back to top
25.4 C
Athens
Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2025

ΑΧΑ: Ανάμεσα στις 50 πλέον αναγνωρίσιμες μάρκες στον κόσμο

Το brand name της γαλλικής ασφαλιστικής ΑΧΑ ανέβηκε στην 48η θέση των πιο αναγνωρίσιμων brand names στον κόσμο σύμφωνα με τη λίστα του Best Global Branches και στην 1η θέση ανάμεσα στις ασφαλιστικές παγκοσμίως με αύξηση brand value κατά 14% στο ίδιο διάστημα.

Επίσης είναι η 4η γνωστότερη μπράντα στη Γαλλία. Η αξία του brand value (φήμη και αξία σήματος είναι η λογιστική ονομασία στα ελληνικά) ανέρχεται σε 9,254 δις δολάρια.

Σχετικές δημοσιεύσεις

inco25: Ψηφιακή λειτουργία και μετασχηματισμός της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς

Η «Ψηφιακή Λειτουργία και Μετασχηματισμός της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς» τέθηκε στο επίκεντρο του Panel Β1 του 18ου Insurance Conference

SCOR, AXA XL, Marsh: Στηρίζουν την ενεργειακή μετάβαση μέσω ενός mega-ναυτιλιακού project

Οι SCOR, AXA XL και Marsh ένωσαν τις δυνάμεις τους και την τεχνογνωσία τους για να υποστηρίξουν την ενεργειακή μετάβαση

Η υιοθέτηση της ΑΙ στην ασφαλιστική αγορά παρουσιάζει τόσο κινδύνους όσο και ευκαιρίες

Βρισκόμαστε στην αρχή μιας εντυπωσιακά ενδιαφέρουσας εποχής, η οποία θα χαρακτηριστεί από την επανάσταση που θα φέρουν οι νέες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης.

Πρόγραμμα μετακπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Certificate of Specialization in Financial and Insurance Advice ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ EFICERT SQF 3 EUROPEAN INSURANCE INTERMEDIARY  Υπό την αιγίδα της EFICERT και σε επιστημονική συνεργασία με το Ινστιτούτο...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Allianz Trade αποκαλύπτει τους χρηματοοικονομικούς κινδύνους στις διεθνείς αγορές

Η Allianz Trade φωτίζει με στοιχεία τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι εξωστρεφείς επιχειρήσεις και προτείνει εργαλεία προστασίας

Παραίτηση-βόμβα του επικεφαλής του CDC: Ο Dr. Demetre Daskalakis καταγγέλλει τον Trump και τον RFK Jr.

Σάλος στις ΗΠΑ με την αποχώρηση του Demetre Daskalakis, που καταγγέλλει πολιτική χειραγώγηση της επιστήμης και επικίνδυνες αλλαγές στα εμβόλια

Διαθέσιμη και προσιτή ασφάλιση: Η οπτική της GFIA

Ο πρόεδρος S. Frank εξηγεί πώς συνεργασίες και καινοτομίες όπως η παραμετρική ασφάλιση, η τηλεματική και η μικροασφάλιση γεφυρώνουν το κενό προστασίας

Όταν ένα τιμολόγιο μένει ανεξόφλητο: Υπαρκτός κίνδυνος για τη βιωσιμότητα των μικρών επιχειρήσεων

Κατά την Coface, η διαχείριση εμπορικών απαιτήσεων πρέπει να είναι κομμάτι του στρατηγικού σχεδιασμού κάθε επιχείρησης και να συνδυάζεται με ασφαλιστικές λύσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέος διαγωνισμός ERGO: H ψηφιακή βοηθός Χαρά ρωτά, 6 τυχεροί κερδίζουν δωροκάρτες Public

Η ERGO Hellas συνεχίζει δυναμικά να ενισχύει την εμπειρία των χρηστών της ιστοσελίδας της, συνδυάζοντας την εξυπηρέτηση µε την ψυχαγωγία

ΠΟΕΔΗΝ: Σοβαρές ελλείψεις και ανισότητες στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας σύμφωνα με νέες έρευνες

Πρωτιά στην έλλειψη πρόσβασης λόγω οικονομικών και γεωγραφικών εμποδίων, υπερπροσπάθεια προσωπικού και εξάντληση πόρων μεταξύ των πορισμάτων

Η Ελλάδα πρωτοπόρος στην πρόληψη καρδιαγγειακών νοσημάτων

Το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ ως υπόδειγμα δημόσιας υγείας παρουσίασε η αναπληρώτρια υπουργός Ειρήνη Αγαπηδάκη στο Ευρωπαϊκό Καρδιολογικό Συνέδριο

Η Deloitte επαναπροσδιορίζει μέσω τεχνητής νοημοσύνης το μέλλον των ελεγκτικών υπηρεσιών

Βασισμένη στην πολυβραβευμένη πλατφόρμα Omnia, η νέα σουίτα λειτουργιών επαναπροσδιορίζει μέσω GenAI βασικά στάδια της ελεγκτικής διαδικασίας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για τον Σεπτέμβριο

Η ενδιαφέρουσα θεματολογία χαρακτηρίζει το νέο πρόγραμμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, το οποίο υλοποιείται υβριδικά και διά ζώσης