back to top
10 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Αθέμιτες πρακτικές στην ασφάλιση: Προσοχή στα «δώρα» που παραπλανούν τον καταναλωτή

Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ) κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για προωθητικές ενέργειες ασφαλιστικών πλατφορμών που παραπλανούν τον καταναλωτή. Σύμφωνα με την ΕΑΔΕ, νέοι πελάτες δελεάζονταν με δώρα ή προνομιακές υπηρεσίες, με την προϋπόθεση της αγοράς ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Η πρακτική αυτή, εκτός του ότι παραβιάζει τους κανόνες επαγγελματικής δεοντολογίας (Ν.4583/2018), ενδέχεται να οδηγήσει τους καταναλωτές σε επιλογές που δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές τους ανάγκες. Η ΕΑΔΕ έχει ήδη αποστείλει εξώδικη επιστολή στην εταιρεία και καταγγελία στη Διεύθυνση Εποπτείας Επαγγελματικής και Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΕΙΑ), ζητώντας την άμεση ανάκληση της πρακτικής.

- Advertisement -

Το μήνυμα προς τους καταναλωτές είναι σαφές: οι ασφαλιστικές επιλογές δεν πρέπει να καθορίζονται από προσωρινά κίνητρα, αλλά από την ουσιαστική αξιολόγηση καλύψεων και κόστους. Παράλληλα, η αγορά χρειάζεται διαφάνεια και επαγγελματική δεοντολογία, ώστε η εμπιστοσύνη στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης να παραμένει ακέραιη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Η ΕΑΔΕ ζητά παρέμβαση της ΔΕΕΙΑ για συνεχιζόμενες αθέμιτες πρακτικές στον κλάδο

Η Ένωση επισημαίνει ότι η απάντηση της εταιρείας παραγνωρίζει προκλητικά την παραβίαση της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE – Βίντεο

Τα #graf25 επιστρέφουν για 3η χρονιά στις 12/12, με στόχο την ανάδειξη των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE – Βίντεο

Τα #graf25 επιστρέφουν για 3η χρονιά στις 12/12, με στόχο την ανάδειξη των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας