοματοποιημένης Διαχείρισης Αιτημάτων με RPA & GenAI

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ κάνει ένα ακόμα βήμα προς τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό, εφαρμόζοντας ένα πρωτοποριακό σύστημα αυτοματοποίησης

«Big Team – Big Dream»: Η νέα εποχή του δικτύου πωλήσεων Allianz σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση

Η Allianz πραγματοποίησε το πρώτο Συνέδριο Πωλήσεων της εταιρίας μετά την ενοποίηση με την Ευρωπαϊκή Πίστη