Για άλλη μια χρονιά η ομάδα συνεργατών της Allianz ανταποκρίθηκε στις προκλήσεις της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και επιβραβεύτηκε από τη Διοίκηση της εταιρείας στην ετήσια εκδήλωση του Δικτύου Πωλήσεων, που έλαβε χώρα στις 12 Ιουλίου στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Το δυναμικό πωλήσεων από όλα τα κανάλια διανομής παρευρέθηκε στο ενιαίο συνέδριο, εκπροσωπώντας το ενωτικό μήνυμα της ημέρας: «We make it happen». Η διευθύνουσα σύμβουλος Φιλίππα Μιχάλη, στην εναρκτήρια ομιλία της, παρουσίασε συνοπτικά την πορεία της Allianz Ελλάδος το 2016, η οποία έκλεισε με κύκλο εργασιών 191 εκατ. ευρώ, λειτουργική κερδοφορία 7,2 εκατ. ευρώ και δείκτη φερεγγυότητας 115%.
Με υπερηφάνεια για όσα πέτυχε η εταιρεία, είπε απευθυνόμενη στο Δίκτυο Πωλήσεων: «Είμαστε μια συνεκτική ομάδα ανθρώπων, που τολμάμε και αξιοποιώντας την εμπειρία και τη δύναμη του ομίλου μας, τα καταφέρνουμε. Μαζί προσθέτουμε αξία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, και κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας, που μας έδωσαν και το 2016 την πρώτη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών, για τις γενικές ασφαλίσεις. Μαζί πετύχαμε και τις πολυάριθμες διακρίσεις τη χρονιά που πέρασε. Μαζί, αποδεχόμαστε την πρόκληση να εκμεταλλευτούμε όλα τα περιθώρια ανάπτυξης που ξέρουμε ότι υπάρχουν στην ελληνική αγορά».
«Δεν θέλουμε να είμαστε οι πιο φθηνοί, θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι. Θέλουμε να μπορούμε να δικαιολογούμε το κάθε λεπτό του ευρώ που μας εμπιστεύεται ο ασφαλισμένος μας» τόνισε η κ. Μιχάλη. «Με όχημα τους πέντε πυλώνες της Ατζέντας Ανανέωσης: Πελατοκεντρικότητα, Ψηφιοποίηση, Μοχλοί Ανάπτυξης, Τεχνική Αριστεία και Αξιοκρατία, είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε άμεσα στις ευκαιρίες ανάπτυξης που βλέπουμε μπροστά μας.»
Τη διευθύνουσα σύμβουλο διαδέχθηκε στο βήμα του Ελληνικού Κόσμου ο Carlos Montalvo Rebuelta, partner της PwC και πρώην εκτελεστικός διευθυντής της EIOPA, ο οποίος ενημέρωσε τους ασφαλιστικούς συμβούλους της Allianz για την ευρωπαϊκή οδηγία IDD παραθέτοντας χρήσιμες συμβουλές σχετικά με το νέο θεσμικό πλαίσιο για τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων.
Τη σκυτάλη της εκδήλωσης πήραν οι πρωταγωνιστές της ημέρας, οι συνεργάτες της Allianz, οι οποίοι βραβεύθηκαν για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους τη χρονιά που πέρασε.
Ο Παναγιώτης Κοτρωνάρος, καλεσμένος ομιλητής και αρχηγός της μοναδικής ελληνικής αποστολής που κατέκτησε το Έβερεστ το 2004, μέσα από τη βιωματική του ομιλία, έδειξε πώς η κατάκτηση κάθε κορυφής είναι ένα μεγάλο project με πολλούς μικρότερους στόχους, ομάδα, κανόνες και στρατηγική.
Την εκδήλωση έκλεισε η Νόρα Σταθούρου, διευθύντρια πωλήσεων της Allianz Ελλάδος η οποία ανέπτυξε τους βασικούς άξονες στους οποίους επενδύει η Allianz Ελλάδος: Προϊόντα, Πελάτες και Συνεργάτες, και παρουσίασε τις μέχρι τώρα ενέργειες της εταιρείας:
- την αναβάθμιση των Προϊόντων Υγείας «My Health», που έγιναν περισσότερο ανταγωνιστικά και αξιόπιστα, εμπλουτίστηκαν με εύρος επιλογών σε ποσά απαλλαγής, πρόσθετα προνόμια και ανταγωνιστικές τιμές
- την παρουσίαση λύσεων στην ασφάλιση αυτοκινήτου που έχουν στόχο τη διατήρηση αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενισχύοντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητά της μέσω του νέου Κανονισμού Πωλήσεων Γενικών Ασφαλίσεων
- την τεχνογνωσία, μέσω της οποίας η Allianz Ελλάδος διεκδικεί μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στους λοιπούς γενικούς κλάδους ασφάλισης, δίνοντας έμφαση στην κατοικία και την επιχείρηση
- τη σημαντική επένδυση στην ψηφιακή επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες μέσω σύγχρονων μέσων επικοινωνίας που επιβραβεύουν τον πελάτη, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν τον ρόλο του συνεργάτη παρέχοντάς του ευελιξία στην καθημερινή επαφή μαζί του.
Συνοψίζοντας η κ. Σταθούρου ανέφερε: «Οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν. Για τον λόγο αυτό αλλάζει η ασφαλιστική βιομηχανία, αλλάζουμε κι εμείς. Προσαρμοζόμαστε στον τρόπο που ζει ο κόσμος σήμερα, γινόμαστε πιο ανθρωποκεντρικοί, πιο “ψηφιακοί”. Γινόμαστε και πιο δυνατοί για να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να εξερευνήσουν τη ζωή τους, διότι πιστεύουμε ότι το αξίζουν. Μαζί με όλους εσάς αφήνουμε το δικό μας αποτύπωμα στην αγορά. Γιατί τολμάμε μαζί σας».