back to top
25.5 C
Athens
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση & Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνεργασία για το Μέλλον!

της Στέλλας Βικτωράτου, CEO της We Insurance και εκλεγμένου μέλους της Ένωσης Επαγγελματιών Ασφαλιστών Ελλάδος (ΕΕΑΕ)

Η τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία και η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) αποτελεί, πλέον, εργαλείο και για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Ωστόσο, η ανθρώπινη επαφή παραμένει αναντικατάστατη.

- Advertisement -

Πλεονεκτήματα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

I. Δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες
II. Παροχή εξειδικευμένων συμβουλών προσαρμοσμένων στις ανάγκες κάθε ασφαλισμένου
III. Δυνατότητα προσωπικής επικοινωνίας για επίλυση αποριών και ανησυχιών
IV. Κατανόηση και ανάλυση εξατομικευμένων αναγκών
V. Υποστήριξη του πελάτη σε όλη τη διάρκεια της ασφαλιστικής του κάλυψης

- Advertisement -

Πλεονεκτήματα της Τεχνητής Νοημοσύνης

Αυτοματοποίηση διαδικασιών, όπως:

• επεξεργασία αιτήσεων,
• έκδοση συμβολαίων,
• υπολογισμός ασφαλίστρων,
• άμεσες απαντήσεις σε συνεργάτες.

-Ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων για πιο στοχευμένες προτάσεις
-Ταχύτερη και πιο αποδοτική εξυπηρέτηση πελατών
-Βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και ανάπτυξη των πωλήσεων

Ο ιδανικός συνδυασμός

Ακόμη κι αν η τεχνολογία μπορεί να αυτοματοποιήσει πολλές διαδικασίες, όταν πρόκειται για τις ανησυχίες των πελατών, τίποτα δεν αντικαθιστά την ανθρώπινη επαφή. Η ιδανική λύση είναι η ισορροπημένη συνεργασία μεταξύ τεχνολογίας και ανθρώπινης εμπειρίας. Εμείς, στην We Insurance, αγκαλιάζουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη, γιατί αυτό που μας ενδιαφέρει πάνω απ’ όλα είναι η ανθρώπινη εμπειρία του πελάτη. Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία ως εργαλείο που βελτιώνει την εξυπηρέτηση, επιταχύνει τις διαδικασίες και μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία: τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και την προσφορά εξατομικευμένων λύσεων. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αποτελεσματικότητα, αλλά ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής παραμένει ο βασικός σύμβουλος, που προσφέρει καθοδήγηση και στήριξη. Ο συνδυασμός τους αποτελεί το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, και στην We Insurance είμαστε έτοιμοι να το υιοθετήσουμε, προς όφελος των πελατών και των συνεργατών μας.

Aπό το περιοδικό IW

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΔΕΗ στο XTRUST-6G για την κυβερνοασφάλεια των ευφυών υποδομών ηλεκτροκίνησης

Συμμετοχή του Ομίλου ΔΕΗ στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο XTRUST-6G με πιλοτική εφαρμογή για την ασφάλεια στην ηλεκτροκίνηση

Mediterraneo Hospital: Το πρώτο online δίκτυο αντιμετώπισης εγκεφαλικών επεισοδίων

Mια καινοτομία με ιδιαίτερη σημασία για τα νησιά, ιδίως κατά την τουριστική περίοδο

AIForum25: Γιατί οι ασφαλιστές δεν πρέπει να το χάσουν!

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική τάση – έχει ήδη διαμορφώσει σημαντικά την καθημερινότητα και τις στρατηγικές της ασφαλιστικής

Νέο podcast: Και Αν Συμβεί… Η νέα γενιά να αλλάξει την ασφάλιση με τεχνητή νοημοσύνη;

Νέο επεισόδιο της σειράς podcast «Και Αν Συμβεί...», με καλεσμένο τον Λεωνίδα Διαμαντόπουλο, ιδρυτή & CEO της TechIns

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Στη μαύρη αγορά πωλούνται τα προσωπικά δεδομένα, οι χάκερς ζητούν εκατομμύρια λίτρα

Κάθε ψηφιακή συσκευή αποτελεί πιθανό σημείο εισόδου. Πολλές συσκευές στερούνται ισχυρής ασφάλειας αυξάνοντας τον κίνδυνο ...

Ασφάλιση Ζωής: Η προστασία που δεν πρέπει να αγνοούμε

ΤΑ στελέχη της FeelSafe Insurance σημειώνουν την αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτες και διαφανείς ασφαλιστικές λύσεις, που συνδυάζουν προστασία και αποταμίευση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η 89η ΔΕΘ γιορτάζει έναν αιώνα ΔΕΘ-HELEXPO

Με επετειακό χαρακτήρα και τη δυναμική μιας ξεχωριστής γιορτής ανοίγει τις πύλες της από τις 6 έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2025 η 89η ΔΕΘ

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ