back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Τι λέει η Allianz για το νόμο ΑΙ και την διασφάλιση των πελατών της

Νομοθεσία ΑΙ

Ο νόμος της ΕΕ αναφέρει η Allianz ρυθμίζει την τεχνητή νοημοσύνη με βάση τους κινδύνους που συνδέονται με τη χρήση της, ταξινομώντας τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης σε τρεις κατηγορίες. Ο νόμος επιδιώκει να μειώσει κινδύνους, όπως είναι η μεροληψία, οι τεχνικές που χειραγωγούν συμπεριφορές, η συλλογή στοιχειών για την αναγνώριση  προσώπου κ.α, διασφαλίζοντας παράλληλα τη διαφάνεια, την επίβλεψη των λειτουργιών από τον άνθρωπο και τα σχετικά ηθικά ζητήματα. Η τεχνητή νοημοσύνη προσθέτει θα πρέπει να ωφελεί την κοινωνία χωρίς να διακυβεύoνται τα ατομικά δικαιώματα ή η ασφάλεια. Στόχος είναι η ενίσχυση της εμπιστοσύνης στις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

- Advertisement -

Σύμφωνο ΑΙ

Το Σύμφωνο AI με τη σειρά του αντιπροσωπεύει μια συλλογική προσπάθεια στην οποία συμμετείχαν πολλοί ηγέτες του κλάδου, ώστε να ευθυγραμμιστούν προληπτικά με τις απαιτήσεις του νόμου της ΕΕ για την τεχνητή νοημοσύνη.  Εστιάζει σε τρεις βασικούς τομείς: στην ανάπτυξη στρατηγικής διακυβέρνησης τεχνητής νοημοσύνης, στην χαρτογράφηση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης υψηλού κινδύνου και στην προώθηση της παιδείας τεχνητής νοημοσύνης και της ευαισθητοποίησης του προσωπικού.  Με την έγκαιρη υιοθέτηση των βασικών δεσμεύσεων του EU Act για την τεχνητή νοημοσύνη, η Allianz και άλλες συμμετέχουσες εταιρείες θέτουν ένα σημείο αναφοράς για την ηθική εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης, δίνοντας έμφαση στη λογοδοσία και τη διαφάνεια.

- Advertisement -

Αυτή η πρωτοβουλία διευκρινίζει η Allianz, όχι μόνο  προετοιμάζει τις ρυθμίσεις που χρειάζονται να γίνουν, αλλά και την υπεύθυνη καινοτομία, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών .

Σωστή χρήση ΑΙ και πελάτες

Για τους πελάτες της Allianz, η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει την υπόσχεση ταχύτητα και αποδοτικότητα Η Allianz, θέλει επίσης να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των πελατών είναι ασφαλή και ότι έχουν τον έλεγχο του τρόπου χρήσης τους. Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης της Allianz εξηγεί έχουν σχεδιαστεί για να σέβονται την αυτονομία των πελατών και τη λήψη αποφάσεων, διασφαλίζοντας ότι η ανθρώπινη επίβλεψη παραμένει στο κέντρο των διαδικασιών της τεχνητής νοημοσύνης.

Με την ένταξή της στο Σύμφωνο AI, όχι μόνο τηρεί αυτές τις αρχές αλλά ενισχύει τη μακροχρόνια δέσμευσή της για την ηθική ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεργασία IBM και Anthropic για ανάπτυξη επιχειρησιακού λογισμικού με έμφαση σε ασφάλεια και διακυβέρνηση

Η συνεργασία ενσωματώνει το Claude σε επιλεγμένα επιχειρησιακά εργαλεία και προϊόντα με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας των πελατών της IBM.

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Είμαστε η γέφυρα ανάμεσα στις ανάγκες των πολιτών και τις δυνατότητες της ασφαλιστικής αγοράς» 

«Βαθιά επιθυμία μας, να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από υπηρεσίες, να προσφέρουμε εμπιστοσύνη και ηρεμία» - Συνέντευξη στον Λάμπρο Αριστ. Ρόδη

Mind The Hack: Άντλησε 2,8 εκατ. ευρώ με στρατηγικό επενδυτή τον όμιλο Deep Capital

Η επένδυση αναμένεται να επιταχύνει τη μετατροπή της κυβερνοασφάλειας σε συνεχή, αυτοματοποιημένη και AI-powered υπηρεσία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί