back to top
28.8 C
Athens
Τρίτη 29 Ιουλίου 2025

Allianz: Ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας 14% το 3ο τρίμηνο 2024

H Allianz κατέγραψε ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας 14% το 3ο τρίμηνο σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που εξέδωσε σήμερα στι 13 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 10π.μ.

3ο τρίμηνο 2024

- Advertisement -

Συνολική αύξηση 17,3% σημείωσε ο όγκος πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο του 2024 στα 42,8 δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 13,6% φτάνοντας τα 3,9 δισεκατομμύρια ευρώ, μεγάλο μέρος των οποίων αποδίδεται στον κλάδο Περιουσίας και Ατυχημάτων.

- Advertisement -

Τα βασικά κέρδη για τους μετόχους διαμορφώνονται στα 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 23%.

Εννεάμηνο 2024

Ο συνολικός όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε 9,6% στα 133,9 δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 7,9% στα 11,8 δισεκατομμύρια ευρώ με την συμμετοχή όλων των επιμέρους κλάδων.

Τα καθαρά έσοδα για τους μετόχους αυξημένα κατά 12,3% στα 7,6 δισεκατομμύρια ευρώ

Η κεφαλαιακή επάρκεια ισχυρότατη με το δείκτης Solvency II στο 209%

Προοπτικές 2024

Συνέχεια των ισχυρών επιδόσεων κατά το εννεάμηνο του χρόνο, η Allianz αναμένει για το 2024 λειτουργικά κέρδη άνω των στόχων 14,8 δισεκατομμύρια ευρώ , πλην/συν 1 δισεκατομμύριο ευρώ.

Ολοκληρώθηκε η προαναγγελθείσα επαναγορά μετοχών  όγκου 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ τον Οκτώβριο του 2024

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου της ΛΥΔΑ από την Allianz στην Generali

Στους 3 μήνες ορίζεται η προθεσμία υποβολής ενστάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος για τη μεταβίβαση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαχείρισης συνταξιοδοτικού κεφαλαίου υπαλλήλων της ΛΥΔΑ...

Allianz και Giannakis Academy προπονούν τη νέα γενιά στο MoveNow Basketball Camp

Το MoveNow αποτελεί παγκόσμια πρωτοβουλία της Allianz για έναν πιο ενεργό, υγιή και ισορροπημένο τρόπο ζωής

Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified

Με ιδιαίτερη υπερηφάνεια, η Allianz ανακοινώνει την πιστοποίηση της της ως Great Place Τo Work® Certified στην Ελλάδα για το 2025

Η Allianz UK νέα πάροχος ασφάλισης αυτοκινήτων του ομίλου Volkswagen

Η πενταετής συνεργασία εκτείνεται σε όλες τις μάρκες επιβατικών αυτοκινήτων του ομίλου, όπου συγκαταλέγονται οι Škoda, Audi, Seat και Cupra

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η εικόνα των ασφαλειών στην έκθεση της ICAP CRIF για τους κορυφαίους κλάδους

Μπορεί να ξεχώρισαν τα τελευταία χρόνια αλυσίδες καταστημάτων παιχνιδιών και real estate, αλλά πώς κινήθηκαν τράπεζες και ασφαλιστικές;

ERGO: Σε Ελσίνκι και Τάλλιν το φετινό ταξίδι επιβράβευσης του εταιρικού δικτύου πωλήσεων

Ε. Μοάτσος προς διακριθέντες: «Xτίζουμε ένα δίκτυο πιο ανθεκτικό, πιο ευέλικτο και έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αύριο»

Eurolife: Νέα διαδικασία αποζημίωσης για το πρόγραμμα My Health First

Οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται μέσω του online portal Eurolife Connect, για τους ίδιους ή τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη

C. Borean, Generali: Το Sovency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η εικόνα των ασφαλειών στην έκθεση της ICAP CRIF για τους κορυφαίους κλάδους

Μπορεί να ξεχώρισαν τα τελευταία χρόνια αλυσίδες καταστημάτων παιχνιδιών και real estate, αλλά πώς κινήθηκαν τράπεζες και ασφαλιστικές;

ERGO: Σε Ελσίνκι και Τάλλιν το φετινό ταξίδι επιβράβευσης του εταιρικού δικτύου πωλήσεων

Ε. Μοάτσος προς διακριθέντες: «Xτίζουμε ένα δίκτυο πιο ανθεκτικό, πιο ευέλικτο και έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αύριο»

Eurolife: Νέα διαδικασία αποζημίωσης για το πρόγραμμα My Health First

Οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται μέσω του online portal Eurolife Connect, για τους ίδιους ή τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη

C. Borean, Generali: Το Sovency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Ασφαλίζεις το σπίτι σου ή αφήνεις την τύχη να αποφασίσει; Η ΕΑΕΕ θυμίζει: «Το απρόβλεπτο δεν περιμένει. Εσύ, έχεις ασφάλιση;»

Η καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) επιστρέφει δυναμικά, με στόχο να υπενθυμίσει κάτι απλό αλλά ουσιώδες