back to top
37 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

Allianz: Τo πολυτιμότερο ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

Ως το πολυτιμότερο ασφαλιστικό brand και στη φετινή κατάταξη Brand Finance Global 500 εδραίωσε τη θέση της η Allianz, αφού όχι απλώς παραμένει στην κορυφή του ασφαλιστικού Top 50 επί τρία συναπτά έτη, αλλά είναι και η μόνη ασφαλιστική εταιρεία στο παγκόσμιο Top 50 των ισχυρότερων brands για το 2016.

Χάρη στη μεγάλη ανάπτυξη της παραγωγής, η αξία του brand αυξήθηκε κατά 8,1% και συγκεκριμένα από 17,2 δις ευρώ ανήλθε σε 18,6 δις ευρώ (20,3 δις δολάρια ΗΠΑ), ανεβάζοντας την Allianz στην 43η θέση του Top 500 με τα διεθνή brands (από την 44η θέση το 2015).

- Advertisement -

«Αυτή η εξαιρετική κατάταξη δείχνει ότι η στρατηγική του brand-εμβλήματος, καθώς και η σαφής εστίαση στον πελάτη και στην ψηφιοποίηση χτίζουν την εμπιστοσύνη και έχουν απήχηση στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε για την αυξανόμενη αφοσίωσή τους» σχολίασε ο Christian Deuringer, επικεφαλής Global Brand Management της Allianz.

Η επιτροπή της Brand Finance αναγνώρισε την ανθεκτικότητα του ομίλου σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, καθώς και τις υψηλές αποδόσεις, που καθοδηγούνται από το εμβληματικό brand, την πελατοκεντρικότητα και την ψηφιακή προσέγγιση, καθιστώντας έτσι την Allianz μια από τις πλέον brand driven εταιρείες χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών της φετινής κατάταξης.

- Advertisement -

Αξιολογώντας τις μελλοντικές προοπτικές της Allianz, η Brand Finance εκτιμά ότι η πελατοκεντρική προσέγγιση του ομίλου μπορεί να δώσει περαιτέρω αξία χτίζοντας πάνω στα σημερινά οικονομικά μεγέθη. Επιπλέον, η Brand Finance έκρινε ότι το brand της Allianz είναι εξαιρετικά καλά τοποθετημένο ώστε να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες ανάπτυξης που προκύπτουν από τις σημαντικές αλλαγές στον ασφαλιστικό κλάδο, με βασικό άξονα την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών.

Δείτε τη φετινή κατάταξη Brand Finance Global 500 εδώ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου της ΛΥΔΑ από την Allianz στην Generali

Στους 3 μήνες ορίζεται η προθεσμία υποβολής ενστάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος για τη μεταβίβαση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαχείρισης συνταξιοδοτικού κεφαλαίου υπαλλήλων της ΛΥΔΑ...

Allianz και Giannakis Academy προπονούν τη νέα γενιά στο MoveNow Basketball Camp

Το MoveNow αποτελεί παγκόσμια πρωτοβουλία της Allianz για έναν πιο ενεργό, υγιή και ισορροπημένο τρόπο ζωής

Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified

Με ιδιαίτερη υπερηφάνεια, η Allianz ανακοινώνει την πιστοποίηση της της ως Great Place Τo Work® Certified στην Ελλάδα για το 2025

Η Allianz UK νέα πάροχος ασφάλισης αυτοκινήτων του ομίλου Volkswagen

Η πενταετής συνεργασία εκτείνεται σε όλες τις μάρκες επιβατικών αυτοκινήτων του ομίλου, όπου συγκαταλέγονται οι Škoda, Audi, Seat και Cupra

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

AIForum25: Γιατί οι ασφαλιστές δεν πρέπει να το χάσουν!

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι απλώς μια τεχνολογική τάση – έχει ήδη διαμορφώσει σημαντικά την καθημερινότητα και τις στρατηγικές της ασφαλιστικής

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή