back to top
30.2 C
Athens
Παρασκευή 15 Αυγούστου 2025

Δ. Λύχρου στην κάμερα του I.W.: «Περισσότερη συνεργασία χρειάζεται σε διαμεσολάβηση-ΜμΕ, καλύτερη ενημέρωση στο bancassurance»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Το 18th Insurance Conference, #inco25, διοργανώθηκε από την ethosEVENTS σε συνεργασία με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr, το ασφαλιστικό περιοδικό Insurance World και το portal insuranceworld.gr. Η συμμετοχή στo συνέδριο έγινε με φυσική παρουσία στο Divani Caravel και online μέσα από το LiveOn Expo Complex, το καινοτόμο 3D εκθεσιακό και συνεδριακό κέντρο της LiveOn, της ψηφιακής πλατφόρμας Επιχειρηματικής Επικοινωνίας και Εκδηλώσεων.

- Advertisement -

Στο περιθώριο του συνεδρίου, διακεκριμένοι προσκεκλημένοι μίλησαν στην κάμερα του Insurance World.

Η Δήμητρα Λύχρου, Πρόεδρος, Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) & Ένωση Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), ξεκίνησε από την παραδοχή ότι οι δύο πυλώνες της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης είναι οι εταιρείες και οι διαμεσολαβητές, για να προσθέσει: «Αυτό που λέμε είναι ότι η συνεργασία μπορεί να φέρει αποτέλεσμα και θέλουμε η φωνή της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης να συμμετέχει, να υπάρχει απέναντι στην πολιτεία αλλά και ως θέση σε οτιδήποτε αποφασίζεται. Και το έχουμε δει φέτος: κυρίως το 2025 είχαμε πολλά θέματα που, αν είχε υπάρξει συνεργασία από πριν, θα μπορούσαν να είχαν πάει πολύ καλύτερα και να μην έχουν δημιουργήσει πρόβλημα. Όταν μιλάω κυρίως για τους δύο πυλώνες και αφήνω την πολιτεία απέξω, στέκομαι σε θέματα συνεργασίας, θέματα που μπορούν να είναι πολύ πιο ομαλά και ήρεμα εάν υπάρχει από πριν μια συνεννόηση. Είτε αφορά προϊόντα είτε εγκυκλίους είτε τρόπο συνεργασίας, μια συμμετοχική σύμπραξη θα ήταν προτιμότερη – θα είχαν αποφευχθεί δηλαδή πράγματα τα οποία μας δημιούργησαν λίγη ένταση. Το θέμα του bancassurance, που θεωρούσαμε ότι θα είναι και θέμα του σημερινού συνεδρίου, είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα, αν θέλετε, που αφορά και τη διαμεσολάβηση. Είναι βέβαιο ότι και οι τραπεζικοί διαμεσολαβητές, οι πιστοποιημένοι, μπορούν πράγματι να εκτελούν και ασφαλιστικές εργασίες. Εκείνο που θέλουμε είναι να λειτουργεί και το πλαίσιο επικοινωνίας με τον πελάτη. Καταγγελίες και αναφορές που έχουμε από ασφαλισμένους μας, γενικότερα από το κοινωνικό σύνολο, μας κάνουν να είμαστε αρκετά προβληματισμένοι από τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί ο τραπεζικός υπάλληλος με τον πολίτη στο γκισέ. Δεν τηρούνται δηλαδή συγκεκριμένες δεσμεύσεις του ν. 4583: αυτός ο άνθρωπος δεν έχει ενημέρωση, δεν έχει προσφορές, απλώς ή εκβιάζεται ή καθοδηγείται σε ένα προϊόν που δεν του είναι απαραίτητο. Πολλές φορές θίγεται έτσι ο θεσμός της ιδιωτικής ασφάλισης, δεν συμβάλλει στην καλλιέργεια της σωστής ασφαλιστικής συνείδησης όταν ο πολίτης το βλέπει σαν καταναγκασμό ή υποχρέωση, χωρίς να του αναλύεται η πραγματική κάλυψη της ανάγκης του. Στο θέμα των συγχωνεύσεων, δεν ξέρουμε πώς θα εξελιχθεί, ακούγονται διάφορα στην αγορά, εσείς σαν δημοσιογράφοι τα ξέρετε και πριν από μας πολλές φορές… Περιμένουμε. Η συρρίκνωση δεν είναι καλή, και για το σύνολο και για τη διαμεσολάβηση ιδιαίτερα. Η αδυναμία ασφάλισης μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η απαλλαγή τους μέσω βεβαιώσεων είναι μια στρέβλωση, μια λύση ανάγκης… Πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο η διάταξη του νόμου πάει λίγο στην άκρη. Είναι αρκετά εύκολο μια επιχείρηση που είναι σε ένα σημείο δύσκολο ή πριν το ’50 να πάρει δύο αρνήσεις από ασφαλιστικές εταιρείες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να ασφαλιστεί: συζητείτο στην αρχή η δημιουργία ενός pool ασφαλιστικών, που θα μπορούσε να δέχεται και να καλύπτει αυτές τις επιχειρήσεις. Με αυτόν τον τρόπο θα μένουν και οι περισσότερες ανασφάλιστες, δηλαδή δεν ικανοποιείται η διάθεση του νομοθέτη. Και μετά από δύο χρόνια, δυστυχώς ξέρουμε πώς λειτουργούν τα πράγματα στον τόπο μας, θα ατονήσει αυτό το μέτρο, όπως ατόνησε και η ύπαρξη του Παρατηρητηρίου, το οποίο όπως στήθηκε έτσι ακυρώθηκε.

- Advertisement -

 

Διαβάστε επίσης:

Δήμητρα Λύχρου: Να ακουστούν οι φωνές των επαγγελματιών πρώτης γραμμής

Σε συνομιλίες για τα MGAs ΕΕΑ και ΕΑΔΕ, για την ασφάλιση των ΜμΕ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Insurance Guarantee: 35 χρόνια εμπιστοσύνης και επαγγελματισμού στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Με επικεφαλής τη Μαριλένα Σουρίκα, η Insurance Guarantee έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην αγορά με βασικό πυλώνα τις σχέσεις εμπιστοσύνης

Απευθείας σύνδεση ασφαλιστικών με δημόσια μητρώα: Μια θεσμική νίκη με πολλαπλά οφέλη

Τι σημαίνει αυτή η αλλαγή για τον επαγγελματία, τον πελάτη, αλλά και συνολικά την ασφαλιστική αγορά;

Το κράνος ως δείκτης ασφαλιστικής συνείδησης

Τελικά, το κόστος δεν το επωμίζεται μόνο ο απερίσκεπτος αναβάτης, αλλά το σύνολο των ασφαλισμένων και των ασφαλιστικών φορέων

Νέο έντυπο από την ΕΑΔΕ: «Θέλεις να ασφαλιστείς; Ενημερώσου υπεύθυνα»

Το έντυπο ενισχύει τον ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην παροχή αξιόπιστης πληροφόρησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Καλοκαιρινή ανανέωση για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές – Μικρές αλλαγές με μεγάλο αποτύπωμα

Η καλοκαιρινή περίοδος μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη ευκαιρία για επαγγελματική ανασύνταξη και προσωπική φροντίδα

Κ. Κατσαφάδος: Νέα μέτρα για τους πυρόπληκτους τη Δευτέρα – Άνιση η μάχη με την κλιματική κρίση

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Σημαντική άνοδος το 2024, στρατηγικός στόχος η καινοτομία

Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη ΓΣ έγινε στην αύξηση της μερίδας των εταίρων, η οποία έφτασε σε πρωτοφανή για τον συνεταιρισμό επίπεδα

Social media και ασφάλιση: Η νέα εποχή στην προσέλκυση συνεργατών!

Η ψηφιακή στρατολόγηση δεν αλλάζει απλώς τον τρόπο προσέλκυσης, αλλά και το προφίλ του ασφαλιστικού συμβούλου - Ποιες προκλήσεις αναδύονται

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

ΑΠΑ: Επείγουσα προειδοποίηση για τη χρήση drones σε περιοχές πυρκαγιών

Κίνδυνος για τις επιχειρήσεις πυρόσβεσης και την ανθρώπινη ζωή

Η σύνεση φέρνει αυξημένη κερδοφορία για τη Swiss Re το α΄ εξάμηνο

Πώς σχολιάζουν τα αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος Andreas Berger και ο οικονομικός διευθυντής Anders Malmström

Καλοκαιρινή ανανέωση για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές – Μικρές αλλαγές με μεγάλο αποτύπωμα

Η καλοκαιρινή περίοδος μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη ευκαιρία για επαγγελματική ανασύνταξη και προσωπική φροντίδα

Κ. Κατσαφάδος: Νέα μέτρα για τους πυρόπληκτους τη Δευτέρα – Άνιση η μάχη με την κλιματική κρίση

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Σημαντική άνοδος το 2024, στρατηγικός στόχος η καινοτομία

Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη ΓΣ έγινε στην αύξηση της μερίδας των εταίρων, η οποία έφτασε σε πρωτοφανή για τον συνεταιρισμό επίπεδα