back to top
15.1 C
Athens
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Elena Lavezzi, Revolut στο DBF: Η Ελλάδα αποτελεί μία σημαντική αγορά

Οι επιχειρήσεις, όπως η Revolut ξεκίνησαν μετά την κρίση του 2008, όταν πολλοί άνθρωποι έχασαν την εμπιστοσύνη τους στο παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα.

Αυτήν την διαδρομή και τους στόχους του μέλλοντος, παρέθεσε στο 7th Digital Banking Forum, η κα. Elena Lavezzi Head of Southern Europe της Revolut.

- Advertisement -

“Ήρθαμε για να συνδυάσουμε την τεχνολογία με την τράπεζα με διαφανείς λειτουργίες και χρεώσεις. Αποστολή μας είναι να είμαστε το μοναδικό σημείο που θα απαντά στις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών. Έχουμε παγκοσμίως 10 εκατ. πελάτες και 100.000 περίπου πελάτες στην Ελλάδα, μία αγορά η οποία είναι πολύ σημαντική αγορά για εμάς”, τόνισε.

“Ο αντίκτυπος του Covid είναι τεράστιος. Οδήγησε σε αλλαγές συμπεριφοράς των πελατών μας. Σίγουρα δεν έχουμε φθάσει ακόμη στο ύψος των συναλλαγών του Φεβρουαρίου” (προ-covid-19 δηλαδή).

- Advertisement -

Αυτές οι συνθήκες από την άλλη, επιτάχυναν κάποιες διαδικασίες. Αυξήθηκε η πελατεία της Revolut από πελατειακές ομάδες, εκτός των βασικών target group της εταιρείας.

“Δομούμε τις δραστηριότητές μας ακόμα πιο σωστά στην Ελλάδα και θα επικεντρωθούμε τους επόμενους μήνες, γιατί ανταποκρίθηκε πολύ καλά στην κρίση. Έρχονται νέα λανσαρίσματα από την Revolut τους επόμενους μήνες”, τόνισε στην ομιλία της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης: Πώς μαθαίνουν τα παιδιά να διαχειρίζονται σωστά τα χρήματά τους;

Η Revolut αναλύει τις οικονομικές συνήθειες παιδιών και εφήβων στην Ελλάδα, υπογραμμίζοντας τη δύναμη της χρηματοοικονομικής παιδείας

Η Revolut αποκαλύπτει το οικονομικό «Halloween» των Ελλήνων

Σύμφωνα με έρευνες της Dynata για λογαριασμό της Revolut, αρκετοί φόβοι περί χρημάτων εξακολουθούν να «στοιχειώνουν» τα ελληνικά νοικοκυριά

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Πού επενδύουν οι Έλληνες Millennials και Gen-Z

;

Η Ευρώπη σημειώνει εντυπωσιακή αύξηση στους νεαρούς επενδυτές, καθώς η Gen-Z, αρχίζει να επενδύει σε μικρότερη ηλικία από οποιαδήποτε άλλη γενιά στο παρελθόν.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ασφαλίσεων Μεγάλων Εμπορικών και Βιομηχανικών Κινδύνων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, την Τρίτη 18 και την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Η Ydrogios Digital Academy προετοιμάζει τους επαγγελματίες του αύριο

Μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία μάθησης για όσους θέλουν να θέσουν τα θεμέλια καριέρας στην ασφαλιστική αγορά

Η Ατλαντική Ένωση επιμορφώνει το προσωπικό της στην αξιοποίηση της ΤΝ

Η εταιρεία συνεχίζει να επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη συνεχή εκπαίδευση, στην καινοτομία και στην ψηφιακή μετάβαση

Υποτροφία €8.500 για μέλη της ΠΕΝΕΝ από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο

Για το πρόγραμμα MSc International Maritime Business, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Warsash Maritime School του Southampton Solent University

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά δυσαρέσκεια για τον Donnet

Τεχνική έκθεση: Το «κρυφό» θεμέλιο κάθε σοβαρής ασφαλιστικής κάλυψης

Ένα εργαλείο που συχνά δεν είναι ορατό στον τελικό ασφαλισμένο, ωστόσο καθορίζει πολλά

Η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει στη γνώση και στο περιβάλλον

Η συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή θα έχει έντονο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Έρευνα Metron Analysis για το ΕEA: Απαισιοδοξία επικρατεί στις νεότερες ηλικίες για την πορεία της χώρας

Τα ευρήματα προβληματίζουν και απαιτούν άμεσες παρεμβάσεις, τονίζει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γ. Χατζηθεοδοσίου