24.5 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Υδρόγειος Ασφαλιστική: «Η πρόληψη σώζει ζωές» – Ενημέρωση και κάλυψη για τον καρκίνο του μαστού

Ο Οκτώβριος είναι διεθνώς αφιερωμένος στην πρόληψη, ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού — μια ασθένεια που, αν διαγνωστεί έγκαιρα, μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Με το μήνυμα «Η πρόληψη σώζει ζωές», η Υδρόγειος Ασφαλιστική συμμετέχει ενεργά και φέτος στην εκστρατεία ενημέρωσης, αναδεικνύοντας τον καθοριστικό ρόλο της έγκαιρης διάγνωσης αλλά και της ουσιαστικής ασφαλιστικής κάλυψης.

Στο πλαίσιο αυτό, τα προγράμματα «Πλάνο Υγείας Hospital» της εταιρείας προσφέρουν σημαντικά δωρεάν προνόμια στους ασφαλισμένους, μεταξύ των οποίων και η δυνατότητα πραγματοποίησης διαγνωστικών εξετάσεων μαστού σε προνομιακές τιμές, σε κορυφαία συνεργαζόμενα νοσηλευτικά ιδρύματα.

- Advertisement -

Ιδιαίτερα ενισχυμένο είναι το πρόγραμμα «Πλάνο Υγείας Hospital Exclusive», το οποίο, εκτός από την πλήρη κάλυψη των εξόδων μαστεκτομής σε περίπτωση καρκίνου του μαστού, περιλαμβάνει:

  • δαπάνες αισθητικής αποκατάστασης μετά από μαστεκτομή
  • προληπτική μαστεκτομή σε περιπτώσεις ύπαρξης γονιδίων που αυξάνουν τις πιθανότητες εμφάνισης της νόσου.

Με αυτή την πρωτοβουλία, η Υδρόγειος Ασφαλιστική επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά τον ανθρωποκεντρικό της προσανατολισμό, επενδύοντας όχι μόνο στην κάλυψη κινδύνων, αλλά και στην ενίσχυση της πρόληψης και της υγείας των γυναικών.

- Advertisement -

Περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα Υγείας της Υδρογείου είναι διαθέσιμες στη σχετική ιστοσελίδα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Εγκύκλιος για την εποχική γρίπη – Συστάσεις για εμβολιασμό και πρόληψη ενόψει της περιόδου 2025/2026

Συνολικά πέρυσι 196 ασθενείς νοσηλεύτηκαν σε ΜΕΘ, ενώ καταγράφηκαν 86 θάνατοι από εργαστηριακά επιβεβαιωμένη γρίπη

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω των Children Excellence Awards

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τα παιδιά των εργαζομένων η εταιρεία ενθαρρύνει τη συνεχή μάθηση και ανάπτυξη

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί