back to top
15.8 C
Athens
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Εργαστήρια της EURAPCO στην INTERAMERICAN με θέμα τον Πελάτη

Η INTERAMERICAN φιλοξένησε πρόσφατα τη σύνοδο ομάδας της κοινοπραξίας μεγάλων ευρωπαϊκών ασφαλιστικών εταιρειών EURAPCO, στην οποία συμμετέχει. Κεντρικό θέμα των εργασιών ήταν ο πελάτης και η βελτιστοποίηση – ο εμπλουτισμός της εμπειρίας του από την εταιρεία που εμπιστεύεται.

Κατά το διήμερο workshop συζητήθηκαν θέματα καινοτομίας και ψηφιακού, πελατοκεντρικού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, με γνώμονα τις καλύτερες υπηρεσίες και την υψηλότερη απόδοση αξίας προς τον πελάτη. Στα εργαστήρια αναπτύχθηκαν εισηγήσεις και συζητήσεις για Optimizing Multi-Channel Customer Experience, Measuring and Integrating Customer Feedback και Digital Transformation and New Technologies. Τον οργανωτικό συντονισμό των εργαστηρίων είχε το Customer Experience Team της INTERAMERICAN.

- Advertisement -

Συμμετείχαν 10 στελέχη από 7 μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες. Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των συμμετασχόντων προκάλεσε η παρουσίαση του προσκεκλημένου προέδρου της e-trikala Γιάννη Κωτούλα, που πρόβαλε το πρότυπο ψηφιακό ταξίδι του Δήμου Τρικάλων, την εμπειρία από τις εφαρμογές στο δύσκολο ελληνικό περιβάλλον και τις προοπτικές – τα σχέδια εφαρμογών για μια «έξυπνη» πόλη. Αποτέλεσε προϊόν της παρουσίασης η διαπίστωση ότι οι σύγχρονες εξελίξεις και ανάγκες, από τις μεταβολές που συνεπιφέρει η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, δημιουργεί πολλές κατ’ αναλογία αντιστοιχίες στις δυαδικές σχέσεις αστικών κέντρων με πολίτες/δημότες και επιχειρήσεων με πελάτες. Τα στελέχη ξεναγήθηκαν, επίσης, στα τρία Contact Centers της INTERAMERICAN και της Anytime, και γνώρισαν τον καινοτόμο τρόπο λειτουργίας της πρώτης direct ασφάλισης στην Ελλάδα.

Η νεοσύστατη Customer Experience Team της INTERAMERICAN έχει ως στόχο τη δημιουργία πιστών πελατών, ενισχύοντας τη μακροχρόνια σχέση τους με την εταιρεία, την αποτελεσματικότητα της αλληλεπίδρασης και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε σημείο και κάθε ευκαιρία επαφής μεταξύ εταιρείας και πελάτη. Η νέα εμπειρία του πελάτη αποτελεί έναν από τους πέντε πυλώνες της στρατηγικής της INTERAMERICAN.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

Φοιτητές του Master in Bioeconomy στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς επισκέπτονται την INTERAMERICAN

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας για προώθηση της γνώσης, της αριστείας και της βιωσιμότητας

Η ασφάλεια με πρόσωπο – Ο ρόλος του προσωπικού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και της απρόσωπης εξυπηρέτησης, η καμπάνια της ΕΑΔΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης στην ασφάλιση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Ημερίδα για την ELD συνδιοργανώνουν στις 17/11 οι ασφαλιστικές ενώσεις Ελλάδας και Ιταλίας

Δείτε το πρόγραμμα της διαδικτυακής εκδήλωσης και κάντε την εγγραφή σας

Ίδρυση του Ελληνικού Ινστιτούτου Υγιούς Μακροζωίας: Επιστήμη, πρόληψη και ευεξία για ένα βιώσιμο μέλλον

Σκοπός του νέου φορέα, η παραγωγή γνώσης, η διαμόρφωση νέων προτύπων πρόληψης και η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά δυσαρέσκεια για τον Donnet

Τεχνική έκθεση: Το «κρυφό» θεμέλιο κάθε σοβαρής ασφαλιστικής κάλυψης

Ένα εργαλείο που συχνά δεν είναι ορατό στον τελικό ασφαλισμένο, ωστόσο καθορίζει πολλά

Η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει στη γνώση και στο περιβάλλον

Η συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή θα έχει έντονο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα