back to top
16.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Δεν χρειάζεται να γίνουν αυξήσεις στα τιμολόγια αυτοκινήτου

Ακούγεται παράδοξο, τ’  ότι δεν χρειάζεται να γίνουν αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου … και όμως ξεκάθαρα ειπώθηκε.

Το τελευταίο διάστημα, ειδικότερα το τελευταίο 12μηνο ακούγεται ότι πρέπει να γίνουν απαραιτήτως αυξήσεις στα τιμολόγια αυτοκινήτου. Οτι, ναι μεν μειώθηκαν τα  ατυχήματα, αλλά αυξήθηκε η ένταση των ατυχημάτων, ενιότε και το κόστος ζημιάς, κυρίως το μέσο κόστος σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί.

- Advertisement -

Οτι ο κλάδος για να συμβαδίζει με τον ανταγωνισμό και να αντλήσει νέα μερίδια ή να αρπάξει μερίδια αντί να κάνει αυξήσεις κάνει μειώσεις,  και ότι  σύντομα θα έρθει αντιμέτωπος με τις επιλογές του. Με δύο λόγια θα περάσει στο κόκκινο αν δεν αλλάξει ρότα και δεν πάει σε αυξήσεις.

Το νόμισμα έχει και άλλη όψη στην υπόθεση αυτή. Κάποιοι  έχουν αντίθετη άποψη και δεν συμφωνούν ή δεν κρίνουν απαραίτητες τις αυξήσεις.

- Advertisement -

Τι έχουν να μας πουν;

Υποστηρίζουν ότι δεν χρειάζονται αυξήσεις στα ασφάλιστρα αν η ασφαλιστική είναι καλά τοποθετημένη και έχει σωστή κατανομή των κινδύνων, αν η σύνθεση του επενδυτικού της χαρτοφυλακίου είναι τέτοια που να της επιτρέπει να έχει έσοδα και να αντισταθμίζει τις ζημιές.

Μας λένε  εν κατακλείδι ότι είναι καθαρά θέμα στρατηγικής και κατανομής των κινδύνων επίσης ότι οι ασφαλιστικές που επιμένουν σε  αυξήσεις, δεν έχουν άλλες επιλογές, είναι εγκλωβισμένες στο αυτοκίνητο και οι αυξήσεις για αυτές είναι μονόδρομος.

Για να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα πρέπει να το ψάξουμε ακόμα, πάντως κάποιοι τσίμπησαν προς τα πάνω τα τιμολόγια τους το τελευταίο χρόνο.

Για την ώρα δεν λέμε ούτε κορώνα ούτε γράμματα.

 

 

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

Oι μεγάλες ζημιές στο αυτοκίνητο οδηγούν σε αυξήσεις στα ασφάλιστρα

Οι ζημιές της περυσινής χρονιάς (2024) για τον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτου θα κινηθούν σε επίπεδα ρεκόρ

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας ακούστηκε χτες στην εκδήλωση της KPMG για την ιδιωτική ασφάλιση. 

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα είναι πραγματικά κερδοφόρο το 2025;

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα βγει κερδοφόρο το 2025; και αν ναι με πόσες αυξήσεις ασφαλίστρων; ή εναλλακτικά με πόση πτώση των ατυχημάτων από τους Ελληνες οδηγούς;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024