back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Για πρώτη φορά, η Allianz Trade υλοποίησε ένα πρόγραμμα πρακτικής άσκησης διάρκειας ενός μήνα, αποκλειστικά για τα παιδιά των εργαζομένων της, δίνοντας τους την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας.

Δύο φοιτήτριες, η Σοφία Κ. και η Μαρία Κ., συμμετείχαν στην πρωτοβουλία και απέκτησαν πολύτιμη εμπειρία. Η Σοφία Κ. δήλωσε: «Αισθάνομαι τυχερή που έκανα την πρακτική μου στην Allianz Trade. Ήταν μια σημαντική εμπειρία, καθώς έλαβα ουσιαστική καθοδήγηση και mentoring από τους επικεφαλής τμημάτων». Η Μαρία Κ. επισήμανε τη φιλική και συνεργατική ατμόσφαιρα που συνάντησε: «Κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου στην Allianz Trade, εργάστηκα σε ένα φιλικό και συνεργατικό περιβάλλον, όπου οι συνάδελφοι ήταν πάντα πρόθυμοι να μου εξηγήσουν».

- Advertisement -

Η Ήβη Μελακοπίδη, Head of HR της Allianz Trade στην Ελλάδα, σημείωσε: «Χαίρομαι που μια ιδέα χρόνων έγινε πράξη. Όταν επενδύουμε στα ταλέντα του αύριο, επενδύουμε σε ένα καλύτερο μέλλον – για τους ανθρώπους μας, την εταιρεία μας και την κοινωνία μας».

Το πρόγραμμα αποτελεί μια ξεκάθαρη δέσμευση της Allianz Trade στην ανάπτυξη νέων ταλέντων και στην ενίσχυση της επόμενης γενιάς επαγγελματιών, ενώ ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα στους νέους να γνωρίσουν τον επαγγελματικό χώρο μέσα από ουσιαστική καθοδήγηση και mentoring.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το Ευρωκοινοβούλιο εισηγείται περισσότερη προστασία για τα δικαιώματα των ασκουμένων

Εγκριθείσα έκθεση ζητά οι συμβάσεις πρακτικής άσκησης να περιλαμβάνουν σαφείς διατάξεις σχετικά με την αμοιβή, τη διάρκεια και την κοινωνική προστασία

Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τις προσλήψεις !

Η Allianz Trade παρουσιάζει ένα μοντέλο όπου η τεχνολογία ενισχύει αλλά δεν αντικαθιστά την προσωπική επαφή

Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του «Broker’s Time»

Με αφιέρωμα στην ασφάλιση έναντι τρομοκρατικών ενεργειών και πολιτικών κινδύνων κυκλοφορεί το 80ό τεύχος της περιοδικής έκδοσης του ΣΕΜΑ

ΣΕΜΑ: Με ξεχωριστή παρουσία στο Περίπτερο 2, Stand 22 της ΔΕΘ και ειδική εκδήλωση για τους μεσίτες της Βόρειας Ελλάδας

O ΣEMA υποδέχεται επισκέπτες, επαγγελματίες και φορείς, αναδεικνύοντας τον σημαντικό ρόλο των μεσιτών ασφαλίσεων στην οικονομία και την κοινωνία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί