back to top
18.1 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Εκπαιδευτικό συνέδριο της MetLife στη Ρόδο

Τη Ρόδο είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν πρόσφατα οι κορυφαίοι συνεργάτες του Παραγωγικού Συστήματος, στελέχη και εργαζόμενοι της MetLife, στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού Συνεδρίου της εταιρίας.

Tο Συνέδριο τίμησαν με την παρουσία τους ο κ. Δ. Μαζαράκης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας στην Ελλάδα, ο κ. Γ. Ζερβουδάκης, Head of Face to Face Distribution Ελλάδος, ο κ. Κ. Δερβεντζής, Head of Agency και ο κ. Γ. Αναστόπουλος, Head of Direct Sales Force.

- Advertisement -

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην Παλιά Πόλη της Ρόδου, με τα πέτρινα τείχη και την μοναδική αρχιτεκτονική της. Το φημισμένο Castello, που ήταν κάποτε τόπος διαμονής των ιπποτών, αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά αξιοθέατα της Ρόδου και εντυπωσιάζει τον επισκέπτη με την ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής που αποπνέει.

Ακόμη, κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη Ρόδο, οι συνεργάτες της MetLife ταξίδεψαν μέχρι τη Σύμη, όπου γνώρισαν τις ομορφιές του νησιού, ενώ ξεναγήθηκαν στον Πανορμίτη, όπου βρίσκεται η εκκλησία του Ταξιάρχη Μιχαήλ.

- Advertisement -

Παράλληλα, οι προγραμματισμένες Συναντήσεις κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου αποτέλεσαν για όλους μια μοναδική ευκαιρία για μια εποικοδομητική ανταλλαγή επαγγελματικών εμπειριών, με σκοπό την περαιτέρω αναβάθμιση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας στην καθημερινή δραστηριότητά τους.

Στις ομιλίες τους, τόσο ο κ. Δ. Μαζαράκης, όσο και ο κ. Γ. Ζερβουδάκης έδωσαν τις κατευθυντήριες γραμμές για την περαιτέρω ανάπτυξη και ενδυνάμωση των εργασιών της MetLife. Γνώμονα όλων των ενεργειών αποτελεί πάντοτε η πελατοκεντρική φιλοσοφία της Εταιρείας που υπογραμμίζει τη δέσμευσή της να παρέχει υπηρεσίες κορυφαίου επιπέδου προς τους ασφαλισμένους της. Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις και διεξοδική συζήτηση σε θέματα Πωλήσεων από συνεργάτες του Παραγωγικού συστήματος.

Το ταξίδι στη Ρόδο ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν, αλλά ταυτόχρονα και να αποκομίσουν νέες ιδέες και να θέσουν έτσι τις βάσεις για ακόμη μεγαλύτερες επαγγελματικές επιτυχίες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί