back to top
7.8 C
Athens
Τρίτη Ιανουάριος 14 2025

Case Study για καλές πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών η Carglass®

H Carglass® συμμετείχε στο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2022» υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022.

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, ο οποίος παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η Carglass® συνέχισε να λειτουργεί αδιάλειπτα κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης του COVID-19 εξασφαλίζοντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση παράλληλα με την ασφάλεια των πελατών, των προμηθευτών και του προσωπικού. Η εταιρεία ανήκοντας σε μια από τις κατηγορίες επιχειρήσεων που συνέχισαν τη λειτουργία τους ως «Είδος πρώτης ανάγκης», έλαβε εγκαίρως όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, με σκοπό τη διασφάλιση της ομαλής μετακίνησης των οχημάτων – επαγγελματικών, κρατικών, ιδιωτικών , όπου αυτή ήταν απαραίτητη.

- Advertisement -

Αξιοποιώντας το ήδη υπάρχον διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης και το ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass® παρείχε πολλαπλές δυνατότητες επικοινωνίας, ώστε οι χρήστες να κλείνουν το ραντεβού τους απομακρυσμένα, να συνομιλούν άμεσα με κάποιο εκπρόσωπο της εταιρείας και τέλος, να ενημερώνονται άμεσα για τους τρόπους μετακίνησής τους και τα νέα μέτρα που ισχύουν σε κάθε περίοδο. Παράλληλα, η Carglass®, συνεισφέροντας στον περιορισμό των μετακινήσεων, έστρεψε τη στρατηγική της προς την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου των κινητών μονάδων εξυπηρέτησης πανελλαδικά, παρείχε συστηματικά μάσκες, γάντια και αντισηπτικά στις εγκαταστάσεις της για χρήση από το προσωπικό και τους πελάτες και τέλος, εφάρμοσε ενδελεχή απολύμανση των οχημάτων πριν και μετά την εργασία.

Ο τρόπος με τον οποίο η Carglass® διαχειρίστηκε και συνεχίζει ακόμα να ανταπεξέρχεται στις συνθήκες της υγειονομικής κρίσης, αναδεικνύει την υπευθυνότητα και τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το έργο της και πάνω την ασφάλεια των πελατών και των Ανθρώπων της. Η εταιρεία επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά στις προκλήσεις χωρίς να κάνει καμία έκπτωση στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει, γεγονός που επιβεβαιώνεται από το σταθερά υψηλό Net Promoter Score, το οποίο παρέμεινε πάνω από 85% καθόλη τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass® Ελλάδας: Τ-shirts από τον σχεδιαστή Γιάννη Λάσκο και τους μαθητές του Χατζηπατέρειου

Η ομάδα της Carglass® Ελλάδας φοράει τα νέα μπλουζάκια του σχεδιαστή Γιάννη Λάσκου και των μαθητών από το «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®: Το κορυφαίο δίκτυο παραμετροποίησης συστημάτων ADAS με 38 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά

Εκτός από το δίκτυο των 22 εταιρικών καταστημάτων της εταιρείας, οι αυτοκινητιστές μπορούν να εξυπηρετούνται σε επιπλέον 16 στρατηγικά σημεία επιτυγχάνοντας έτσι συνολική γεωγραφική κάλυψη 38 σημείων.

Carglass®: Ξανά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού

Η Carglass® Ελλάδας στέκεται για ακόμη μια φορά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®:Επιβεβαιώνει την συστηματική τήρηση των διαδικασιών με ανανέωση του ISO

Η Carglass® Ελλάδας ανανέωσε επιτυχώς την πιστοποίηση ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015, από τον φορέα πιστοποίησης Bureau Veritas Hellas A.E. Η εταιρεία λαμβάνει αδιαλείπτως πιστοποίηση ISO από το 2005. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εξελιγμένη εμπειρία ασφάλισης μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον πρωτοποριακό ψηφιακό βοηθό OSCAR

Οι παράπλευρες απώλειες στην μάχη του κλάδου υγείας

Oι μέτοχοι των ξένων πολυεθνικών στην Ελλάδα (δηλαδή οι εταιρείες με έδρα στο εξωτερικό) δηλώνουν εξαιρετικά προβληματισμένoι...

ΟΙ ΕΠΥ ανατιμούν σημαντικά τα ασφάλιστρα τους στο αυτοκίνητο

ΟΙ ΕΠΥ ανατιμούν σημαντικά τα ασφάλιστρα τους στο αυτοκίνητο

ΕUROLIFE : Δημιούργησε νέα εταιρεία Fintech με την ονομασία Wallbid Ltd

Eταιρεία Fintech (τεχνολογικών εφαρμογών στο χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών) δημιούργησε η Eurolife

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι θέσεις των παραγόντων στη συζήτηση για τα ασφάλιστρα

Η πρόσφατη κρίση αποτελεί μία έμμεση απόδειξη ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν έκανε σωστή δουλειά στο παρελθόν στο θέμα της διαμόρφωσης ολιγοπωλίων

Eurolife FFH: Σημαντικός περιορισμός της αναπροσαρμογής ασφαλίστρων των ισοβίων ασφαλιστηρίων υγείας

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα δίπλα σε εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά, για αυτό και οι ασφαλισμένοι της

Generali: Διαχρονική δέσμευση προς τους ασφαλισμένους και διαχείριση αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας

Η επίσημη θέση της Εταιρείας αναφορικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της

Λος Άντζελες: Πότε ακυρώθηκαν χιλιάδες ασφαλιστικά συμβόλαια

O ηθοποιός και σκηνοθέτης Τάιλερ Πέρι καταφέρθηκε εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών που ακύρωσαν συμβόλαια για ασφαλιστική κάλυψη

Συνάντηση ασφαλιστικών και ΕΕΑ

Το θέμα των ανατιμήσεων των ασφαλίστρων υγείας και των μεγάλων αυξήσεων στο κόστος των υπηρεσιών υγείας, θα συζητήσουν