back to top
24.1 C
Athens
Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025

TikTok: Πάνω από 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα – Η πλατφόρμα που «γεννάει» τάσεις

Το TikTok συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία στην Ελλάδα και την Ευρώπη, με πάνω από 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και περισσότερους από 200 εκατομμύρια σε όλη την Ευρώπη, όπως ανακοίνωσε η πλατφόρμα. Οι χρήστες επιλέγουν το TikTok όχι μόνο για ψυχαγωγία, αλλά και για να μοιράζονται προσωπικές ιστορίες, να ανακαλύπτουν νέα ενδιαφέροντα, να αποκτούν δεξιότητες και να συνδέονται με προϊόντα και υπηρεσίες.

Η ελληνική κοινότητα ξεχωρίζει για τη δημιουργικότητα και την ικανότητά της να παράγει περιεχόμενο που εμπνέει και δημιουργεί τάσεις. Ανάμεσα στους δημοφιλείς δημιουργούς είναι η Χαρά Κοντοχρήστου, που μέσα από καθημερινά POV βίντεο παρουσιάζει την καθημερινότητά της και τη σειρά «Αρχιτεκτονική για το παγωτό σου», η Αριάνα Παπαλεξόπουλος που αναδεικνύει με χιούμορ την ελληνική κουλτούρα στην Αμερική, και ο Kamil, γνωστός ως Marketing Parakalo, ο οποίος δίνει συμβουλές marketing με αυθεντικότητα και χιούμορ. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι Μάρω και Γιώργος με το travelwithme, οι οποίοι μοιράζονται ταξιδιωτικές εμπειρίες και γαστρονομικές ανακαλύψεις.

- Advertisement -

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε έναν χώρο όπου οι τάσεις «γεννιούνται» πρώτα στην πλατφόρμα. Το 76% των χρηστών δηλώνει ότι παρακολουθεί μέσω TikTok τι είναι δημοφιλές, ενώ το 33% παρακολούθησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 για πρώτη φορά μέσα από την εφαρμογή, περισσότερο από ό,τι μέσω τηλεόρασης ή streaming. Επίσης, πρωτοβουλίες όπως το #BookTok αναζωπυρώνουν το ενδιαφέρον για το διάβασμα και δίνουν σε πολλούς δημιουργούς την ευκαιρία να ξεχωρίσουν.

Οι χρήστες πλέον αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο και για τα brands. Το 64% ανακαλύπτει νέα προϊόντα μέσω TikTok και το 65% δηλώνει ότι είναι πιθανό να αγοράσει κάτι που είδε στην εφαρμογή. Η πλατφόρμα έχει καθιερωθεί ως εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης, καθώς ενισχύει τη σύνδεση των brands με το κοινό και προωθεί την αυθεντική επικοινωνία μέσω συνεργασιών με δημιουργούς, όπως η συνεργασία της Avène με δημιουργούς φαρμακευτικού και καλλυντικού περιεχομένου.

- Advertisement -

Με τα δεδομένα αυτά, το TikTok επιβεβαιώνει τη θέση του ως έναν ζωντανό κόμβο πολιτισμού και επιχειρηματικότητας, όπου οι χρήστες δεν περιορίζονται απλώς στην κατανάλωση περιεχομένου, αλλά το δημιουργούν, το επαναπροσδιορίζουν και το μετατρέπουν σε τάσεις, διαλόγους και ευκαιρίες ανάπτυξης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο

O Γ. Καντώρος μας συστήνεται μέσω ΤikTok

O CEO της Interamerican Γιάννης Καντώρος δεν θέλει πολλές συστάσεις. Πρόκειται για ένα από τα πιο εξέχοντα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, πολυπράγμων, εξαιρετικά δραστήριος

Η Βιωσιμότητα, η Ευθύνη για έναν Επιχειρηματικό Πολιτισμό και η ασφαλιστική οπτική 

Ο πρωτοπόρος Γιάννης Ρούντος*, σε μια εκ βαθέων συνέντευξη, καταθέτει στο IW το απόσταγμα των γνώσεων και των εμπειριών του από τον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης

Πειθώ: Μία σπουδαία επικοινωνιακή δεξιότητα που πρέπει να κατέχει ένα στέλεχος  

Η πειθώ είναι μια κρίσιμη δεξιότητα που συμβάλλει στη διάκριση του ατόμου στο επαγγελματικό και κοινωνικό του περιβάλλον ενώ μπορεί να  οδηγήσει σε πετυχημένες συμφωνίες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το μέλλον του ασφαλιστή είναι η ψηφιοποίηση – Μήνυμα Χατζηθεοδοσίου από το 12ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της GAMA στην Ελλάδα

Ο Πρόεδρος του ΕΕΑ έκανε ειδική αναφορά στη συνεργασία Ελλάδας-Κύπρου, χαρακτηρίζοντας το συνέδριο «γέφυρα» ανάμεσα στις δύο αγορές

Νέα μηνύματα για τους underwriters ασφαλίσεων ζωής και υγείας

Τι δείχνουν τα μοντέλα της Swiss Re για την ευρεία χρήση φαρμάκων απώλειας βάρους GLP-1

Η Δήμητρα Λύχρου και το αποτύπωμά της στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Η αποχώρηση της Δήμητρας Λύχρου αφήνει ένα κενό, αλλά ταυτόχρονα θέτει τον πήχη ψηλά για τη συνέχεια

Το τροχαίο στη Φιλοθέη αναδεικνύει ένα θεσμικό κενό που αφορά χιλιάδες οδηγούς

Το περιστατικό υπενθυμίζει ότι η ασφάλιση δεν αποτελεί απόλυτη ασπίδα προστασίας για τον οδηγό όταν οι πράξεις του αποκτούν ποινικό χαρακτήρα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το μέλλον του ασφαλιστή είναι η ψηφιοποίηση – Μήνυμα Χατζηθεοδοσίου από το 12ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της GAMA στην Ελλάδα

Ο Πρόεδρος του ΕΕΑ έκανε ειδική αναφορά στη συνεργασία Ελλάδας-Κύπρου, χαρακτηρίζοντας το συνέδριο «γέφυρα» ανάμεσα στις δύο αγορές

Νέα μηνύματα για τους underwriters ασφαλίσεων ζωής και υγείας

Τι δείχνουν τα μοντέλα της Swiss Re για την ευρεία χρήση φαρμάκων απώλειας βάρους GLP-1

Η Δήμητρα Λύχρου και το αποτύπωμά της στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Η αποχώρηση της Δήμητρας Λύχρου αφήνει ένα κενό, αλλά ταυτόχρονα θέτει τον πήχη ψηλά για τη συνέχεια

Το τροχαίο στη Φιλοθέη αναδεικνύει ένα θεσμικό κενό που αφορά χιλιάδες οδηγούς

Το περιστατικό υπενθυμίζει ότι η ασφάλιση δεν αποτελεί απόλυτη ασπίδα προστασίας για τον οδηγό όταν οι πράξεις του αποκτούν ποινικό χαρακτήρα

Η παγκόσμια ασφαλιστική βιομηχανία καλεί σε κοινή δράση για να καλυφθούν τα κενά προστασίας

Τι αναφέρει η νέα έκθεση της GFIA, με τίτλο «Δρόμοι προς την προστασία: από τις προκλήσεις στις ευκαιρίες της ασφαλισιμότητας»