back to top
11.9 C
Athens
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025

Case Study για καλές πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών η Carglass®

H Carglass® συμμετείχε στο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2022» υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022.

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, ο οποίος παρουσίασε τους τρόπους με τους οποίους η Carglass® συνέχισε να λειτουργεί αδιάλειπτα κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης του COVID-19 εξασφαλίζοντας υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση παράλληλα με την ασφάλεια των πελατών, των προμηθευτών και του προσωπικού. Η εταιρεία ανήκοντας σε μια από τις κατηγορίες επιχειρήσεων που συνέχισαν τη λειτουργία τους ως «Είδος πρώτης ανάγκης», έλαβε εγκαίρως όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, με σκοπό τη διασφάλιση της ομαλής μετακίνησης των οχημάτων – επαγγελματικών, κρατικών, ιδιωτικών , όπου αυτή ήταν απαραίτητη.

- Advertisement -

Αξιοποιώντας το ήδη υπάρχον διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης και το ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass® παρείχε πολλαπλές δυνατότητες επικοινωνίας, ώστε οι χρήστες να κλείνουν το ραντεβού τους απομακρυσμένα, να συνομιλούν άμεσα με κάποιο εκπρόσωπο της εταιρείας και τέλος, να ενημερώνονται άμεσα για τους τρόπους μετακίνησής τους και τα νέα μέτρα που ισχύουν σε κάθε περίοδο. Παράλληλα, η Carglass®, συνεισφέροντας στον περιορισμό των μετακινήσεων, έστρεψε τη στρατηγική της προς την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου των κινητών μονάδων εξυπηρέτησης πανελλαδικά, παρείχε συστηματικά μάσκες, γάντια και αντισηπτικά στις εγκαταστάσεις της για χρήση από το προσωπικό και τους πελάτες και τέλος, εφάρμοσε ενδελεχή απολύμανση των οχημάτων πριν και μετά την εργασία.

Ο τρόπος με τον οποίο η Carglass® διαχειρίστηκε και συνεχίζει ακόμα να ανταπεξέρχεται στις συνθήκες της υγειονομικής κρίσης, αναδεικνύει την υπευθυνότητα και τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το έργο της και πάνω την ασφάλεια των πελατών και των Ανθρώπων της. Η εταιρεία επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά στις προκλήσεις χωρίς να κάνει καμία έκπτωση στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει, γεγονός που επιβεβαιώνεται από το σταθερά υψηλό Net Promoter Score, το οποίο παρέμεινε πάνω από 85% καθόλη τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass® Ελλάδας: Τ-shirts από τον σχεδιαστή Γιάννη Λάσκο και τους μαθητές του Χατζηπατέρειου

Η ομάδα της Carglass® Ελλάδας φοράει τα νέα μπλουζάκια του σχεδιαστή Γιάννη Λάσκου και των μαθητών από το «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®: Το κορυφαίο δίκτυο παραμετροποίησης συστημάτων ADAS με 38 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά

Εκτός από το δίκτυο των 22 εταιρικών καταστημάτων της εταιρείας, οι αυτοκινητιστές μπορούν να εξυπηρετούνται σε επιπλέον 16 στρατηγικά σημεία επιτυγχάνοντας έτσι συνολική γεωγραφική κάλυψη 38 σημείων.

Carglass®: Ξανά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού

Η Carglass® Ελλάδας στέκεται για ακόμη μια φορά δίπλα στο «Χατζηπατέρειο» Κέντρο Αποκατάστασης και Στήριξης Παιδιού (Κ.Α.Σ.Π.)

Carglass®:Επιβεβαιώνει την συστηματική τήρηση των διαδικασιών με ανανέωση του ISO

Η Carglass® Ελλάδας ανανέωσε επιτυχώς την πιστοποίηση ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015, από τον φορέα πιστοποίησης Bureau Veritas Hellas A.E. Η εταιρεία λαμβάνει αδιαλείπτως πιστοποίηση ISO από το 2005. 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πώς ασφαλίζονται οι οδηγοί στην Ελλάδα το 2025;

Τι αποκαλύπτει η έρευνα πραγματικών συμβολαίων της πλατφόρμας Pricefox

Nέες καλύψεις φυσικών καταστροφών από την AIG

Από 1/1/2026, με δυνατότητα αφαίρεσης – Τι άλλαξε από 1/12/2025 για τον κλάδο αυτοκινήτου

Η Ατλαντική Ένωση λανσάρει νέο οικονομικό πρόγραμμα μεικτής ασφάλισης – «Ό,τι κι αν γίνει, το αμάξι σου θα επισκευαστεί»

Το λανσάρισμα του οικονομικού προγράμματος μεικτής ασφάλισης Atlantic Max σηματοδοτεί μια νέα προσέγγιση

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σίμος Μασέλης: «Ο πραγματογνώμονας είναι ο θεματοφύλακας της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στην ασφαλιστική αγορά»

Ο πρόεδρος του HALA μιλά στον Λ. Ρόδη για τη στρατηγική σημασία της πραγματογνωμοσύνης, τις προκλήσεις αλλά και τη νέα εποχή συνεργασιών

Νέα εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής

Η νέα γενιά Συντονιστών Ομάδων και Γραφείων, που έχει προκύψει από τον πυρήνα της εταιρείας, θα συμβάλει στην επίτευξη ενός φιλόδοξου στρατηγικού στόχου

Δήλωση Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις εκλογές της ΕΣΑΠΕ

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει ότι η συμμετοχή στη διαδικασία αποτύπωσε ένα ακόμα μήνυμα ενότητας και ισχυρού ενδιαφέροντος για τον κλάδο

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εβδομάδα ΕΚΕ για 7η χρονιά, με δράσεις για τον συνάνθρωπο

Η ασφαλιστική δίνει κάθε χρόνο τη δυνατότητα στους ανθρώπους της να συμμετάσχουν ενεργά σε δράσεις προσφοράς, εκπαίδευσης και αλληλεγγύης

Ασφαλή Χριστούγεννα για διαβητικούς και καρδιοπαθείς

Τα γεύματα των εορτών, συνήθως πλούσια σε λιπαρά, απλούς υδατάνθρακες και αλάτι, δύσκολα εντάσσονται στα αποδεκτά υγιεινοδιαιτητικά πρότυπα