back to top
17.5 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Ανανέωση πιστοποίησης ISO για την Carglass®

H Carglass® Ελλάδος, κατόπιν της επιτυχημένης επιθεώρησης από το φορέα πιστοποίησης Bureau Veritas Hellas A.E., ανανέωσε την πιστοποίηση ως προς τις απαιτήσεις του νέου προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015, που αφορά τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας. Για την Carglass®, η συγκεκριμένη πιστοποίηση ανανεώνεται αδιαλείπτως από το 2005.

Η επαναπιστοποίηση ISO αποτελεί για την Carglass® ακόμα μια επιβεβαίωση της συστηματικής τήρησης αυστηρών προτύπων και διαδικασιών, τόσο στις μεθόδους που ακολουθεί στην επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτου και στις επιπλέον υπηρεσίες, όσο και στον τρόπο και στις διαδικασίες διαχείρισης που εφαρμόζει στην λειτουργία της.

- Advertisement -

Η εταιρεία έχει αναπτύξει και εφαρμόζει εξειδικευμένο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, το οποίο εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις του ΕΛΟΤ EN ISO 9001:2015 και είναι σύμφωνο με τις κοινά αποδεκτές επιχειρηματικές πρακτικές, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της επιχείρησης και των σχέσεών της με τους πελάτες της.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Ξενοφών Τριαντάκης, Operations Manager της Carglass®: «Η επικύρωση της τήρησης των διαδικασιών σε τεχνικό επίπεδο και σε επίπεδο διαχείρισης γραφείου, η διασφάλιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών μας και η συνεχής και λεπτομερής παρακολούθηση δεικτών, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες επιτυχίας στην ανανέωση της πιστοποίησης ISO για ακόμη μια χρονιά».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® έτρεξε στον 17ο Αγώνα Greece Race for the Cure®

Υπό το σύνθημα «Μαζί πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού», η εταιρεία ενίσχυσε έμπρακτα τον αγώνα για την πρόληψη και τη στήριξη των ασθενών

Η Carglass® Ελλάδος στήριξε το έργο του Afrika Tikkun στο Spirit of Belron® Challenge 2025

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ενισχύουν μέσα από δράσεις αλληλεγγύης ευάλωτες κοινωνικές ομάδες τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς

Η Carglass® τιμά την εμπιστοσύνη των πελατών στην Εθνική Εβδομάδα εξυπηρέτησής τους

Η Ε. Φραγκιουδάκη, Incidence Approval Supervisor, εξηγεί γιατί η εξυπηρέτηση δεν είναι διαδικασία, αλλά σχέση

Η Carglass® ανέδειξε στις Ημέρες Καριέρας την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της

Η εταιρεία επενδύει συστηματικά στους ανθρώπους της, προσφέροντας ευκαιρίες εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Συνεργασία IBM και Anthropic για ανάπτυξη επιχειρησιακού λογισμικού με έμφαση σε ασφάλεια και διακυβέρνηση

Η συνεργασία ενσωματώνει το Claude σε επιλεγμένα επιχειρησιακά εργαλεία και προϊόντα με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας των πελατών της IBM.

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Διαφάνεια στα τρόφιμα: Νέο πεδίο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά

Σαφέστερη βάση για την αξιολόγηση κινδύνου σε συμβόλαια επαγγελματικής και προϊοντικής ευθύνης θέτει η τροπολογία του ευρωβουλευτή Γ. Μανιάτη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί