back to top
21 C
Athens
Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025

Case Study για καλές πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών η Carglass®

H Carglass® συμμετείχε στο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2022» υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022.

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, ο οποίος παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η Carglass® συνέχισε να λειτουργεί αδιάλειπτα κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης του COVID-19 εξασφαλίζοντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση παράλληλα με την ασφάλεια των πελατών, των προμηθευτών και του προσωπικού. Η εταιρεία ανήκοντας σε μια από τις κατηγορίες επιχειρήσεων που συνέχισαν τη λειτουργία τους ως «Είδος πρώτης ανάγκης», έλαβε εγκαίρως όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, με σκοπό τη διασφάλιση της ομαλής μετακίνησης των οχημάτων – επαγγελματικών, κρατικών, ιδιωτικών , όπου αυτή ήταν απαραίτητη.

- Advertisement -

Αξιοποιώντας το ήδη υπάρχον διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης και το ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass® παρείχε πολλαπλές δυνατότητες επικοινωνίας, ώστε οι χρήστες να κλείνουν το ραντεβού τους απομακρυσμένα, να συνομιλούν άμεσα με κάποιο εκπρόσωπο της εταιρείας και τέλος, να ενημερώνονται άμεσα για τους τρόπους μετακίνησής τους και τα νέα μέτρα που ισχύουν σε κάθε περίοδο. Παράλληλα, η Carglass®, συνεισφέροντας στον περιορισμό των μετακινήσεων, έστρεψε τη στρατηγική της προς την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου των κινητών μονάδων εξυπηρέτησης πανελλαδικά, παρείχε συστηματικά μάσκες, γάντια και αντισηπτικά στις εγκαταστάσεις της για χρήση από το προσωπικό και τους πελάτες και τέλος, εφάρμοσε ενδελεχή απολύμανση των οχημάτων πριν και μετά την εργασία.

Ο τρόπος με τον οποίο η Carglass® διαχειρίστηκε και συνεχίζει ακόμα να ανταπεξέρχεται στις συνθήκες της υγειονομικής κρίσης, αναδεικνύει την υπευθυνότητα και τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το έργο της και πάνω την ασφάλεια των πελατών και των Ανθρώπων της. Η εταιρεία επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά στις προκλήσεις χωρίς να κάνει καμία έκπτωση στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει, γεγονός που επιβεβαιώνεται από το σταθερά υψηλό Net Promoter Score, το οποίο παρέμεινε πάνω από 85% καθόλη τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass® Ελλάδας: Τ-shirts από τον σχεδιαστή Γιάννη Λάσκο και τους μαθητές του Χατζηπατέρειου

Η ομάδα της Carglass® Ελλάδας φοράει τα νέα μπλουζάκια του σχεδιαστή Γιάννη Λάσκου και των μαθητών από το «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®: Το κορυφαίο δίκτυο παραμετροποίησης συστημάτων ADAS με 38 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά

Εκτός από το δίκτυο των 22 εταιρικών καταστημάτων της εταιρείας, οι αυτοκινητιστές μπορούν να εξυπηρετούνται σε επιπλέον 16 στρατηγικά σημεία επιτυγχάνοντας έτσι συνολική γεωγραφική κάλυψη 38 σημείων.

Carglass®: Ξανά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού

Η Carglass® Ελλάδας στέκεται για ακόμη μια φορά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®:Επιβεβαιώνει την συστηματική τήρηση των διαδικασιών με ανανέωση του ISO

Η Carglass® Ελλάδας ανανέωσε επιτυχώς την πιστοποίηση ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015, από τον φορέα πιστοποίησης Bureau Veritas Hellas A.E. Η εταιρεία λαμβάνει αδιαλείπτως πιστοποίηση ISO από το 2005. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Κατάργηση μηνιαίων συμβολαίων στον Ν. Αττικής

Από 22/10/2025 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης - Εξαιρέσεις για εποχιακές χρήσεις και εκδοθέντα ειδοποιητήρια

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Pricefox: Τι ισχύει για τις κάμερες της τροχαίας σήμερα στην Αττική (updated)

Ποιες κάμερες λειτουργούν κανονικά, ποιες πιλοτικά, και ποιες βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

10th Business Forum Greece-Sweden | Crosscurrents: Policy, Power, Innovation

Tο 10ο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελλάδας-Σουηδίας επισφράγισε για άλλη μια χρονιά τη μακρόχρονη σύμπραξη των δύο χωρών, αναδεικνύοντας νέες ευκαιρίες

Achmea: Βάζει 99 εκατ. για να περιορίσει την αύξηση των ασφαλίστρων

Τα ασφάλιστρα υγειονομικής περίθαλψης θα αυξηθούν το 2026, εν μέρει επειδή οι εν λόγω υπηρεσίες χρησιμοποιούνται περισσότερο

Ασφάλεια για όλη την πολυκατοικία: Το νέο πρόγραμμα της ΜΙΝΕΤΤΑ

Τα καινούρια προγράμματα ασφάλισης κοινόχρηστων χώρων στοχεύουν στην ουσιαστική προστασία των πολυκατοικιών και των ενοίκων τους

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Αυξημένη κατά 7,55% η παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου της Interlife

Ιδιαίτερα ανοδικά αποτελέσματα στον Κλάδο Αυτοκινήτου και στους Λοιπούς Κλάδους