back to top
18.2 C
Athens
Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

Δεν χρειάζεται να γίνουν αυξήσεις στα τιμολόγια αυτοκινήτου

Ακούγεται παράδοξο, τ’  ότι δεν χρειάζεται να γίνουν αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου … και όμως ξεκάθαρα ειπώθηκε.

Το τελευταίο διάστημα, ειδικότερα το τελευταίο 12μηνο ακούγεται ότι πρέπει να γίνουν απαραιτήτως αυξήσεις στα τιμολόγια αυτοκινήτου. Οτι, ναι μεν μειώθηκαν τα  ατυχήματα, αλλά αυξήθηκε η ένταση των ατυχημάτων, ενιότε και το κόστος ζημιάς, κυρίως το μέσο κόστος σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί.

- Advertisement -

Οτι ο κλάδος για να συμβαδίζει με τον ανταγωνισμό και να αντλήσει νέα μερίδια ή να αρπάξει μερίδια αντί να κάνει αυξήσεις κάνει μειώσεις,  και ότι  σύντομα θα έρθει αντιμέτωπος με τις επιλογές του. Με δύο λόγια θα περάσει στο κόκκινο αν δεν αλλάξει ρότα και δεν πάει σε αυξήσεις.

Το νόμισμα έχει και άλλη όψη στην υπόθεση αυτή. Κάποιοι  έχουν αντίθετη άποψη και δεν συμφωνούν ή δεν κρίνουν απαραίτητες τις αυξήσεις.

- Advertisement -

Τι έχουν να μας πουν;

Υποστηρίζουν ότι δεν χρειάζονται αυξήσεις στα ασφάλιστρα αν η ασφαλιστική είναι καλά τοποθετημένη και έχει σωστή κατανομή των κινδύνων, αν η σύνθεση του επενδυτικού της χαρτοφυλακίου είναι τέτοια που να της επιτρέπει να έχει έσοδα και να αντισταθμίζει τις ζημιές.

Μας λένε  εν κατακλείδι ότι είναι καθαρά θέμα στρατηγικής και κατανομής των κινδύνων επίσης ότι οι ασφαλιστικές που επιμένουν σε  αυξήσεις, δεν έχουν άλλες επιλογές, είναι εγκλωβισμένες στο αυτοκίνητο και οι αυξήσεις για αυτές είναι μονόδρομος.

Για να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα πρέπει να το ψάξουμε ακόμα, πάντως κάποιοι τσίμπησαν προς τα πάνω τα τιμολόγια τους το τελευταίο χρόνο.

Για την ώρα δεν λέμε ούτε κορώνα ούτε γράμματα.

 

 

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ασφαλίσεων κινδύνων αυτοκινήτου και διαχείρισης ζημιών

Η υποχρεωτικότητα της ασφάλισης αυτοκινήτου και οι παράγοντες ευθύνης των ιδιοκτητών και οδηγών αυτοκινήτων συντελούν ώστε οι ασφαλίσεις αυτοκινήτου

Προσεχώς ο νέος ΚΟΚ με 6 σημεία “κλειδιά”

Κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή, έως το τέλος Σεπτεμβρίου, ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ). Ο νέος ΚΟΚ θα προβλέπει υψηλές ποινές για όσους παραβιάζουν

Οι 8 συχνότερες οδηγικές παραβάσεις και οι κυρώσεις τους

Η τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) αποτελεί βασικό παράγοντα για την ασφάλεια στους δρόμους. 

Μπαλαντέρ το αυτοκίνητο

Ο Ανασφάλιστος δεν παρατηρεί μόνο για να παρατηρεί, αν γίνονταν αυτό θα ήταν αλλήθωρος και θα έκανε βεβιασμένες ατυχείς κινήσεις.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Aσφάλιση Κατοικίας/ΕΝΦΙΑ: Τα αποτελέσματα προβληματίζουν…

Η “καυτή πατάτα” του ζητήματος ασφάλισης κατοικιών, εν μέσω των ραγδαίων αλλαγών που επιφέρει στις ζωές μας η Κλιματική Κρίση είναι ένα ζήτημα που χρήζει άμεσης διευθέτησης.

Ασφαλιστικές εξελίξεις, ένας καυτός χειμώνας γεμάτος δράση

Περιμένουμε να δούμε το πως θα ομαδοποιηθούν οι κίνδυνοι

Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στην ασφαλιστική αγορά παρουσιάζει τόσο κινδύνους όσο και ευκαιρίες

Βρισκόμαστε στην αρχή μιας εντυπωσιακά ενδιαφέρουσας εποχής, η οποία θα χαρακτηριστεί από την επανάσταση που θα φέρουν οι νέες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης

Πώς ασφαλίζονται οι κατοικίες για φυσικές καταστροφές, τι αλλάζει

Δύο σημαντικά κίνητρα δίνει το νέο σχέδιο νόμου για την ασφάλιση κατοικιών έναντι φυσικών καταστροφών

Δημοφιλή Άρθρα


 

 

Ροή Ειδήσεων

Η Euroins Ελλάδος, Μέγας Χορηγός του Kallithea Night Run

Η Euroins Ελλάδος για ακόμη μια χρονιά είναι Μέγας Χορηγός του Kallithea Night Run.

Σέντρα στο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Ασφαλιστικών Εταιρειών

Το 12ο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Ασφαλιστικών Εταιρειών Π.ΑΣΦ.Ε 2025 είναι γεγονός!

Τι μπορεί να «πυροδοτήσει» τον καρκίνο του προστάτη

Κάθε άνδρας μπορεί να κινδυνεύει από την εμφάνιση καρκίνου του προστάτη. Η ασθένεια προσβάλλει αθλητές και λογιστές, πολιτικούς και γιατρούς

Άνοδος κυβερνοεγκλημάτων με στόχο ηλικιωμένους

Οι βασικές κυβερνοεπιθέσεις έρχονται με τη μορφή ηλεκτρονικού ψαρέματος (phishing) και τεχνολογικών απατών και επιθέσεων

Έρευνα ΠΟΥ για την επίδραση των κινητών τηλεφώνων στην εμφάνιση καρκίνου του εγκεφάλου

Νέα στοιχεία  από πρόσφατη ανασκόπηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) που δημοσιεύθηκε από τους Karipidis et al στο Environmental International, αναφέρουν