back to top
29.1 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

ΑΧΑ VIDEO: Για 10η χρονιά 1η παγκόσμια ασφαλιστική επωνυμία – Συνεργασία με τη Liverpool FC

Tη συνεχιζόμενη θετική φήμη και αξία του ονόματος της ΑΧΑ επιβεβαιώνει η τελευταία κατάταξη Best Global Brands, ανακηρύσσοντάς τη 47η Επωνυμία στον κόσμο και 1η Ασφαλιστική Επωνυμία για 10η συνεχή χρονιά, καθώς η αξία της ξεπερνά πλέον τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.

Την ίδια μέρα ο Όμιλος ανακοινώνει ότι ενδυναμώνει τη στρατηγική του σε θέματα χορηγιών και ενώνει τις δυνάμεις του με ένα από τα σημαντικότερα ονόματα στον αθλητισμό, τη Liverpool FC.

- Advertisement -

Επενδύοντας στις κοινές τους αξίες, η ΑΧΑ και η Liverpool θα δημιουργήσουν καινοτόμες εμπειρίες για τους πελάτες, τους εταιρικούς συνεργάτες και τους φιλάθλους (ξεκινώντας από την Ασία), ενώ θα παράσχουν υποστήριξη στις τοπικές κοινωνίες όπου οι δύο οργανισμοί δραστηριοποιούνται. Σε στενή συνεργασία με τους παίκτες, την ομάδα προπονητών και τους επαγγελματίες υγείας της Liverpool, η ΑΧΑ θα δημιουργήσει περιεχόμενο που θα προωθεί την υγιεινή ζωή, με βάση την αποστολή της εταιρείας να στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που ανακοινώνουμε αυτή τη μακροπρόθεσμη συνεργασία με τη Liverpool και που η ανακοίνωση αυτή συμπίπτει με την ημέρα που η ΑΧΑ είναι η 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 10η συνεχή χρονιά. Όπως εμείς, η Liverpool είναι ηγέτης στον τομέα της, αναγνωρισμένη για τη μακρά και περήφανη ιστορία της, με ισχυρό αίσθημα προσφοράς στην κοινωνία και συνεχή αναζήτηση της τελειότητας. Για το λόγο αυτό κοιτάζουμε μπροστά σε κοινές επιτυχίες, εντός και εκτός γηπέδου, καθώς συνεχίζουμε να επιβεβαιώνουμε ότι οι πελάτες μας “ποτέ δεν θα είναι μόνοι”» είπε ο Thomas Buberl, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΧΑ.

- Advertisement -

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε μια εταιρεία τόσο αναγνωρισμένη και φιλόδοξη ως τον νεότερο παγκόσμιο συνεργάτη μας και επίσημο Ασφαλιστικό Οργανισμό στην ποδοσφαιρική μας οικογένεια. Θέλουμε να συγχαρούμε την ΑΧΑ για το ότι είναι η 1η Παγκόσμια Ασφαλιστική Επωνυμία για 10 συνεχή χρόνια. Μέσα από αυτή την αναγνώριση η ΑΧΑ αποδεικνύει τη δέσμευσή της στην τελειότητα ώστε να αποτελεί έναν πραγματικό συνοδοιπόρο στις ζωές των ανθρώπων» σχολίασε από την πλευρά του ο Billy Hogan, Managing Director and Chief Commercial Officer της Liverpool FC.

«Ως παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της, η ΑΧΑ μοιράζεται τις ίδιες αρχές και αξίες με εμάς» πρόσθεσε. «Οι αξίες αυτές αποτελούν τη βάση για μία μοναδική μακροχρόνια συνεργασία. Μαζί θα εργαστούμε για να πραγματοποιήσουμε μοναδικές εμπειρίες για τους φιλάθλους μας σε όλο τον κόσμο.»

Σχετικές δημοσιεύσεις

Για 6η φορά η Allianz κορυφαία ασφαλιστική στα «Best Global Brands» της Interbrand

Η Allianz ανεβαίνει στη θέση #29 της συνολικής κατάταξης και μεγιστοποιεί περαιτέρω την αξία του εμπορικού της σήματος στα 23,5 δισεκατομμύρια δολάρια

Ασφαλιστικές: Δουλειά, εμπιστοσύνη ή greenwashing;

Δεν υπάρχει κάτι άλλο από πράσινο στην ζωή μας;

Όμιλος Affidea: Σχεδιάζοντας την Υγειονομική Περίθαλψη του Αύριο με τους Ειδικούς της Ασφάλισης στον κλάδο Υγείας

40 κορυφαίοι ειδικοί σε Ελλάδα και εξωτερικό συμμετείχαν στις εργασίες του Συνεδρίου «The Future of Healthcare in Greece» 2024

AM BEST: Τοπ 30 των ασφαλιστικών

Tις 30 κορυφαίες ασφαλιστικές για το 2022 ανέδειξε η ΑΜ BEST, με βάση τους κύκλους εργασιών που κατέγραψαν οι εταιρείες. Πρώτη στην κατάταξη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο