back to top
19.3 C
Athens
Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025

ΑΧΑ: Πλάνο ενεργειών έμπρακτης στήριξης εργαζομένων, πελατών, Yγείας και Οικονομίας

Οι πρωτοφανείς συνθήκες αποκλεισμού που δημιούργησε η παγκόσμια υγειονομική κρίση απαίτησαν άμεση δράση από το σύνολο της κοινωνίας και του επιχειρηματικού κόσμου. Αφετηρία των ενεργειών της ΑΧΑ ήταν η προστασία των ανθρώπων της, μέσα από:

  • Την έγκαιρη προστασία τους χάρις στο μοντέλο τηλεργασίας που είχε καθιερώσει από το 2018 και στις ασκήσεις επιχειρησιακής συνέχειας που είχε εκπονήσει τα τελευταία χρόνια.
  • Τη συστηματική διαδικτυακή επικοινωνία μαζί τους για να τους βοηθά να αισθάνονται δημιουργικοί και ασφαλείς.
  • Τη δημιουργία ειδικών webinars για ψυχική και σωματική ευεξία.
  • Την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης και την ένταξη όλου του προσωπικού στην υπηρεσία My AXA Doctor.
  • Οδηγίες τηλεργασίας για Managers, καθώς και προγράμματα ανάπτυξης μέσω LinkedIn.

Φυσικό ακόλουθο αυτής της ετοιμότητας ήταν η απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας και η παροχή στήριξης προς τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες της, χωρίς την παραμικρή διαφοροποίηση στην ποιότητα των υπηρεσιών της. Επικοινωνώντας άμεσα μαζί τους τούς ενημέρωσε για τις πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες προστασίας υγείας και περιουσίας που έχουν στη διάθεσή τους, καθώς και για τις δυνατότητες αλληλεπίδρασης με το σύνολο του οργανισμού, από απόσταση και με ασφάλεια.

- Advertisement -

Σήμερα, η ΑΧΑ, έχοντας πλήρη συναίσθηση του επιχειρηματικού και κοινωνικού της ρόλου,προχωρά ένα βήμα πιο μπροστά. Επιστρέφοντας στην κοινωνία την εμπιστοσύνη που έχει εισπράξει, υλοποιεί μια σειρά ενεργειών αρωγής προς όλες τις ομάδες που πλήττονται στην παρούσα δύσκολη συγκυρία.

Στο πλαίσιο αυτό:

- Advertisement -
  • Παρέχει δωρεάν την υπηρεσία της My AXA Doctor σε 100.000 ασφαλισμένους της.

Μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας που απαιτούν ασφαλείς και εξ αποστάσεως επαφές, η ΑΧΑ, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους 100.000 ασφαλισμένους που την εμπιστεύονται για την προστασία της υγείας τους, προσφέρει δωρεάν, για αυτό το κρίσιμο διάστημα, πρόσβαση στην υπηρεσία My AXA Doctor, με τη βοήθεια της οποίας μπορούν να λαμβάνουν -με βίντεο κλήση ή τηλεφωνικά- ιατρική καθοδήγηση, καθώς και ενημέρωση σχετικά με θέματα πρόληψης και προαγωγής της υγείας τους.

  • Στηρίζει την Οικονομία και ειδικότερα τον τομέα του Τουρισμού.

Συνδράμοντας στην ανάκαμψη της τουριστικής δραστηριότητας που υφίσταται μεγάλο πλήγμα και λαμβάνοντας υπόψη ότιο Τομέας του Τουρισμού αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οικονομικούς πυλώνες της χώρας, η ΑΧΑ δεσμεύεται να πραγματοποιήσει όλα τα ταξίδια Πωλήσεών της εταιρείας για τα επόμενα τρία (3) χρόνια αποκλειστικά στην Ελλάδα.

  • Στηρίζει το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας.

Η  ΑΧΑ βρίσκεται δίπλα στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που δίνει καθημερινό αγώνα για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Αναγνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες για ιατρικά αναλώσιμα, παρέχει 20.000 μάσκες ειδικού τύπου στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.

  • Συμμετέχει ενεργά στην πρωτοβουλία του Ομίλου ΑΧΑ για την οικονομική ενίσχυση 1.200 Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, εκ των οποίων 11 βρίσκονται στην Ελλάδα.

Ως μέλος ενός διεθνούς Ομίλου με φιλάλληλη στάση απέναντι στην κοινωνία,η ΑΧΑ Ελλάδας συνεισφέρει σε αυτή την παγκόσμια προσπάθεια με την ενεργοποίηση των εθελοντών της. Κάθε συμμετοχή μεταφράζεται σε αντίστοιχη οικονομική συνδρομή καιβοηθά στην κάλυψη των αναγκών που προκύπτουναπό την επιβάρυνση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας λόγω της πανδημίας.

  • Βοηθά έμπρακτα τις ευάλωτες ομάδες.

Αναγνωρίζοντας την ξαφνική επιδείνωση των συνθηκών επιβίωσης ενός σημαντικού αριθμού συνανθρώπων μας, η εθελοντική ομάδα της ΑΧΑ προσφέρει σίτιση σε άπορες οικογένειες και αστέγους, σε συνεργασία με τις οργανώσεις Μπορούμε και Emphasis.

  • Επιστρέφειστους ασφαλισμένους αυτοκινήτου την αξία που προκύπτει από τη μειωμένη κίνηση οχημάτων.

Η ΑΧΑ παρέχει έκπτωση 5% σε όλα τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου, ως επιστροφή αξίας που προκύπτει από τη μειωμένη κίνηση οχημάτων. Επιπλέον, υπενθυμίζει τη δυνατότητα χρήσης τού ειδικά σχεδιασμένου προγράμματος επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» που προσφέρει έκπτωση έως και 20% στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου σε περίπτωση περιορισμένης ετήσιας χρήσης τού οχήματος.

Μιλώντας για τον τρόπο με τον οποίο η ΑΧΑ Ασφαλιστική λειτουργεί ως οργανισμός σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας κ. Ερρίκος Μοάτσος, δήλωσε: «Στην ΑΧΑ αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες ως μία ενωμένη ομάδα. Η ασφάλεια των ανθρώπων και των ασφαλισμένων μας ήταν πάντοτε η πρώτη σκέψη μας. Η πολυεπίπεδη στήριξη όλων εκείνων που επηρεάζονται άμεσα από την κρίση ήταν μία φυσική συνέχεια της συλλογικής προσπάθειάς μας για την ανθρώπινη προστασία. Αυτή η πανδημία συνέδεσε τις ζωές μας περισσότερο από όσο μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ολοκληρώθηκε η πώληση της AXA IM στην BNP Paribas

AXA IM και BNP Paribas συναποτελούν έναν ευρωπαϊκό κολοσσό με υπό διαχείριση κεφάλαια ύψους 1,5 τρισ. ευρώ

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

AM BEST: Τοπ 30 των ασφαλιστικών

Tις 30 κορυφαίες ασφαλιστικές για το 2022 ανέδειξε η ΑΜ BEST, με βάση τους κύκλους εργασιών που κατέγραψαν οι εταιρείες. Πρώτη στην κατάταξη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Σε εξέλιξη ο διαγωνισμός «Together 4 a Better World» του Ιδρύματος Reale

Ψηφίστε ως τις 22/10 για καλό σκοπό: να αναδείξετε 10 κοινωνικές πρωτοβουλίες που θα λάβουν χορηγία ύψους 10.000 ευρώ

Μην πετάς ποτέ αποδείξεις και συμβόλαια – ένα απλό tip που μπορεί να σε σώσει

Η ARAG επισημαίνει ότι η σωστή τεκμηρίωση είναι το πρώτο βήμα για να προστατεύσεις τα συμφέροντά σου

To insurancemarket επενδύει στους ανθρώπους του με νέο workshop

Στόχος, η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα

Η Marsh McLennan από τον Ιανουάριο του 2026 γίνεται… Marsh

Αλλαγή και στον χρηματιστηριακό δείκτη, ενώ η νέα μονάδα Business and Client Services (BCS) θα ενισχύσει την προηγμένη εξυπηρέτηση πελατών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών – Το βίντεο της εκδήλωσης

Μια πανοραμική εικόνα της αγοράς, με σημαντικές παρουσίες, νέες προτάσεις και σαφείς κατευθύνσεις για το μέλλον - Παρακολουθήστε τη Συνδιάσκεψη στο «ΙW»

Lifestyle Medicine: Ο σύμμαχος της γυναίκας για υγεία και ευεξία στην εμμηνόπαυση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης (18/10), η Ελληνική Εταιρεία Εμμηνόπαυσης ανέδειξε την ανάγκη για ολιστική προσέγγιση

Η ΟΑΣΕ διαψεύδει το ΥΕΚΑ για τα περί 6ήμερης εργασίας στη ΣΣΕ

Αντίθετα, υποστηρίζει, η ΣΣΕ, την οποία το Υπουργείο δεν έχει ακόμα κηρύξει υποχρεωτική, προβλέπει 39 ώρες εργασία την εβδομάδα

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Επιχειρηματικά Βραβεία ΧΡΗΜΑ 2025: Ψηφίστε και αναδείξτε τις καλύτερες εταιρείες της χρονιάς

19 κατηγορίες βραβείων για εισηγμένες εταιρείες που διακρίθηκαν στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι - Έως τις 21/10 η ψηφοφορία των αναγνωστών