του Βάιου Κρόκου
Το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας και τις προσπάθειες των συνεργατών της εξήρε η διοίκηση της Allianz με αφορμή τις βραβεύσεις των τελευταίων και του Δικτύου συνολικά, στο συνέδριο πωλήσεων της εταιρείας που έλαβε χώρα στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.
Από την πλευρά της, η διευθύνουσα σύμβουλος της Allianz Ελλάδος, κα Φιλίππα Μιχάλη έδωσε τα εύσημα στους συνεργάτες του ομίλου, περιγράφοντας την στρατηγική της εταιρείας, τα πεπραγμένα και τα επόμενα βήματα συναρτήσει των έντονων προκλήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό.
We make it happen
Κεντρικό μήνυμα προς τους συνεργάτες ήταν να “μεταδώσουν τα οφέλη και την ανταποδοτικότητα που προσφέρουν τα προϊόντα της Allianz” σε όλο το φάσμα της αγοράς. Στόχος της εταιρείας, όπως εξήγησε, δεν είναι να κερδίσει μερίδια από μια “πίτα” που συρρικνώνεται αλλά να συμβάλει ουσιαστικά στην μεγέθυνση της και να λάβει αυτό που της αναλογεί.
Βασικοί άξονες στο πλαίσιο της αναπτυξιακή πολιτικής της εταιρείας παραμένουν το Agency, οι συγκεκριμένοι κανονισμοί Πώλησης, οι πράκτορες, οι μεσίτες, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και το Bancassurance υπό την “ομπρέλα” και την σημαντική συμβολή της μητρικής σε όλα τα επίπεδα. Κάτω από αυτές τις συνθήκες η κ. Μιχάλη σημείωσε χαρακτηριστικά: “Έχουμε το DNA και την αξιοπιστία“.
Τι περιέχει η Ατζέντα Ανανέωσης
Τα επόμενα βήματα η Allianz Ελλάδος στοχεύει στην περαιτέρω πελατοκεντρική προσέγγιση με έμφαση στην “διατηρησιμότητα” και την επιβράβευση των πιστών πελατών.
Βασικό στοιχείο επίσης, αποτελεί και η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών (πιστοποιημένη μεθοδολογία τιμολόγησης, βελτιστοποίηση κόστους, organizational management/διαδικασίες παραγωγής)
Αναφορικά με τους μοχλούς ανάπτυξης, η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση της δυναμικότητας της, της παραγωγής ενώ στο “μενού” περιέχει και ο επανασχεδιασμός προϊόντων.
Τέλος, η διοίκηση της Allianz δίνει έμφαση στην αξιοκρατία, όπως τόνισε η κα. Μιχάλη, καλώντας τους παρευρισκόμενους να είναι πρεσβευτές των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει ο όμιλος.
Υπενθυμίζεται πως για το 2016, ο συνολικός κύκλος εργασιών ανήλθε στα 191 εκ. ευρώ, με λειτουργική κερδοφορία 7,2 εκ. ευρώ – άνω των στόχων που είχαν τεθεί- και τον δείκτη φερεγγυότητας να διαμορφώνεται στο 115.