back to top
32.7 C
Athens
Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025

Επτά Βραβεία για την Generali!

Διακρίσεις σε επτά διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες, απέσπασε η Generali υπογραμμίζοντας τη συνεχή δυναμική και πολυεπίπεδη ανάπτυξη της εταιρείας. Οι ψηφιακές εφαρμογές και το περιεχόμενo των επίσημων διαδικτυακών τόπων του οργανισμού κέρδισαν της εντυπώσεις στα φετινά BITE Awards και στα Content Marketing Awards αντίστοιχα, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη στρατηγική που ακουλουθεί η εταιρεία, τόσο στην κατεύθυνση της ψηφιακής μετάβασης προς όφελος των ασφαλισμένων όσο και στην δημιουργία περιεχομένου με στόχο την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κοινό. 

- Advertisement -

Η Generali παρακολουθώντας προσεκτικά τις ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται για την προστασία της ζωής και της περιουσίας τους, αναζητά συνεχώς καινοτόμες λύσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Σε αυτό το πλαίσιο, επενδύει συστηματικα σε ψηφιακά  συστήματα και εφάρμογές και για αυτές έλαβε στα BITE Awards τα ακόλουθα βραβεία:

  • GOLD, για την εφαρμογή E-sign, ως επιτυχημένου παραδειγματος paperless εφαρμογής 
  • SILVER, για την ενσωμάτωση της υπηρεσίας MyDrive στην πλατφόρμα MyGenerali, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Threenitas
  • BRONZE, για τις εφαρμογές MyGenerali mobile & web app και την ανάπτυξη του Mobile Hub Design System
  • BRONZE, για τη συνεχή ανάπτυξη και επέκταση του customer self-service portal & της mobile εφαρμογής MyGenerali που υλοποιεί σε συνεργασία με τη Theenitas

- Advertisement -

Αναλογή φροντίδα και επιμέλεια, επιιδυκνύει η Generali και στον τρόπο με τον οποίο τοποθετείται επικοινωνιακά. Για το υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της η εταιρεία στα Content Marketing Awards έλαβε σε συνεργασία με την SYCO Branding Agency τα ακόλουθα βραβεία:

  • PLATINUM, στην ενότητα Best in Strategy, για την καμπάνια “Uniquely Awesome & Awesomely unique!” 
  • GOLD, στην ενότητα Best Use of Content Marketing for Lead Generation, για την καμπάνια Uniquely Awesome & Awesomely unique!” και τέλος, 
  • SILVER, στην ενότητα “Best Branded Blog”, για το Generali Blog: Your everyday Lifetime Partner!

Η Generali διακρίνεται συστηματικά για τη συνεπή στρατηγική της με στόχο την παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης και πρωτοποριακών λύσεων στους πελάτες της, καθώς και για το συνεκτικό σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης με έμφαση στην καινοτομία. Τα βραβεία αυτά έρχονται να υπογραμμίσουν την ύπαρξη ισχυρών ποιοτικών στοιχείων στον οργανισμό και την πορεία μιας και μιας σταθερά αξιόπιστης παρουσίας στην ασφαλιστική αγορά.

H κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά: 

«H στρατηγική μας έχει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και τη συνολική βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων μας. Είναι πραγματική επιτυχία που, τόσο οι άνθρωποι της Εταιρείας μας όσο και οι συνεργάτες μας, υπηρετούν με συνέπεια το όραμα της Generali. Οι φετινές διακρίσεις επιβεβαιώνουν εκ νέου τις προσπάθειές μας δίνοντάς μας μεγάλη χαρά και -ταυτόχρονα- κίνητρο για τη συνέχεια. Σταθερή επιδίωξή μας είναι ο σχεδιασμός προσωποποιημένων λύσεων και καινοτόμων υπηρεσιών που θα συνεχίσουν να ξεχωρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας από το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, αφήνοντας το μοναδικό αποτύπωμα της Generali.

Σχετικές δημοσιεύσεις

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Ξεκινά το μεγάλο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών της Generali – Στόχος η ενίσχυση της αξίας για τους μετόχους

Συμφωνία με την Goldman Sachs για την υλοποίηση του φιλόδοξου σχεδίου - Στη Euronext Μιλάνου οι συναλλαγές

C. Borean, Generali: Το Solvency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου της ΛΥΔΑ από την Allianz στην Generali

Στους 3 μήνες ορίζεται η προθεσμία υποβολής ενστάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος για τη μεταβίβαση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαχείρισης συνταξιοδοτικού κεφαλαίου υπαλλήλων της ΛΥΔΑ...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την επιτυχία, τη συναδελφικότητα, την ανάπτυξη και τη διαφορετικότητα

Η ERGO Ασφαλιστική τίμησε τους ανθρώπους της για τα εξαιρετικά επιτεύγματα και την υποδειγματική επαγγελματική συμπεριφορά τους

Η γαστρονομία συναντά την ιστορία στην Πλατεία Συντάγματος – Το ΕΕΑ στο Agora Paths 13 & 14 Σεπτεμβρίου

Ένα διήμερο γεμάτο γευστικές εμπειρίες και δράσεις με επίκεντρο την ελληνική παράδοση και επιχειρηματικότητα

Για πρώτη φορά τα GAMA Global Awards σε Ελλάδα και Κύπρο

Οι δύο χώρες υποδέχονται την 1η Οκτωβρίου έναν θεσμό διεθνούς κύρους, που αναγνωρίζει την αριστεία στον ασφαλιστικό-χρηματοοικονομικό κλάδο

Η Deloitte στη ΔΕΘ: Διάλογοι για το μέλλον, την ΤΝ και τον μετασχηματισμό του Δημοσίου

Η εκδήλωση ανέδειξε το ρόλο του ΑΙ για την εξέλιξη του δημόσιου τομέα και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την Ελλάδα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την επιτυχία, τη συναδελφικότητα, την ανάπτυξη και τη διαφορετικότητα

Η ERGO Ασφαλιστική τίμησε τους ανθρώπους της για τα εξαιρετικά επιτεύγματα και την υποδειγματική επαγγελματική συμπεριφορά τους

Μεγάλη έρευνα MRB-ΕΕΑ: 6 στους 10 κρίνουν αναποτελεσματικά τα μέτρα Μητσοτάκη

Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα - Το 73,1% δεν βλέπει ουσιαστική ενίσχυση των ΜμΕ

Οι ΕΕΑ διαπιστώνουν σταθερή πρόοδο στη δημοσιοποίηση κύριων δυσμενών επιπτώσεων

Γενική βελτίωση της ποιότητας των πληροφοριών και ενσωμάτωση προηγούμενων συστάσεων διαπιστώνει η νέα έκθεση των ευρωπαϊκών εποπτικών αρχών

Ημικρανία στην Ελλάδα: Υποδιαγνωσμένη νευρολογική νόσος με βαρύ κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα

Περίπου 1.000.000 Έλληνες ζουν με ημικρανία, μια εξουθενωτική νευρολογική διαταραχή που παραμένει υποτιμημένη και υποχρηματοδοτούμενη

Όταν ένα τσιουάουα γίνεται… ασφαλιστικός «κίνδυνος»

Η ιστορία της Wanda Tays θέτει κρίσιμο και για την ελληνική αγορά ερώτημα: πώς ορίζεται ο «κίνδυνος» και πόσο ξεκάθαρα επικοινωνείται στον καταναλωτή;