back to top
22.9 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Η ασφαλιστική παραγωγή και οι άνθρωποι  της αγοράς

[starbox]

Τα τελευταία χρόνια η ασφαλιστική παραγωγή εμφανίζει κόπωση.

- Advertisement -

Ακόμα και για τους καλύτερους της αγοράς τα αποτελέσματα,  στο ζητούμενο,  που είναι η σύναψη νέων συμβολαίων δεν είναι αυτά που θα ήθελαν.

Οι αιτίες πολλές και κατά τα πιθανολογούμενα: ύφεση, έλλειψη διαθέσιμου από τα νοικοκυριά, άγνοια περί της ασφάλισης, απουσία ασφαλιστικής συνείδησης και άλλα σχετικά.  Βέβαια για να αποφύγουμε τους μηδενισμούς υπάρχει κάποια παραγωγή, υπάρχει κάποια ανάπτυξη, υπάρχει έστω κάποιο δείγμα ανακοπής της «κατάρρευσης» των τελευταίων ετών.

- Advertisement -

Αναπόφευκτα γεννιέται ένα ερώτημα: ποια είναι τα αποτελέσματα, οι επιδόσεις, τα νούμερα, που θα ικανοποιούσαν τους παραγωγούς ασφαλειών;  Και είναι ίδια για όλους; Φυσικά ούτε απόλυτος αριθμός μπορεί να υπάρχει, ούτε για όλους θα μπορούσε να προσδιοριστεί ένας δείκτης επιτυχίας παραγωγής.

Στο πλαίσιο αυτό και οι ασφαλιστές,  μεγάλοι- μικροί -γενικοί – εξειδικευμένοι, κινούνται επί των πραγματικών δεδομένων τους και πράττουν ανάλογα. Προχωρούν σε ανακοινώσεις, στέλνουν επιστολές (σε συναδέλφους)  και αποτυπώνουν και τις σκέψεις τους και τις επιδόσεις τους στην αγορά.

Εκεί διαπιστώνει κανείς πολλά.  Άλλοι είναι αισιόδοξοι και με ελπίδα, άλλοι διστακτικοί, και άλλοι έξυπνα κινούμενοι. Βρίσκουν τα προτερήματά τους, εντοπίζουν τα πλεονεκτήματά τους, τα ανταγωνιστικά προτερήματά τους και τα επικοινωνούν. Επίσης εντοπίζεις και κάποιους που εμμένουν στις παγκόσμιες επιδόσεις και πρωτιές τους.

Υπάρχουν και κάποιοι που προχωρούν καινοτόμα και θέλουν να φυσήξει άνεμος δημιουργίας στην αγορά.  Παλιοί και νέοι με συνεργασίες ή καινοτομίες κινούνται ξορκίζοντας την στασιμότητα.

Ακόμα και για αυτούς υπάρχει μια κατηγορία «ασφαλιστικών ανθρώπων»: οι αρνητές. Σχολιάζουν, αντιδρούν, ευγενώς  υποτιμούν, και απαξιώνουν τις όποιες προσπάθειες γίνονται.  Με αυτόν τον τρόπο  μπορεί να μη κερδίζουν σε ασφαλιστική παραγωγή, όμως δικαιολογούν –έτσι θεωρούν- την αδράνειά τους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Συνταξιοδοτικά ταμεία και διασυνοριακή προοπτική: Το ελληνικό ενδιαφέρον στο 16ο Φόρουμ Κύπρου

Κεντρικό θέμα του συνεδρίου είναι η ανάπτυξη των multi-employer IORPs και η ενίσχυση του δεύτερου πυλώνα συνταξιοδότησης

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η ασφάλιση είναι για κάθε πολίτη. Μύθος ή αλήθεια;

Το Panormos Cluster αναδεικνύει ότι υπάρχουν λύσεις για κάθε προϋπολογισμό, με ασφάλιστρα που προσαρμόζονται στις εκάστοτε πραγματικές ανάγκες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί