back to top
8.9 C
Athens
Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

Affidea: Ανάδειξη της αξίας της πρόληψης σε συνεργασία με το Πρόγραμμα yellow της Τρ. Πειραιώς

Ο Όμιλος Διαγνωστικών Κέντρων Affidea σε συνεργασία με το Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow της Τράπεζας Πειραιώς αναδεικνύουν την αξία της πρόληψης και του προσυμπτωματικού ελέγχου.

Οι δύο εταιρείες, αναγνωρίζοντας τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσφέρουν τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες τους να έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστες διαγνωστικές εξετάσεις και ταυτόχρονα να κερδίζουν.

- Advertisement -

Μάλιστα, έως τις 9 Οκτωβρίου 2023, οι πελάτες των διαγνωστικών κέντρων Affidea, που είναι και Μέλη του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow, θα απολαμβάνουν επιπλέον προνόμια, καθώς πραγματοποιώντας διαγνωστικές ή προληπτικές εξετάσεις αξίας από 30€ και άνω,  θα κερδίζουν διπλάσια yellows. 

Μάθετε περισσότερα εδώ.

- Advertisement -

Οι μονάδες υγείας του Ομίλου Affidea λειτουργούν σε σύγχρονο περιβάλλον και είναι στελεχωμένες με ιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό υψηλής επιστημονικής κατάρτισης οι οποίοι αξιοποιώντας τεχνολογία αιχμής παρέχουν άριστη φροντίδα στους εξεταζόμενους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Έρευνα Affidea: 1 στους 2 αποφεύγει τις εξετάσεις λόγω φόβου

Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η ελληνική κουλτούρα δεν προάγει επαρκώς την πρόληψη, καθώς μόλις το 57% του πληθυσμού επισκέπτεται ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα μέσα σε 12-18 μήνες.

Στην Affidea ο μοναδικός στην Ελλάδα αξονικός τομογράφος με AI, σε όλα τα στάδια της εξέτασης Revolution Ascend

Ο Όμιλος Affidea επενδύει σταθερά στην τελευταία λέξη της ιατρικής τεχνολογίας, δίνοντας πρόσβαση σε υπηρεσίες πρόληψης και διάγνωσης

Επίσκεψη θεσμικών στελεχών στα Ιατρικά Κέντρα της Affidea στην Μεσσηνία

Ο πρώην Υπουργός Υγείας και Βουλευτής Α΄ Αθηνών, Θάνος Πλεύρης, επισκέφθηκε τα Ιατρικά Κέντρα της Affidea στην Μεσσηνία

Η Affidea εισάγει την 3D περιήγηση στον χώρο της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας

Μέσω της συνεργασίας με την καινοτόμο Digital Communications & Events Platform LiveOn η εικονική περιήγηση προσφέρει μια διαδραστική εμπειρία που επιτρέπει στους εξεταζόμενους να περιηγηθούν στους χώρους των εξετάσεων,

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος EEA: Συνεχίζονται οι διεκδικήσεις για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και όλη την Επιχειρηματικότητα

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αποκλειστικά στο IW

Έρευνα Affidea: 1 στους 2 αποφεύγει τις εξετάσεις λόγω φόβου

Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η ελληνική κουλτούρα δεν προάγει επαρκώς την πρόληψη, καθώς μόλις το 57% του πληθυσμού επισκέπτεται ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα μέσα σε 12-18 μήνες.

H “Ασφαλιστική Συνεργασία” ολοκλήρωσε το ταξίδι της

Με ένα κείμενο που υπογράφει ο κ. Κλήμης Δημαρχιάδης, επικεφαλής του Επιμελητηριακού Συνδυασμού “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ”

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος EEA: Συνεχίζονται οι διεκδικήσεις για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και όλη την Επιχειρηματικότητα

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αποκλειστικά στο IW

Εurobank: To πλάνο για τη Β. Ελλάδα και τα 1,2 δισ. ευρώ

Εκταμιεύσεις ύψους περίπου 1,2 δισ. ευρώ σχεδιάζει στο διάστημα 2024 – 2026 για τη Βόρεια Ελλάδα η Eurobank, ενώ την τελευταία τετραετία

Έρευνα Affidea: 1 στους 2 αποφεύγει τις εξετάσεις λόγω φόβου

Τα ευρήματα αναδεικνύουν ότι η ελληνική κουλτούρα δεν προάγει επαρκώς την πρόληψη, καθώς μόλις το 57% του πληθυσμού επισκέπτεται ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα μέσα σε 12-18 μήνες.

Δ. Πέτρουλα: Οι απειλές είναι σύνθετες και προκαλούν μεγάλες ζημιές – Ο ρόλος της ΑΙ

Ο τομέας της κυβερνοασφάλειας βρίσκεται σε μια εποχή ραγδαίων αλλαγών, καθώς οι κυβερνοαπειλές γίνονται ολοένα και πιο συχνές και σύνθετες

ΕΥ: Συγκρατημένοι οι Έλληνες καταναλωτές για τις εορταστικές αγορές

Συγκρατημένοι εμφανίζονται οι Έλληνες καταναλωτές όσον αφορά τις αγορές κατά τη φετινή εορταστική περίοδο