back to top
31.4 C
Athens
Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025

ΑΧΑ: Ολοκληρωμένη προσέγγιση προστασίας και στην ασφάλιση κατοικίας

Ευελιξία και προστασία 360ο απολαμβάνουν οι πελάτες κατοικίας στην ΑΧΑ μέσα από τις νέες υπηρεσίες «Άμεση επισκευή κατοικίας» και «Άμεση αποζημίωση κατοικίας». Επιπλέον, η νέα αυτοματοποιημένη ενημέρωση των συνεργατών της εταιρείας για την πορεία κάθε ζημιάς και η προκαταβολή αποζημίωσης ενδυναμώνουν ακόμα περισσότερο την υπόσχεση της ΑΧΑ να βοηθά τους πελάτες της να ζουν κάθε μέρα με λιγότερες έγνοιες.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας, «Μετά τη βελτίωση τιμολογίου, τον υπολογισμό του κόστους ασφάλισης σε μόλις 1΄, την αυτοματοποιημένη έκδοση συμβολαίου και την ιδιαίτερη προσοχή στην ξεκάθαρη επικοινωνία προς τους πελάτες για απλούς και κατανοητούς όρους, το ταξίδι για την ολοκληρωμένη προστασία κατοικίας στην ΑΧΑ συνεχίζεται».

- Advertisement -

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει πιλοτική εφαρμογή των δύο καινοτόμων λειτουργιών που θα προσφέρονται ως εναλλακτικές επιλογές στους πελάτες. Με την «Άμεση επισκευή κατοικίας» η ΑΧΑ θα συνεργάζεται με προσεκτικά επιλεγμένη τεχνική εταιρεία η οποία θα αναλαμβάνει την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, παρέχοντας μετά το τέλος των εργασιών εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών. Η ΑΧΑ θα επιβλέπει την εξέλιξη των εργασιών μέχρι να ολοκληρωθούν.

Οι πελάτες της ΑΧΑ στην κατοικία θα έχουν την εναλλακτική να λάβουν «Άμεση αποζημίωση κατοικίας», με την εταιρεία να καταβάλλει το ποσό της ζημιάς που θα συμφωνείται αμέσως μετά την επίσκεψη του πραγματογνώμονα. Η εναλλακτική αυτή θα αφορά, στο πρώτο στάδιο, ζημιές έως 1.000 €, ενώ μετά το πρώτο διάστημα πρόκειται να εξεταστεί αύξηση του ποσού.

- Advertisement -

Παράλληλα οι συνεργάτες της ΑΧΑ θα μπορούν να παρακολουθούν τη διαδικασία της αποζημίωσης (εξέλιξη «φακέλου ζημιάς», συνάντηση με πραγματογνώμονα, λήψη πραγματογνωμοσύνης, πληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο εξόφλησης της αποζημίωσης) μέσα από μια νέα αυτοματοποιημένη υπηρεσία. Με τον τρόπο αυτό οι ασφαλισμένοι μπορούν να έχουν κάθε στιγμή πλήρη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η διαδικασία.

Επίσης, όταν υπάρχει σοβαρή ζημιά στην ασφαλισμένη περιουσία, η ΑΧΑ θα προχωρά σε προκαταβολή μέρους της αποζημίωσης για να αντιμετωπίζονται τα έκτακτα έξοδα μέχρι να ολοκληρωθεί η αποζημίωση.

O Λυκούργος Πέτροβας, διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, ανέφερε: «Είναι σημαντικό να βρισκόμαστε καθημερινά πλάι στους πελάτες μας κατανοώντας τι χρειάζονται για να αισθάνονται ασφαλείς. Ιδιαίτερα όταν έρχεται η στιγμή να ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη τους, η στιγμή της αποζημίωσης, θέλουμε να βρισκόμαστε δίπλα τους, άμεσα και αποτελεσματικά. Προς αυτή την κατεύθυνση δημιουργούμε νέες υπηρεσίες και ενισχύουμε τις λειτουργίες μας, αναγνωρίζοντας ότι βάση για την επιτυχία μας αποτελεί η εμπιστοσύνη που κερδίζουμε μέρα με τη μέρα».

«Η ΑΧΑ εξυπηρετεί 103 εκατομμύρια πελάτες σε 64 χώρες και το γεγονός ότι αποτελεί την 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 8 συνεχή χρόνια, αποδεικνύει πως οι ασφαλισμένοι βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ενέργειας της Εταιρείας» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

SCOR, AXA XL, Marsh: Στηρίζουν την ενεργειακή μετάβαση μέσω ενός mega-ναυτιλιακού project

Οι SCOR, AXA XL και Marsh ένωσαν τις δυνάμεις τους και την τεχνογνωσία τους για να υποστηρίξουν την ενεργειακή μετάβαση

Μέρες «κυοφορίας»

Οι «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» γνωρίζουν πως η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί: συζητήσεις, διαβουλεύσεις, κρυφά «θέλω» και επιθυμίες από τους συνομιλητές στην ασφαλιστική αγορά. Αρκετοί μπορεί να θέλουν να πουλήσουν, ποιος όμως θα αγοράσει και σε τι τιμή;

Μετά την ΑΧΑ ποιος έχει σειρά;

Με την ΑΧΑ, η δουλειά έγινε γρήγορα και καθαρά, η αγορά δήλωνε σίγουρη ότι η συμφωνία θα έκλεινε. Τώρα πήραν φόρα τα τηλέφωνα και τα κουτσομπολιά, ξέρετε πως θεριεύουν και φουντώνουν τα σχόλια τα αρνητικά, αν υπάρχει το ελάχιστο πάτημα και δεν υπάρχει διαφάνεια κινήσεων.

Την πώληση της μονάδας της στη Σιγκαπούρη εξετάζει η ΑΧΑ

Υπό συζήτηση και η αποεπένδυση από τη Μαλαισία, καθώς ο γαλλικός όμιλος επιδιώκει να συγκεντρώσει κεφάλαια 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ολόκληρη η ΚΥΑ για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου

Δημοσιεύθηκε σήμερα η Κοινή Υπουργική Απόφαση των τριών Υπουργών, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης

«BUSINESS ADVANCED» & «BUSINESS PROTECT»: Νέα Προγράμματα της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, μέλος του Ομίλου INTRACOM, ανακοινώνει την αναβάθμιση των προγραμμάτων ασφάλισης επιχειρήσεων «BUSINESS ADVANCED»

Tι θα γίνει με τα ανασφάλιστα οχήματα;

Από τo meeting της Ύδρας, κατά το οποίο θίχτηκαν επείγοντα θέματα που απασχολούν τον κλάδο, δεν απουσίαζαν και τα ανασφάλιστα οχήματα.

Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματία που επιθυμεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ποιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξαιρούνται της ασφάλισης για δύο έτη

Η εξαίρεση από την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών για τις επιχειρήσεις δύναται να γίνει και μόνιμη!

O Γ. Χατζηθεοδοσίου στην ΕΡΤ για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Στο θέμα των ασφαλίστρων στα προγράμματα Υγείας που υφίσταται ακόμα ως πρόβλημα της αγοράς αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Γ. Χατζηθεοδοσίου

«Σταθερά Μαζί»: Πάνω από 850 συμμετοχές στα συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα δύο ετήσια συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ για το 2025, τα οποία πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

H ΕΑΕΕ Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) ανακοινώνει την επίσημη ένταξή της στο Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών (UN Global Compact)