back to top
31.1 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Διαγωνισμό για insurtech startups προκήρυξε η Zurich

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

H Zurich Insurance θεωρεί ότι ένας διεθνής διαγωνισμός είναι ο καλύτερος τρόπος για να βρει νεοφυείς εταιρείες (startups) και επιχειρηματίες στην αιχμή της τεχνολογίας και να συνεργαστεί μαζί τους στο πεδίο των insurtechs.

- Advertisement -

Η ελβετική ασφαλιστική ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καινοτομίας (Zurich Innovation World Championship), το οποίο χαρακτηρίζει παγκόσμιο διαγωνισμό όπου οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα τους σε πελάτες της Zurich σε επιλεγμένες χώρες. Οι startups με εδραιωμένα προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα για συμμετοχή στον διαγωνισμό έως τις 30 Σεπτεμβρίου, μέσω της ειδικής ιστοσελίδας  https://www.zurich.com/ziwc.

H Zurich Insurance ανακοίνωσε ότι «τρέχει» τον διαγωνισμό σε περισσότερες από 20 χώρες του κόσμου και επικεντρώνεται σε startups που αναπτύσσουν προϊόντα και υπηρεσίες για «έξυπνα» σπίτια και κτίρια, την ψηφιακή υγεία, τον χρηματοοικονομικό προγραμματισμό και την κινητικότητα.

- Advertisement -

Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 30 Αυγούστου και οι νικητές σε κάθε χώρα προχωρούν στον επόμενο γύρο, σε περιφερειακό επίπεδο. Στη συνέχεια, οι νικητές σε Βόρειο Αμερική, Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού θα συμμετάσχουν στον τελικό γύρο, σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο γύρος αυτός θα λάβει χώρα τον Φεβρουάριο του 2019 και οι τρεις πρώτοι θα εξασφαλίσουν τους πόρους για να υλοποιήσουν ένα πιλοτικό πρόγραμμα για πελάτες της Zurich. Καταξιωμένοι επιστήμονες, leaders της καινοτομίας και υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων θα απαρτίζουν την κριτική επιτροπή που θα επιλέξει τους νικητές.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ελλάδα ως Start-up Nation: Δυναμική υπάρχει, κουλτούρα δεν υπάρχει…

Η Ελλάδα έχει όλα τα φόντα για να γίνει ο κορυφαίος προορισμός για startups στην Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ευρώπη.

Γιατί μία ασφαλιστική πρέπει να βλέπει (σοβαρά) συνεργασίες με startups;

Ένα ενδιαφέρον Innovation meetup από την Interamerican #InnovationHub και τις Envolve Entrepreneurship, Found.ation, διοργανώθηκε την 1η Οκτωβρίου

Mapfre: Υποχωρεί η χρηματοδότηση των Insurtechs

Η περιοχή του Ειρηνικού παρουσιάζει το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, ιδίως η Κεντρική Αμερική (69%), ο Εκουαδόρ (35%), η Κολομβία (24%) και το Περού (23%).

Generali Ventures: 250 εκ. σε insurtech και fintech

Στόχος της Generali η καινοτομία σε ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών που θα κάνουν την διαφορά στον ασφαλιστικό κλάδο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο