back to top
11.9 C
Athens
Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Είχα κορωνοϊό και θέλω νέο ασφαλιστήριο Υγείας

του Βάιου Κρόκου

Πολλαπλές και μη υπολογίσιμες είναι οι συνέπειες της πανδημίας στην παγκόσμια κοινότητα. Οικονομίες και κοινωνίες βρίσκονται σε  “αχαρτογράφητα νερά” μιας εν εξελίξει κρίσης. Κύρια αρνητική παράμετρος παραμένει το γεγονός ότι δεν μπορεί να ελεγχθεί χρονικά η έκταση της, ενώ συγκεχυμένες είναι ακόμα οι εκτιμήσεις διεθνώς για το είδος των συνεπειών του κορωνοϊού στην ανθρώπινη υγεία.

- Advertisement -

Στα καθ’ημάς, είναι γνωστός ο τρόπος που λειτουργεί ο ασφαλιστικός κλάδος: με εξειδικεύμενες προβλέψεις, αναλογιστικές μελέτες και underwriting για κάθε λογής παράγοντα που μπορεί να αφορά τις καλύψεις και την δημιουργία ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Λίγες μέρες μετά το ξέσπασμα της κρίσης, οι ασφαλιστικές εταιρείες προχώρησαν σε σχετικές διευκρινίσεις για τις καλύψεις έναντι πανδημίας και άλλων ερωτημάτων που ανέκυψαν λόγω της δυσμενούς συγκυρίας.

- Advertisement -

Διφορούμενες είναι οι προβλέψεις – εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς, ωστόσο, σε ερώτημα του IW για την επόμενη μέρα όσον αφορά τα ασφαλιστήρια Υγείας, Ζωής και ειδικότερα το underwriting και τις πιθανές τροποιήσεις που μπορεί να υπάρξει στο ύψος του ασφαλίστρου λόγο κορωνοϊού.

Είχα κορωνοϊό και θέλω νέο ασφαλιστήριο, τι αλλάζει;“, ήταν το ερώτημα. Αρκετοί ανέτρεξαν σε περιπτώσεις όταν υπήρξε η έξαρση του H1N1, την εποχή της εξάπλωσης του SARS την εποχή 2002-2003 ή εξίσωσαν τον COVID-19 με τις συνέπειες που έχει ο γνώριμος ιός της γρίπης.

Άλλοι, ωστόσο, σημείωσαν χαρακτηριστικά πως είναι ακόμα νωρίς για τέτοιες εκτιμήσεις καθώς απαιτούνται οι ξεκάθαρες και οριστικές απαντήσεις των ειδικών της Υγείας. Επισημαίνουν επίσης και το εξής στοιχείο: ποιο θα είναι το ποσοστό επί του συνόλου του πληθυσμού που θα νοσήσει από τον κορωνοϊό και σε τι χρονικά διαστήματα…για να γίνουν οι σωστές παραμετροποιήσεις.

 

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σοφία Σικοτάκη, ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ: Όραμά μας η «ξεχωριστή εμπειρία»

Έχοντας ως βασικό άξονα στρατηγικής την ανάπτυξη corporate πελατών, την έμφαση στον κλάδο ζωής και υγείας και την κάλυψη εξειδικευμένων κινδύνων, μία από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, η ΑΠΟΛΛΩΝ ΑΕ, συνεχίζει απρόσκοπτα την επιτυχημένη της διαδρομή και το 2022

Η νέα Generali ηγείται των εξελίξεων και φέρνει καινούργια δεδομένα στην ασφάλιση

Σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο iw, η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, CMCO, Generali Hellas, μιλά αρχικά για την πορεία της στην εταιρεία ενώ παραθέτει και τους νέους στρατηγικούς στόχους που θέτει πλέον η Generali, προς όφελος συνεργατών και ασφαλισμένων.

Δ. Μπουζάνης: Πώς το COSMOTE Insurance κάνει την ασφάλιση ευκολότερη για όλους

Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα νέων σύγχρονων εφαρμογών και ψηφιακής οικονομίας είναι το COSMOTE Insurance. Απόρροια του ψηφιακού μετασχηματισμού, των σημαντικών αλλαγών που συντελούνται στην ιδιωτική αγορά ασφάλισης και της πελατοκεντρικής προσέγγισης, το COSMOTE Insurance λανσάρισε φέτος τη νέα πλατφόρμα του.

Θεσμικές αλλαγές, πληθωρισμός, νέα παραγωγή: 3 γρίφοι για την ασφαλιστική αγορά

Μια σεζόν με μεγάλες προκλήσεις ξεκινά το φετινό φθινόπωρο για το σύνολο οικονομίας και κοινωνίας, όπως παραδέχεται το σύνολο της της αγοράς. Το ίδιο ισχύει και για τους ανθρώπους της ασφαλιστικής αγοράς και διαμεσολάβησης.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δίκτυα πωλήσεων και αυτοματοποίηση: Τιμολόγηση, διαχείριση ζημιών, απάτες

Πώς διαμορφώνει η τεχνητή νοημοσύνη τη νέα εποχή του ασφαλιστικού κλάδου

Γιατί είναι ευχαριστημένες οι ασφαλιστικές περιουσίας – Τι άλλαξε

Μπορεί η παραγωγή ασφαλίστρων στον κλάδο να αυξήθηκε μόνο 3% το 2024, το άκρως αντίθετο συνέβη ωστόσο με τις αποζημιώσεις

Αστική ευθύνη ξενοδοχείων: Τι καλύπτουν πραγματικά τα ασφαλιστήρια και πού κρύβονται οι «παγίδες»

Την εικόνα επιχειρεί να αποσαφηνίσει ο Αρ. Ατσαλάκης, Hospitality Insurance Solutions Manager και μέλος του Business EXCO της Howden Hellas SA

Το νέο σχέδιο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Δικό της εσωτερικό μοντέλο υπολογισμού κινδύνων σχεδιάζει η εταιρεία, σύμφωνα με κύκλους της αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Interamerican: Χριστουγεννιάτικη καμπάνια ευγνωμοσύνης προς την Ομάδα Βοήθειας – Βίντεο

Η καμπάνια προβάλλει το σημαντικό έργο της Ομάδας και αποτελεί ένα μεγάλο «ευχαριστώ» προς όσους προσφέρουν αδιάκοπη υποστήριξη στις γιορτές

Η Feel Safe Insurance γίνεται Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια και υποστήριξη

Το πρώτο ασφαλιστικό γραφείο στην Ελλάδα που εντάσσεται στο δίκτυο υποστήριξης, θεωρώντας αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα κάθε γυναίκας να νιώθει ασφαλής

Hellas Direct: O βασικός λόγος που χρειάζεσαι οδική βοήθεια τον χειμώνα

Τι δείχνουν τα στοιχεία της ασφαλιστικής για τα περιστατικά του χειμώνα και το κόστος κλήσης με ή χωρίς κάλυψη

Εξαπλή διάκριση για το insurancemarket στα FMIA25

Η πλατφόρμα ξεχώρισε για τις επιδόσεις της σε πολλαπλούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει απλές, οικονομικές και διαφανείς λύσεις

Δίκτυα πωλήσεων και αυτοματοποίηση: Τιμολόγηση, διαχείριση ζημιών, απάτες

Πώς διαμορφώνει η τεχνητή νοημοσύνη τη νέα εποχή του ασφαλιστικού κλάδου