Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ κάνει ένα ακόμα βήμα προς τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό, εφαρμόζοντας ένα πρωτοποριακό σύστημα αυτοματοποίησης αιτημάτων των συνεργατών της, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες Robotic Process Automation (RPA) και Τεχνητής Νοημοσύνης (AI). Το νέο σύστημα βελτιώνει σημαντικά την ταχύτητα και την ποιότητα εξυπηρέτησης του δικτύου συνεργατών της, προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα και κεντρικό έλεγχο.
Συγκεκριμένα, η νέα εφαρμογή αυτοματοποιεί τη διαχείριση αιτημάτων που υποβάλλονται μέσω email, εξασφαλίζοντας την κατηγοριοποίησή τους, την ανάγνωση και ανάλυση των εγγράφων, την εξαγωγή σημαντικών στοιχείων και φυσικά την ταχύτερη διεκπεραίωση των αιτημάτων.
Οι πρώτες μετρήσεις δείχνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα:
-Η κατηγοριοποίηση αιτημάτων αγγίζει το 78,8%.
-Η αναγνώριση εγγράφων φτάνει το 97,5%.
-Η ταχύτητα διεκπεραίωσης έχει βελτιωθεί σημαντικά, με στόχο την ολοκλήρωση κάθε αιτήματος εντός μιας εργάσιμης ημέρας έως το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Η επιτυχής εφαρμογή του συστήματος ανοίγει τον δρόμο για την επέκτασή του και σε άλλους τομείς του Ομίλου, όπως η διαχείριση ζημιών, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την αποδοτικότητα και την ποιότητα εξυπηρέτησης.
Με τη δύναμη των τεχνολογιών RPA και GenAI, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ επαναπροσδιορίζει την εμπειρία των συνεργατών της, υλοποιώντας λύσεις που επιταχύνουν τις διαδικασίες και διαμορφώνουν το μέλλον του ψηφιακού μετασχηματισμού.