back to top
33.7 C
Athens
Πέμπτη 26 Ιουνίου 2025

Case Study για καλές πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών η Carglass®

H Carglass® συμμετείχε στο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2022» υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022.

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, ο οποίος παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η Carglass® συνέχισε να λειτουργεί αδιάλειπτα κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης του COVID-19 εξασφαλίζοντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση παράλληλα με την ασφάλεια των πελατών, των προμηθευτών και του προσωπικού. Η εταιρεία ανήκοντας σε μια από τις κατηγορίες επιχειρήσεων που συνέχισαν τη λειτουργία τους ως «Είδος πρώτης ανάγκης», έλαβε εγκαίρως όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, με σκοπό τη διασφάλιση της ομαλής μετακίνησης των οχημάτων – επαγγελματικών, κρατικών, ιδιωτικών , όπου αυτή ήταν απαραίτητη.

- Advertisement -

Αξιοποιώντας το ήδη υπάρχον διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης και το ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass® παρείχε πολλαπλές δυνατότητες επικοινωνίας, ώστε οι χρήστες να κλείνουν το ραντεβού τους απομακρυσμένα, να συνομιλούν άμεσα με κάποιο εκπρόσωπο της εταιρείας και τέλος, να ενημερώνονται άμεσα για τους τρόπους μετακίνησής τους και τα νέα μέτρα που ισχύουν σε κάθε περίοδο. Παράλληλα, η Carglass®, συνεισφέροντας στον περιορισμό των μετακινήσεων, έστρεψε τη στρατηγική της προς την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου των κινητών μονάδων εξυπηρέτησης πανελλαδικά, παρείχε συστηματικά μάσκες, γάντια και αντισηπτικά στις εγκαταστάσεις της για χρήση από το προσωπικό και τους πελάτες και τέλος, εφάρμοσε ενδελεχή απολύμανση των οχημάτων πριν και μετά την εργασία.

Ο τρόπος με τον οποίο η Carglass® διαχειρίστηκε και συνεχίζει ακόμα να ανταπεξέρχεται στις συνθήκες της υγειονομικής κρίσης, αναδεικνύει την υπευθυνότητα και τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το έργο της και πάνω την ασφάλεια των πελατών και των Ανθρώπων της. Η εταιρεία επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά στις προκλήσεις χωρίς να κάνει καμία έκπτωση στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει, γεγονός που επιβεβαιώνεται από το σταθερά υψηλό Net Promoter Score, το οποίο παρέμεινε πάνω από 85% καθόλη τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass® Ελλάδας: Τ-shirts από τον σχεδιαστή Γιάννη Λάσκο και τους μαθητές του Χατζηπατέρειου

Η ομάδα της Carglass® Ελλάδας φοράει τα νέα μπλουζάκια του σχεδιαστή Γιάννη Λάσκου και των μαθητών από το «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®: Το κορυφαίο δίκτυο παραμετροποίησης συστημάτων ADAS με 38 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά

Εκτός από το δίκτυο των 22 εταιρικών καταστημάτων της εταιρείας, οι αυτοκινητιστές μπορούν να εξυπηρετούνται σε επιπλέον 16 στρατηγικά σημεία επιτυγχάνοντας έτσι συνολική γεωγραφική κάλυψη 38 σημείων.

Carglass®: Ξανά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού

Η Carglass® Ελλάδας στέκεται για ακόμη μια φορά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®:Επιβεβαιώνει την συστηματική τήρηση των διαδικασιών με ανανέωση του ISO

Η Carglass® Ελλάδας ανανέωσε επιτυχώς την πιστοποίηση ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015, από τον φορέα πιστοποίησης Bureau Veritas Hellas A.E. Η εταιρεία λαμβάνει αδιαλείπτως πιστοποίηση ISO από το 2005. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Tα σημαντικά ορόσημα και η μεγαλύτερη δέσμευση της EXTRA ASSISTANCE

Ομιλία-παρουσίαση στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference πραγματοποίησε ο κ. Νικόλαος Μπουσουλόπουλος, Αντιπρόεδρος, EXTRA ASSISTANCE.

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Ανίχνευση Απάτης μέσω Αξιοποίησης Big Data, Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference