back to top
16.3 C
Athens
Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2025

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

Από τα συνολικά 6,7 εκατομμύρια οχήματα σε κυκλοφορία, σχετική κάλυψη υπάρχει προς το παρόν για περίπου 3,3 εκατομμύρια. Το πρόσθετο κόστος αναμένεται να κυμανθεί στα 10 ευρώ ετησίως για ένα όχημα αξίας 12 έως 15.000 ευρώ.

- Advertisement -

Υποχρεωτική από τον Ιούνιο θα καταστεί και η ασφάλιση των επιχειρήσεων με έσοδα άνω των 500.000 ευρώ.

Η αυξημένη συχνότητα με την οποία καταγράφονται και στη χώρα μας φυσικές καταστροφές, αποτελεί την αφορμή για την υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων και επιχειρήσεων που ξεκινά εντός του 2025.

- Advertisement -

Από τα περίπου 6,7 εκατ. οχήματα που εμφανίζονται ενεργά, περίπου τα μισά είναι ήδη ασφαλισμένα για καταστροφικά φυσικά φαινόμενα όπως χαλάζι, πλημμύρα, χιόνι, κατολίσθηση, σεισμό κ.α..

Όταν ξεκινήσει η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων για φυσικές καταστροφές θα αφορά σίγουρα στα καινούργια συμβόλαια ενώ για τα παλιά πιθανότατα θα υπάρξει ρύθμιση ώστε να προστεθεί το ασφάλιστρο ακόμα και πριν την ανανέωση ή θα δοθεί μικρό χρονικό περιθώριο προκειμένου οι ιδιοκτήτες των οχημάτων να ψάξουν για φθηνότερο συμβόλαιο.

Υποχρεωτική γίνεται από 1η Ιουνίου η ασφάλιση επιχειρήσεων με τζίρο πάνω από 500.000 ευρώ και παράλληλα διπλασιάζεται η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ για όσα ακίνητα είχαν ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές κατά τον περασμένο χρόνο.

Σε περίπτωση που το ακίνητο είναι ασφαλισμένο για λιγότερο από 12 μήνες η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ θα είναι αναλογική. Δεν υπάρχει καθόλου έκπτωση εάν το ακίνητο είναι ασφαλισμένο για λιγότερο από 3 μήνες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Netcompany: VERÁ, μια κομβικής σημασίας IT λύση για την Ευρωπαϊκή Άμυνα και Ανθεκτικότητα

Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο προειδοποιήσεις και αναλύσεις για γρήγορη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων σε περίπτωση κρίσης

Τα γκάζια και τα χειρόφρενα των ασφαλιστών

Ο Ανασφάλιστος διερωτάται γιατί η κυβέρνηση δεν εφαρμόζει τον νόμο που ψήφισε...

H Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει το κλίμα… μέσα μας για τις φυσικές καταστροφές

Με νέα καμπάνια και microsite, η εταιρεία συμβάλλει στην πρόληψη και στη διαμόρφωση ασφαλιστικής συνείδησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Προσεχής παρουσίαση του βιβλίου «Βιώσιμη Ανάπτυξη Αγροτικών Κοινοτήτων: Στρατηγικές & Δράση» στο ΕΕΑ

Το νέο βιβλίο του Τ. Καψάλη προτείνει μοντέλα εφαρμόσιμα και σε αστικά περιβάλλοντα - Σημαντικές παρουσίες στο πάνελ της εκδήλωσης

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Προσεχής παρουσίαση του βιβλίου «Βιώσιμη Ανάπτυξη Αγροτικών Κοινοτήτων: Στρατηγικές & Δράση» στο ΕΕΑ

Το νέο βιβλίο του Τ. Καψάλη προτείνει μοντέλα εφαρμόσιμα και σε αστικά περιβάλλοντα - Σημαντικές παρουσίες στο πάνελ της εκδήλωσης

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...