back to top
24.5 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Με ταξίδι στην Τενερίφη επιβράβευσε τους συνεργάτες της η AIG

Στην εξωτική Τενερίφη βρέθηκαν από τις 26 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2018 οι διακεκριμένοι συνεργάτες του εταιρικού δικτύου της AIG, στο πλαίσιο ενός ακόμη ταξιδιού που οργάνωσε η εταιρεία με σκοπό την αναγνώριση και επιβράβευσή τους για τα εξαιρετικά αποτελέσματα του 2017.

Στο τετραήμερο ταξίδι, οι συνεργάτες της AIG, συνοδευόμενοι από στελέχη της εταιρείας, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την εντυπωσιακή και άγρια ηφαιστειογενή ομορφιά της Τενερίφης, του μεγαλύτερου και του πιο εύφορου από τα νησιά του συμπλέγματος των Καναρίων Νήσων, συνδυάζοντας την με στιγμές χαλάρωσης και ξεκούρασης. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τις απέραντες ακτές και τα διαυγή νερά του νησιού με μια αποκλειστική ιδιωτική κρουαζιέρα με catamaran, αλλά και να περιηγηθούν στα σημαντικότερα αξιοθέατα της Τενερίφης, όπως η πόλη La Laguna και τα εθνικά πάρκα, Loro και Teide.

- Advertisement -

Το ταξίδι της επιστροφής ολοκληρώθηκε με τους συνεργάτες της AIG να ανανεώνουν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά και την ομάδα της AIG Ελλάς δυνατή, σίγουρη και έτοιμη να συνεχίσει να επιβραβεύει σταθερά τις προσπάθειες τους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AIG Ελλάς ΑΕ, κ. Giuseppe Zorgno, σχολίασε σχετικά: «Η σχέση με τους συνεργάτες μας αποτελεί έναν από τους ακρογωνιαίους λίθους της αναπτυξιακής μας πορείας. Με δράσεις όπως αυτή, την καλλιεργούμε ακόμα πιο πολύ, θέτοντας υψηλότερους στόχους».

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Είμαστε η γέφυρα ανάμεσα στις ανάγκες των πολιτών και τις δυνατότητες της ασφαλιστικής αγοράς» 

«Βαθιά επιθυμία μας, να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από υπηρεσίες, να προσφέρουμε εμπιστοσύνη και ηρεμία» - Συνέντευξη στον Λάμπρο Αριστ. Ρόδη

NP Ασφαλιστική: Στην Τυνησία το Ετήσιο Ταξίδι Πωλήσεων

Περίπου 100 Συνεργάτες της εταιρείας επιβραβεύθηκαν για την αφοσίωση και την παραγωγικότητά τους

Giuseppe Zorgno: «Η εκπαίδευση είναι η καρδιά της επαγγελματικής προόδου στην ασφαλιστική αγορά»

Στόχος του ΕΙΑΣ, τόνισε ο Πρόεδρός του, να προσφέρει σωστές και ολοκληρωμένες λύσεις εκπαίδευσης τόσο σε hard όσο και σε soft skills

Σε 6 πυλώνες και 12 έργα-κλειδιά η «στρατηγική» του Hassène Feki – Τι αποκάλυψε «μεταξύ τυρού και αχλαδίου» ο έμπειρος CEO της Groupama Ασφαλιστικής

Στο cocktail event της Groupama, ο H. Feki κάλεσε τους συνεργάτες να διαμορφώσουν μαζί το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς στην Ελλάδα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

To 6ο Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης της ΕΘΕ έρχεται στις 16 Οκτωβρίου

Το #famc25 θα επικεντρωθεί στις προοπτικές και προκλήσεις των επενδύσεων σε real assets

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί