back to top
19.7 C
Athens
Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

ΑΧΑ: Ολοκληρωμένη προσέγγιση προστασίας και στην ασφάλιση κατοικίας

Ευελιξία και προστασία 360ο απολαμβάνουν οι πελάτες κατοικίας στην ΑΧΑ μέσα από τις νέες υπηρεσίες «Άμεση επισκευή κατοικίας» και «Άμεση αποζημίωση κατοικίας». Επιπλέον, η νέα αυτοματοποιημένη ενημέρωση των συνεργατών της εταιρείας για την πορεία κάθε ζημιάς και η προκαταβολή αποζημίωσης ενδυναμώνουν ακόμα περισσότερο την υπόσχεση της ΑΧΑ να βοηθά τους πελάτες της να ζουν κάθε μέρα με λιγότερες έγνοιες.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας, «Μετά τη βελτίωση τιμολογίου, τον υπολογισμό του κόστους ασφάλισης σε μόλις 1΄, την αυτοματοποιημένη έκδοση συμβολαίου και την ιδιαίτερη προσοχή στην ξεκάθαρη επικοινωνία προς τους πελάτες για απλούς και κατανοητούς όρους, το ταξίδι για την ολοκληρωμένη προστασία κατοικίας στην ΑΧΑ συνεχίζεται».

- Advertisement -

Η εταιρεία έχει ξεκινήσει πιλοτική εφαρμογή των δύο καινοτόμων λειτουργιών που θα προσφέρονται ως εναλλακτικές επιλογές στους πελάτες. Με την «Άμεση επισκευή κατοικίας» η ΑΧΑ θα συνεργάζεται με προσεκτικά επιλεγμένη τεχνική εταιρεία η οποία θα αναλαμβάνει την άμεση αποκατάσταση των ζημιών, παρέχοντας μετά το τέλος των εργασιών εγγύηση τουλάχιστον δύο ετών. Η ΑΧΑ θα επιβλέπει την εξέλιξη των εργασιών μέχρι να ολοκληρωθούν.

Οι πελάτες της ΑΧΑ στην κατοικία θα έχουν την εναλλακτική να λάβουν «Άμεση αποζημίωση κατοικίας», με την εταιρεία να καταβάλλει το ποσό της ζημιάς που θα συμφωνείται αμέσως μετά την επίσκεψη του πραγματογνώμονα. Η εναλλακτική αυτή θα αφορά, στο πρώτο στάδιο, ζημιές έως 1.000 €, ενώ μετά το πρώτο διάστημα πρόκειται να εξεταστεί αύξηση του ποσού.

- Advertisement -

Παράλληλα οι συνεργάτες της ΑΧΑ θα μπορούν να παρακολουθούν τη διαδικασία της αποζημίωσης (εξέλιξη «φακέλου ζημιάς», συνάντηση με πραγματογνώμονα, λήψη πραγματογνωμοσύνης, πληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο εξόφλησης της αποζημίωσης) μέσα από μια νέα αυτοματοποιημένη υπηρεσία. Με τον τρόπο αυτό οι ασφαλισμένοι μπορούν να έχουν κάθε στιγμή πλήρη εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η διαδικασία.

Επίσης, όταν υπάρχει σοβαρή ζημιά στην ασφαλισμένη περιουσία, η ΑΧΑ θα προχωρά σε προκαταβολή μέρους της αποζημίωσης για να αντιμετωπίζονται τα έκτακτα έξοδα μέχρι να ολοκληρωθεί η αποζημίωση.

O Λυκούργος Πέτροβας, διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, ανέφερε: «Είναι σημαντικό να βρισκόμαστε καθημερινά πλάι στους πελάτες μας κατανοώντας τι χρειάζονται για να αισθάνονται ασφαλείς. Ιδιαίτερα όταν έρχεται η στιγμή να ανταποδώσουμε την εμπιστοσύνη τους, η στιγμή της αποζημίωσης, θέλουμε να βρισκόμαστε δίπλα τους, άμεσα και αποτελεσματικά. Προς αυτή την κατεύθυνση δημιουργούμε νέες υπηρεσίες και ενισχύουμε τις λειτουργίες μας, αναγνωρίζοντας ότι βάση για την επιτυχία μας αποτελεί η εμπιστοσύνη που κερδίζουμε μέρα με τη μέρα».

«Η ΑΧΑ εξυπηρετεί 103 εκατομμύρια πελάτες σε 64 χώρες και το γεγονός ότι αποτελεί την 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 8 συνεχή χρόνια, αποδεικνύει πως οι ασφαλισμένοι βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε ενέργειας της Εταιρείας» καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μέρες «κυοφορίας»

Οι «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» γνωρίζουν πως η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί: συζητήσεις, διαβουλεύσεις, κρυφά «θέλω» και επιθυμίες από τους συνομιλητές στην ασφαλιστική αγορά. Αρκετοί μπορεί να θέλουν να πουλήσουν, ποιος όμως θα αγοράσει και σε τι τιμή;

Μετά την ΑΧΑ ποιος έχει σειρά;

Με την ΑΧΑ, η δουλειά έγινε γρήγορα και καθαρά, η αγορά δήλωνε σίγουρη ότι η συμφωνία θα έκλεινε. Τώρα πήραν φόρα τα τηλέφωνα και τα κουτσομπολιά, ξέρετε πως θεριεύουν και φουντώνουν τα σχόλια τα αρνητικά, αν υπάρχει το ελάχιστο πάτημα και δεν υπάρχει διαφάνεια κινήσεων.

Την πώληση της μονάδας της στη Σιγκαπούρη εξετάζει η ΑΧΑ

Υπό συζήτηση και η αποεπένδυση από τη Μαλαισία, καθώς ο γαλλικός όμιλος επιδιώκει να συγκεντρώσει κεφάλαια 

AXA: Στηρίζει το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Αφιδνών Δασοπροστασίας

Τόσο λόγω της υψηλής συχνότητάς τους όσο και εξαιτίας των πολυδιάστατων επιπτώσεών τους οι πυρκαγιές κατατάσσονται στις σημαντικότερες φυσικές καταστροφές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΔΩΡΕΑΝ Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας στον ασφαλισμένο οδηγό του Κλάδου Αυτοκινήτου

Στο πλαίσιο του προγράμματος πιστότητας και επιβράβευσης των πελατών της, η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική αποφάσισε να προσφέρει από 01/11/2024 ΔΩΡΕΑΝ αναβαθμισμένες υπηρεσίες

Η “ακτινογραφία” του κλάδου Ασφάλισης Αυτοκινήτων

Η στατιστική επετηρίδα ασφάλισης αυτοκινήτου εκδίδεται για μία ακόμη χρονιά στη νέα της μορφή, επικαιροποιημένη με τα στοιχεία του 2023.

Interlife: Μην αφήνεις τίποτα στην τύχη

Με μότο "Μην αφήνεις τίποτα στην τύχη" η Interlife Ασφαλιστική παρουσιάζει μια ενδιαφέρουσα μίνι ταινία για την ασφάλιση κατοικίας

Ασφάλιση αυτοκινήτου: Μείωση εισοδημάτων και οικονομικός παραλογισμός οδηγεί στο κυνήγι του φθηνού ασφαλίστρου

Ένα νέο φαινόμενο υπασφάλισης διαμορφώνεται το τελευταίο διάστημα στον πολύπαθο κλάδο αυτοκινήτου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Oι φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα το διάστημα 2000-2020 και η καταστροφή στη Βαλένθια

 O αριθμός των θυμάτων στη πρόσφατη φυσική καταστροφή στη...

Κ. Χατζηδάκης: Τέσσερις παρεμβάσεις για την ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Τέσσερις παρεμβάσεις που υλοποιεί το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών σε στενή συνεργασία με την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών

Ε. Ράπτη στα Greek Hospitality Awards: Μαζί θα κρατήσουμε την Ελλάδα ψηλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.

Ν. Παπαθανάσης, grha24: H Ελλάδα παρουσιάζει ένα δυνατό πρόσωπο στην παγκόσμια αγορά

Από το βήμα του 10ου Greek Hospitality Awards, ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών συνεχάρη τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου

Χ. Σταϊκούρας στα Greek Hospitality Awards: Τα μεγάλα έργα υποδομών αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν

Επέστρεψε η μεγάλη γιορτή του ελληνικού τουρισμού με την τέλεση της κορυφαίας εκδήλωσης αριστείας για την ελληνική ξενοδοχία.