Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου
H Zurich Insurance θεωρεί ότι ένας διεθνής διαγωνισμός είναι ο καλύτερος τρόπος για να βρει νεοφυείς εταιρείες (startups) και επιχειρηματίες στην αιχμή της τεχνολογίας και να συνεργαστεί μαζί τους στο πεδίο των insurtechs.
Η ελβετική ασφαλιστική ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καινοτομίας (Zurich Innovation World Championship), το οποίο χαρακτηρίζει παγκόσμιο διαγωνισμό όπου οι νικητές θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα τους σε πελάτες της Zurich σε επιλεγμένες χώρες. Οι startups με εδραιωμένα προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα για συμμετοχή στον διαγωνισμό έως τις 30 Σεπτεμβρίου, μέσω της ειδικής ιστοσελίδας https://www.zurich.com/ziwc.
H Zurich Insurance ανακοίνωσε ότι «τρέχει» τον διαγωνισμό σε περισσότερες από 20 χώρες του κόσμου και επικεντρώνεται σε startups που αναπτύσσουν προϊόντα και υπηρεσίες για «έξυπνα» σπίτια και κτίρια, την ψηφιακή υγεία, τον χρηματοοικονομικό προγραμματισμό και την κινητικότητα.
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 30 Αυγούστου και οι νικητές σε κάθε χώρα προχωρούν στον επόμενο γύρο, σε περιφερειακό επίπεδο. Στη συνέχεια, οι νικητές σε Βόρειο Αμερική, Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Μέση Ανατολή και στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού θα συμμετάσχουν στον τελικό γύρο, σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο γύρος αυτός θα λάβει χώρα τον Φεβρουάριο του 2019 και οι τρεις πρώτοι θα εξασφαλίσουν τους πόρους για να υλοποιήσουν ένα πιλοτικό πρόγραμμα για πελάτες της Zurich. Καταξιωμένοι επιστήμονες, leaders της καινοτομίας και υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων θα απαρτίζουν την κριτική επιτροπή που θα επιλέξει τους νικητές.