back to top
32.5 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Εκρηκτική αύξηση των insurtech ασφαλίστρων βλέπει η Juniper Research

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Τα premiums που παράγονται από ασφαλιστικές υπηρεσίες των νεοφυών ασφαλιστικών εταιρειών υψηλής τεχνολογίας (insurtech) θα υπερδιπλασιαστούν την επόμενη πενταετία και θα ξεπεράσουν τα 400 δισ. δολάρια το 2023 από 187 δισ. δολάρια (εκτίμηση) το 2018, σύμφωνα με νέα μελέτη της βρετανικής συμβουλευτικής εταιρείας Juniper Research.

- Advertisement -

Η μελέτη έδειξε ότι, ενώ οι insurtech προάγουν τον ταχύ μετασχηματισμό των παραδοσιακών επιχειρηματικών μοντέλων των ασφαλιστικών εταιρειών, η υιοθέτηση των πλατφορμών αυτών είναι περιορισμένη λόγω των σχετικά αργών ρυθμών της καινοτομίας εντός του κλάδου. Η Juniper προβλέπει ότι οι insurtech θα αντιπροσωπεύουν το 7% της παγκόσμιας ασφαλιστικής αγοράς το 2023, αυξάνοντας σημαντικά το μερίδιο αγοράς τους, που σήμερα είναι γύρω στο 4%. Οι εταιρείες που πρωταγωνιστούν στην προώθηση των insurtech είναι η γαλλική ΑΧΑ, η γερμανική Allianz,  η κινεζική Ping An και οι βρετανικές Aviva και UnitedHealth.

Παρότι η εφαρμογή της βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο, η εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης στη διαδικασία επεξεργασίας των αιτήσεων αποζημίωσης θα οδηγήσει σε μεγάλη εξοικονόμηση κόστους. Σύμφωνα πάντα με την Juniper, η εξοικονόμηση κόστους στους κλάδους ασφάλισης υγείας, περιουσίας, ζωής και ΙΧ θα ανέλθει στα 1,2 δισ. δολ. σε ετήσια βάση έως το 2023, πενταπλασιαζόμενη σε σχέση με τα επίπεδα του 2018.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Η Allianz πώλησε το 50% UniCredit Allianz Vita SpA στην UniCredit

H UniCredit αποφάσισε να ασκήσει το δικαίωμά της να αποκτήσει όλες τις μετοχές της UniCredit Allianz Vita SpA

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto

Οι κορυφαίοι συνεργάτες του Δικτύου Πωλήσεων Αποκλειστικής Συνεργασίας της Allianz, ταξίδεψαν για μία εβδομάδα σε δύο από τις σημαντικότερες ανατολικές

H Allianz κλείνει 650 θέσεις στο ΗΒ

Η εταιρεία τονίζει ότι αντιμετωπίζει υψηλότερα κόστη αποζημιώσεων και επιδείνωση των συνθηκών της αγοράς στις προσωπικες ασφαλίσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο