back to top
20.8 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Atradius: Αύξηση 2,7% στις παγκόσμιες πωλήσεις λιανικής

Το 2016, οι περισσότερες αγορές διαρκών καταναλωτικών αγαθών λιανικής πώλησης αναμένεται να επεκταθούν περαιτέρω, με τις παγκόσμιες πωλήσεις λιανικής να αυξάνονται κατά 2,7%, σύμφωνα με το Economist Intelligence Unit, στο οποίο αναφέρεται η Atradius στο τελευταίο της «Market Monitor». 

Σε γεωγραφικό επίπεδο, η Ασία θα παρουσιάζει  και πάλι την υψηλότερη -από έτος σε έτος- αύξηση του όγκου των πωλήσεων, καθοδηγούμενη από ισχυρή ζήτηση στην Κίνα και την Ινδία, αλλά και σε μεγάλες αγορές με μεσαίας κλίμακας επιχειρήσεις, όπως η Ινδονησία και το Βιετνάμ. Στη Βόρεια Αμερική, οι προοπτικές για τις αμερικανικές επιχειρήσεις λιανικής πώλησης παραμένουν θετικές, ενώ η κατάσταση του λιανεμπορίου στον Καναδά είναι περισσότερο πιεστική. Οι επιδόσεις λιανικής στην Ευρώπη παρουσιάζουν ποικιλομορφία, με αγορές, όπως η Γερμανία, να αποδίδουν καλά και άλλες, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, όπου οι λιανικές πωλήσεις δεν έχουν ακόμη επιστρέψει στα -προ κρίσης- επίπεδα, να παρουσιάζουν χαμηλές επιδόσεις.

- Advertisement -

Στις περισσότερες αγορές, παγκοσμίως, τα περιθώρια των διαρκών καταναλωτικών αγαθών λιανικής πώλησης παραμένουν στενά, μιας και, παρά τη γενική ανάκαμψη, οι περισσότεροι καταναλωτές παραμένουν σαφώς προσανατολισμένοι στις τιμές. Αυτό εξακολουθεί να αποτελεί κληρονομιά της κατά το παρελθόν ύφεσης, καθώς και συνέπεια της αυξανόμενης πρόκλησης που θέτουν οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές έναντι των παραδοσιακών καταστηματαρχών: η διαφάνεια των τιμών, όπως αυτή παρέχεται στους καταναλωτές από διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης, διατηρεί την πίεση που ασκείται στα περιθώρια κέρδους,  καθ’ όλο το μήκος της αλυσίδας τιμών.

Όπως το 2015, η επιτυχία και η ανθεκτικότητα των διαρκών καταναλωτικών αγαθών λιανικής πώλησης, όλο και περισσότερο, εξαρτάται από την ικανότητά τους να υιοθετήσουν νέες στρατηγικές, όπως π.χ. τη δημιουργία και την επέκταση διαδικτυακών επιχειρήσεων ή / και την προσφορά συμπληρωματικών υπηρεσιών. Μένει να φανεί πώς κυρίως οι «μικρότεροι παίκτες», που συχνά εμφανίζουν ασθενέστερα οικονομικά, μπορούν να αντιμετωπίσουν τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στο άκρως ανταγωνιστικό λιανεμπόριο διαρκών καταναλωτικών αγαθών.

- Advertisement -

Η μελέτη «Market Monitor – April 2016» της Atradius εστιάζεται στις ακόλουθες αγορές με επίκεντρο τον κλάδο των Διαρκών Καταναλωτικών Αγαθών:

  • Γερμανία – Η εύρωστη εγχώρια ζήτηση αναμένεται να συνεχιστεί και το 2016
  • Ολλανδία – Υψηλότερη ανάπτυξη σημειώθηκε το 2015 , ωστόσο άνισα κατανεμημένη
  • Ηνωμένο Βασίλειο – Παρουσιάζεται συνεχής αύξηση στην κατανάλωση
  • ΗΠΑ – Αύξηση των πωλήσεων αναμένεται τα επόμενα χρόνια
  • Καναδάς – Η συρρίκνωση των εορταστικών περιόδων εκπτώσεων ενδέχεται να οδηγήσει σε καθυστερήσεις πληρωμών και πτωχεύσεις το 2016
  • Ιταλία – Συγκρατημένη ανάπτυξη αναμένεται το 2016
  • Πολωνία – Περαιτέρω ανάπτυξη αναμένεται το 2016

Διαβάστε τη μελέτη:

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γεράσιμος Τζέης: Οι επισφαλείς εμπορικές συναλλαγές θα αυξηθούν φέτος κατά 20%

Την εκτίμηση ότι οι επισφαλείς εμπορικές συναλλαγές θα αυξηθούν φέτος διεθνώς κατά 20% σε σχέση με το 2023

Deputy Managing Director της Atradius Hellas ο Γρηγόρης Σταματόπουλος

Τη στελεχιακή της ομάδα αναβαθμίζει η Atradius Hellas, εντάσσοντας στο δυναμικό της τον κ. Γρηγόρη Σταματόπουλο, ο οποίος από σήμερα, 14 Οκτωβρίου, αναλαμβάνει τη θέση του Deputy Managing Director της εταιρείας.

Γ. Τζέης: Προοπτικές, τάσεις και προκλήσεις στον κλάδο ασφάλισης πιστώσεων

Οι διεθνείς στρατηγικοί στόχοι και τα μελλοντικά σχέδια του ομίλου Atradius, βρέθηκαν στο επίκεντρο του ετήσιου International Sales Conference της Atradius

“All about Credit Insurance”: Ένα ενδιαφέρον webinar από την Atradius

Στις 20 Μαΐου σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε το ‘All about Credit Insurance’ webinar που διοργανώνει η Atradius Greece, για να μάθετε τα πάντα για την Ασφάλιση Πιστώσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Περί ‘Υποχρεωτικότητας’ το ανάγνωσμα

Το ανάγνωσμα περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων που βρίσκονται σε διοικητική ακινησία κάπου συναντά κενά.

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο