back to top
27.2 C
Athens
Σάββατο 9 Αυγούστου 2025

ΑΧΑ: Ανάμεσα στις 50 πλέον αναγνωρίσιμες μάρκες στον κόσμο

Το brand name της γαλλικής ασφαλιστικής ΑΧΑ ανέβηκε στην 48η θέση των πιο αναγνωρίσιμων brand names στον κόσμο σύμφωνα με τη λίστα του Best Global Branches και στην 1η θέση ανάμεσα στις ασφαλιστικές παγκοσμίως με αύξηση brand value κατά 14% στο ίδιο διάστημα.

Επίσης είναι η 4η γνωστότερη μπράντα στη Γαλλία. Η αξία του brand value (φήμη και αξία σήματος είναι η λογιστική ονομασία στα ελληνικά) ανέρχεται σε 9,254 δις δολάρια.

Σχετικές δημοσιεύσεις

inco25: Ψηφιακή λειτουργία και μετασχηματισμός της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς

Η «Ψηφιακή Λειτουργία και Μετασχηματισμός της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς» τέθηκε στο επίκεντρο του Panel Β1 του 18ου Insurance Conference

SCOR, AXA XL, Marsh: Στηρίζουν την ενεργειακή μετάβαση μέσω ενός mega-ναυτιλιακού project

Οι SCOR, AXA XL και Marsh ένωσαν τις δυνάμεις τους και την τεχνογνωσία τους για να υποστηρίξουν την ενεργειακή μετάβαση

Η υιοθέτηση της ΑΙ στην ασφαλιστική αγορά παρουσιάζει τόσο κινδύνους όσο και ευκαιρίες

Βρισκόμαστε στην αρχή μιας εντυπωσιακά ενδιαφέρουσας εποχής, η οποία θα χαρακτηριστεί από την επανάσταση που θα φέρουν οι νέες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης.

Πρόγραμμα μετακπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Certificate of Specialization in Financial and Insurance Advice ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ EFICERT SQF 3 EUROPEAN INSURANCE INTERMEDIARY  Υπό την αιγίδα της EFICERT και σε επιστημονική συνεργασία με το Ινστιτούτο...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Jefferies: Στα 90 δισ. οι ασφαλισμένες ζημιές το πρώτο εξάμηνο 2025

Υπερέβησαν τα 58 δισεκατομμύρια που καταγράφηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2024 όσο και τον πενταετή μέσο όρο των 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Η ΕΑΕΕ προωθεί την ασφάλιση Αστικής Ευθύνης για επαγγελματίες και ανοίγει ξανά τη συζήτηση!

Δείτε τη νέα καμπάνια της ένωσης για την επαγγελματική ασφάλιση

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Υδρογειος Ασφαλιστική: Επενδύοντας στη διαπολιτισμική συνεργασία για την ελληνική αγορά

Εκπαιδεύοντας το δυναμικό της στην ενσυναίσθηση και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών, η Υδρογειος ενισχύει την απόδοση σε διεθνές περιβάλλον