back to top
28.3 C
Athens
Σάββατο 2 Αυγούστου 2025

Το Insurancemarket μεγάλος νικητής στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Άλλη μια βράβευση για το Insurancemarket από τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS), που διοργανώθηκαν για 13η συνεχόμενη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Το ΕΙΕΠ, εδώ και 13 χρόνια επιβραβεύει τους οργανισμούς που θέτουν την εξυπηρέτηση του πελάτη τους ως προτεραιότητα και δουλεύουν με τις βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών.

- Advertisement -

Το Insurancemarket, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης & αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, ξεχώρισε για μια ακόμη χρονιά, κατακτώντας το βραβείο Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer, για τον πελατοκεντρικό του χαρακτήρα και την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Insurancemarket είναι η μοναδική εταιρεία του ασφαλιστικού κλάδου που βραβεύτηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS).

- Advertisement -

Το βραβείο αυτό ήρθε να προστεθεί στο πλήθος διακρίσεων που το insurancemarket έχει λάβει τα τελευταία 10 χρόνια, για τις καινοτόμες διαδικασίες του, την κορυφαία εξυπηρέτηση σε όλα τα στάδια επαφής του με τον πελάτη και την τεχνολογική του υπεροχή.

Ο Χρήστος Συμεωνάκης, Διευθυντής του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών δήλωσε: “Είμαστε πολύ περήφανοι που καταφέραμε να αποσπάσουμε για μια ακόμη χρονιά μια τόσο σημαντική διάκριση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών. Είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που ήμασταν η μοναδική εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο που απέσπασε μια τόσο σπουδαία διάκριση. Συνεχίζουμε δυναμικά, πιστοί στο όραμά μας και με μόνιμο επίκεντρό μας τον πελάτη, ακούγοντας τη φωνή του και τις ανάγκες του και κάνοντας κάθε μέρα την αγοραστική του εμπειρία ακόμα καλύτερη.”

Το insurancemarket.gr δέχεται 850.000 ηλεκτρονικά, φυσικά και τηλεφωνικά αιτήματα ετησίως σε 6 διαφοροποιημένα κανάλια επικοινωνίας. Η υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που προσφέρει αποτυπώνεται και στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου με NPS 79 (Net Promoters Score).

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού πλαισίου που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον “εξυπηρετούμενο” πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το insurancemarket επιβραβεύει την ομάδα του με bonus

Ένα ευχαριστώ που μετράει, για μια χρονιά γεμάτη προσπάθεια και επιτυχίες!

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Insurancemarket: Eνδιαφέροντα ευρήματα και οι τάσεις στο Ετήσιο Report για την online ασφάλιση

Το insurancemarket.gr, δημοσιεύει το Ετήσιο Report 2024 για την online ασφάλιση, επιβεβαιώνοντας την ηγετική του θέση στην

Πάνω από 1.800 δέντρα με τη δράση του insurancemarket “Για κάθε νέα ασφάλεια κατοικίας φυτεύουμε ένα δέντρο”

Σε δράση δενδροφύτευσης για την ενίσχυση των δασών προχώρησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το insurancemarket, στα πλαίσια των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

Ο ΣΕΜΑ ενώνει την ασφαλιστική αγορά στις αρχές του φθινοπώρου

Η εκδήλωση δεν μόνο μια ευκαιρία για συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών, αλλά και μια δυναμική δήλωση για τον στρατηγικό ρόλο των μεσιτών

Το 11ο forum Women in Business της ICAP CRIF επιστρέφει ορμητικά

Στις 21/10, με τίτλο «Essential Changes & Winning Choices» και δυναμικό line up - Δείτε το πρόγραμμα και κλείστε early bird εισιτήρια

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το ΕΕΑ δίπλα στους πληγέντες του Κρυονερίου: Άμεση στήριξη και επόμενος στόχος η δενδροφύτευση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και της κοινωνικής προσφοράς

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

ΕΑΔΕ: Η θεσμοθέτηση της απευθείας διαβίβασης στοιχείων στα μητρώα ενισχύει τη διαφάνεια

Η ΕΑΔΕ αναγνωρίζει τη συνεχή προσπάθεια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την προώθηση ενός μέτρου με ουσιαστικό όφελος

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος