back to top
28.5 C
Athens
Παρασκευή 1 Αυγούστου 2025

Interasco: Εγκαινιάζει τη νέα ψηφιακή εποχή, επιβραβεύει τους πιστούς πελάτες

Mε ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εκδήλωση με θέμα «Η interasco στη Νέα Ψηφιακή Εποχή» την Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Με αφορμή την ολοκλήρωση ενός μεγάλου βήματος για την ένταξη της interasco στην ψηφιακή εποχή, η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε στους συνεργάτες της μια σειρά από προηγμένες εφαρμογές και προνόμια, που υλοποιήθηκαν με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Τα νέα αυτά οφέλη της ψηφιοποίησης της interasco έχουν τη δυνατότητα να τα απολαύσουν τόσο οι ασφαλισμένοι της όσο και οι συνεργαζόμενοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

- Advertisement -

Ο Κάρολος Σαΐας, Διευθύνων Σύμβουλος της interasco, αφού ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες για την παρουσία τους, αλλά και για την ψήφο εμπιστοσύνης τους όλα αυτά τα χρόνια στην εταιρεία, προχώρησε σε μια σύντομη ανασκόπηση της προηγούμενης χρονιάς. Αναφέρθηκε στις δυσκολίες του κλάδου της ιδιωτικής ασφάλισης και τόνισε ότι «κάθε ισχυρή ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να διαθέτει σύγχρονα “εργαλεία” για τους πελάτες και τους συνεργάτες της, καθώς και να υιοθετεί νέες πρακτικές βελτίωσης, προκειμένου να τους στηρίζει ουσιαστικά».

Ο κ. Σαΐας επισήμανε την επιβεβλημένη ανάγκη για εκσυγχρονισμό του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ψηφιοποίησης και υπογράμμισε ότι η interasco, με την υποστήριξη του Ομίλου Harel, είναι ήδη έτοιμη να ανταποκριθεί στις νέες προκλήσεις, πάντα σε στενή συνεργασία με τα ελεύθερα δίκτυα.

- Advertisement -

Η Ναταλία Γιαννιού, Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing, τόνισε ότι η εταιρεία προχώρησε σε ουσιαστικές πρωτοβουλίες, που ανταποκρίνονται στα σημερινά δεδομένα. Στόχος της ψηφιακής στρατηγικής της interasco είναι να διασφαλιστεί ο καλύτερος δυνατός τρόπος εξυπηρέτησης των συνεργατών και κατ’ επέκταση των πελατών της και να καλυφθούν οι καθημερινές επαγγελματικές τους ανάγκες με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα. Σύμφωνα με την κα Ν. Γιαννιού, «τα νέα ψηφιακά εργαλεία δημιουργήθηκαν για να ενισχύσουν την άμεση επικοινωνία των πελατών, αλλά και της εταιρείας, με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και να αναβαθμίσουν πολυεπίπεδα την εξυπηρέτηση όλων των εμπλεκόμενων μερών».

Η Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing προέτρεψε τους παρευρισκόμενους να εντάξουν στην καθημερινότητα τη δική τους και των πελατών τους την εφαρμογή «My Interasco App», μέσω της αναβαθμισμένης ψηφιακής πλατφόρμας «My Interasco» για Συνεργάτες. Πρόκειται για μία εφαρμογή που δίνει στον πελάτη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλισή του από το tablet, το κινητό ή/και την οθόνη του υπολογιστή του.

Η Εύη Σκορδή, Επικεφαλής Marketing & Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσίασε το νέο καινοτόμο πρόγραμμα επιβράβευσης «Ευχαριστώ», το οποίο ανταμείβει τους πελάτες για τη συνολική τους σχέση με την εταιρεία, αλλά και για τον τρόπο που επιλέγουν να συναλλαγούν μαζί της. Το πρόγραμμα επιβράβευσης «Ευχαριστώ» εστιάζει σε τρεις βασικούς πυλώνες, την οικογένεια, το σπίτι και το αυτοκίνητο, ενώ για τη δημιουργία του συνέβαλαν αποτελεσματικά οι εταιρείες Intelli Solutions, η οποία δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών πληροφορικής, με εξειδίκευση στον χρηματοοικονομικό και τηλεπικοινωνιακό τομέα, καθώς και η ClientIQ, ηγέτιδα στον τομέα της παροχής εξελιγμένων εργαλείων διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Πολυϊατρεία Medifirst: Τριπλή αναγνώριση αριστείας στην υγεία

Τα Medifirst πιστοποιούνται ξανά με βάση 3 κορυφαία διεθνή πρότυπα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας

Πιστοποίηση ΤτΕ: Η MEGA Brokers προετοιμάζει τους υποψήφιους διαμεσολαβητές

Οδηγίες για τις εξετάσεις πιστοποίησης της Τράπεζας της Ελλάδος και σεμινάρια προετοιμασίας προσφέρει στους υποψηφίους η MEGA Brokers

Ευθυμίου: 90% αυτοματοποιημένη η έκδοση συντάξεων Δημοσίου, έρχονται νέα αναδρομικά

Στις 50 μέρες ο μέσος χρόνος απονομής των κύριων συντάξεων - Πότε θα καταβληθούν τα αναδρομικά σε δύο νέες κατηγορίες συνταξιούχων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το 11ο forum Women in Business της ICAP CRIF επιστρέφει ορμητικά

Στις 21/10, με τίτλο «Essential Changes & Winning Choices» και δυναμικό line up - Δείτε το πρόγραμμα και κλείστε early bird εισιτήρια

Howden Youth Academy 2025: Επένδυση στη νέα γενιά με έμφαση στα soft skills και στην ηγεσία

Τα παιδιά των εργαζομένων είχαν μεταξύ άλλων την ευκαιρία να γνωρίσουν τον Παραολυμπιονίκη Α. Τσαπατάκη και να συμμετάσχουν σε εργαστήρι βιοποικιλότητας

Κ. Καραμανλής: «Σε μια αγορά πυλώνα σταθερότητας, η Syndea είναι συνεπής και ενεργή»

Αυξημένη κατά 12,9% η παραγωγή ασφαλίστρων - Πώς εξελίσσεται το 2025

Καλοκαιρινό κάλεσμα της Open Brokers σε βραδιά δικτύωσης και εξέλιξης

Η εκδήλωση αποτέλεσε ευκαιρία ουσιαστικής ανταλλαγής απόψεων για τις εξελίξεις στον ασφαλιστικό κλάδο, ενισχύοντας τους δεσμούς συνεργασίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Πολυϊατρεία Medifirst: Τριπλή αναγνώριση αριστείας στην υγεία

Τα Medifirst πιστοποιούνται ξανά με βάση 3 κορυφαία διεθνή πρότυπα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας

Πιστοποίηση ΤτΕ: Η MEGA Brokers προετοιμάζει τους υποψήφιους διαμεσολαβητές

Οδηγίες για τις εξετάσεις πιστοποίησης της Τράπεζας της Ελλάδος και σεμινάρια προετοιμασίας προσφέρει στους υποψηφίους η MEGA Brokers

Ευθυμίου: 90% αυτοματοποιημένη η έκδοση συντάξεων Δημοσίου, έρχονται νέα αναδρομικά

Στις 50 μέρες ο μέσος χρόνος απονομής των κύριων συντάξεων - Πότε θα καταβληθούν τα αναδρομικά σε δύο νέες κατηγορίες συνταξιούχων

Το 11ο forum Women in Business της ICAP CRIF επιστρέφει ορμητικά

Στις 21/10, με τίτλο «Essential Changes & Winning Choices» και δυναμικό line up - Δείτε το πρόγραμμα και κλείστε early bird εισιτήρια