back to top
19.2 C
Athens
Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2025

ΑΧΑ: Ολοκληρωμένη προσέγγιση προστασίας και στην ασφάλιση κατοικίας

Ευελιξία και προστασία 360ο απολαμβάνουν οι πελάτες κατοικίας στην ΑΧΑ μέσα από τις νέες υπηρεσίες «Άμεση επισκευή κατοικίας» και «Άμεση αποζημίωση κατοικίας». Επιπλέον, η νέα αυτοματοποιημένη ενημέρωση των συνεργατών της εταιρείας για την πορεία κάθε ζημιάς και η προκαταβολή αποζημίωσης ενδυναμώνουν ακόμα περισσότερο την υπόσχεση της ΑΧΑ να βοηθά τους πελάτες της να ζουν κάθε μέρα με λιγότερες έγνοιες.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας, «Μετά τη βελτίωση τιμολογίου, τον υπολογισμό του κόστους ασφάλισης σε μόλις 1΄, την αυτοματοποιημένη έκδοση συμβολαίου και την ιδιαίτερη προσοχή στην ξεκάθαρη επικοινωνία προς τους πελάτες για απλούς και κατανοητούς όρους, το ταξίδι για την ολοκληρωμένη προστασία κατοικίας στην ΑΧΑ συνεχίζεται».

- Advertisement -

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει πιλοτική εφαρμογή των δύο καινοτόμων λειτουργιών που θα προσφέρονται ως εναλλακτικές επιλογές στους πελάτες. Με την «Άμεση επισκευή κατοικίας» η ΑΧΑ θα συνεργάζεται με προσεκτικά επιλεγμένη τεχνική εταιρεία η οποία θα αναλαμβάνει την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, παρέχοντας μετά το τέλος των εργασιών εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών. Η ΑΧΑ θα επιβλέπει την εξέλιξη των εργασιών μέχρι να ολοκληρωθούν.

Οι πελάτες της ΑΧΑ στην κατοικία θα έχουν την εναλλακτική να λάβουν «Άμεση αποζημίωση κατοικίας», με την εταιρεία να καταβάλλει το ποσό της ζημιάς που θα συμφωνείται αμέσως μετά την επίσκεψη του πραγματογνώμονα. Η εναλλακτική αυτή θα αφορά, στο πρώτο στάδιο, ζημιές έως 1.000 €, ενώ μετά το πρώτο διάστημα πρόκειται να εξεταστεί αύξηση του ποσού.

- Advertisement -

Παράλληλα οι συνεργάτες της ΑΧΑ θα μπορούν να παρακολουθούν τη διαδικασία της αποζημίωσης (εξέλιξη «φακέλου ζημιάς», συνάντηση με πραγματογνώμονα, λήψη πραγματογνωμοσύνης, πληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο εξόφλησης της αποζημίωσης) μέσα από μια νέα αυτοματοποιημένη υπηρεσία. Με τον τρόπο αυτό οι ασφαλισμένοι μπορούν να έχουν κάθε στιγμή πλήρη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η διαδικασία.

Επίσης, όταν υπάρχει σοβαρή ζημιά στην ασφαλισμένη περιουσία, η ΑΧΑ θα προχωρά σε προκαταβολή μέρους της αποζημίωσης για να αντιμετωπίζονται τα έκτακτα έξοδα μέχρι να ολοκληρωθεί η αποζημίωση.

O Λυκούργος Πέτροβας, διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, ανέφερε: «Είναι σημαντικό να βρισκόμαστε καθημερινά πλάι στους πελάτες μας κατανοώντας τι χρειάζονται για να αισθάνονται ασφαλείς. Ιδιαίτερα όταν έρχεται η στιγμή να ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη τους, η στιγμή της αποζημίωσης, θέλουμε να βρισκόμαστε δίπλα τους, άμεσα και αποτελεσματικά. Προς αυτή την κατεύθυνση δημιουργούμε νέες υπηρεσίες και ενισχύουμε τις λειτουργίες μας, αναγνωρίζοντας ότι βάση για την επιτυχία μας αποτελεί η εμπιστοσύνη που κερδίζουμε μέρα με τη μέρα».

«Η ΑΧΑ εξυπηρετεί 103 εκατομμύρια πελάτες σε 64 χώρες και το γεγονός ότι αποτελεί την 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 8 συνεχή χρόνια, αποδεικνύει πως οι ασφαλισμένοι βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ενέργειας της Εταιρείας» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

SCOR, AXA XL, Marsh: Στηρίζουν την ενεργειακή μετάβαση μέσω ενός mega-ναυτιλιακού project

Οι SCOR, AXA XL και Marsh ένωσαν τις δυνάμεις τους και την τεχνογνωσία τους για να υποστηρίξουν την ενεργειακή μετάβαση

Μέρες «κυοφορίας»

Οι «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» γνωρίζουν πως η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί: συζητήσεις, διαβουλεύσεις, κρυφά «θέλω» και επιθυμίες από τους συνομιλητές στην ασφαλιστική αγορά. Αρκετοί μπορεί να θέλουν να πουλήσουν, ποιος όμως θα αγοράσει και σε τι τιμή;

Μετά την ΑΧΑ ποιος έχει σειρά;

Με την ΑΧΑ, η δουλειά έγινε γρήγορα και καθαρά, η αγορά δήλωνε σίγουρη ότι η συμφωνία θα έκλεινε. Τώρα πήραν φόρα τα τηλέφωνα και τα κουτσομπολιά, ξέρετε πως θεριεύουν και φουντώνουν τα σχόλια τα αρνητικά, αν υπάρχει το ελάχιστο πάτημα και δεν υπάρχει διαφάνεια κινήσεων.

Την πώληση της μονάδας της στη Σιγκαπούρη εξετάζει η ΑΧΑ

Υπό συζήτηση και η αποεπένδυση από τη Μαλαισία, καθώς ο γαλλικός όμιλος επιδιώκει να συγκεντρώσει κεφάλαια 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα προγράμματα ασφάλισης ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Τα προγράμματα καλύπτουν σωματικές βλάβες ή θάνατο τρίτων, υλικές ζημίες σε περιουσίες, ομαδικά ατυχήματα και συναφείς κινδύνους

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Μην αφήσεις το σπίτι σου να γίνει… Fontana di Trevi!»

Η πρωτότυπη και χιουμοριστική καμπάνια υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ασφάλισης κατοικίας

Cromar: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης για ιδιοκτήτες και διαχειριστές ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης

Το πρόγραμμα έχει στόχο όχι μόνο να ικανοποιήσει την απαίτηση του νέου νόμου, αλλά να προσφέρει ολοκληρωμένη κάλυψη και ευρύτητα επιλογών

Νέα προγράμματα για βραχυχρόνιες μισθώσεις από την INTERLIFE – Συνεργασία με την ARAG

Με τα νέα προγράμματα η INTERLIFE προσφέρει ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη στους ιδιοκήτες καταλυμάτων, στηρίζοντας τη δραστηριότητά τους

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Υποτροφία €8.500 για μέλη της ΠΕΝΕΝ από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο

Για το πρόγραμμα MSc International Maritime Business, που υλοποιείται σε συνεργασία με το Warsash Maritime School του Southampton Solent University

Φοιτητές του Master in Bioeconomy στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς επισκέπτονται την INTERAMERICAN

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας για προώθηση της γνώσης, της αριστείας και της βιωσιμότητας

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας στο επίκεντρο ημερίδας του ΕΕΑ

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου, με δυνατότητα διαδικτυακής συμμετοχής

Η παγίδα της ασφαλιστικής παραγωγής στη Διαμεσολάβηση

Βάζοντας κάτω όλα τα βιβλία και κάνοντας τη σούμα, βγαίνει ένα αποτέλεσμα θαυμαστό - εκ πρώτης όψεως...

Το Business Day 2025 της Εθνικής Ασφαλιστικής εμπνέει τη νέα γενιά επαγγελματιών

Η Εθνική συνεχίζει να επενδύει στους ανθρώπους που θα καθορίσουν το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου