back to top
25.8 C
Athens
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2025

Το Insurancemarket μεγάλος νικητής στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Άλλη μια βράβευση για το Insurancemarket από τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS), που διοργανώθηκαν για 13η συνεχόμενη χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Το ΕΙΕΠ, εδώ και 13 χρόνια επιβραβεύει τους οργανισμούς που θέτουν την εξυπηρέτηση του πελάτη τους ως προτεραιότητα και δουλεύουν με τις βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών.

- Advertisement -

Το Insurancemarket, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης & αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, ξεχώρισε για μια ακόμη χρονιά, κατακτώντας το βραβείο Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer, για τον πελατοκεντρικό του χαρακτήρα και την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρει.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το Insurancemarket είναι η μοναδική εταιρεία του ασφαλιστικού κλάδου που βραβεύτηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS).

- Advertisement -

Το βραβείο αυτό ήρθε να προστεθεί στο πλήθος διακρίσεων που το insurancemarket έχει λάβει τα τελευταία 10 χρόνια, για τις καινοτόμες διαδικασίες του, την κορυφαία εξυπηρέτηση σε όλα τα στάδια επαφής του με τον πελάτη και την τεχνολογική του υπεροχή.

Ο Χρήστος Συμεωνάκης, Διευθυντής του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών δήλωσε: “Είμαστε πολύ περήφανοι που καταφέραμε να αποσπάσουμε για μια ακόμη χρονιά μια τόσο σημαντική διάκριση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών. Είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που ήμασταν η μοναδική εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο που απέσπασε μια τόσο σπουδαία διάκριση. Συνεχίζουμε δυναμικά, πιστοί στο όραμά μας και με μόνιμο επίκεντρό μας τον πελάτη, ακούγοντας τη φωνή του και τις ανάγκες του και κάνοντας κάθε μέρα την αγοραστική του εμπειρία ακόμα καλύτερη.”

Το insurancemarket.gr δέχεται 850.000 ηλεκτρονικά, φυσικά και τηλεφωνικά αιτήματα ετησίως σε 6 διαφοροποιημένα κανάλια επικοινωνίας. Η υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που προσφέρει αποτυπώνεται και στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου με NPS 79 (Net Promoters Score).

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός επιχειρηματικού πλαισίου που θα υποστηρίζει τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον “εξυπηρετούμενο” πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Insurancemarket: Eνδιαφέροντα ευρήματα και οι τάσεις στο Ετήσιο Report για την online ασφάλιση

Το insurancemarket.gr, δημοσιεύει το Ετήσιο Report 2024 για την online ασφάλιση, επιβεβαιώνοντας την ηγετική του θέση στην

Πάνω από 1.800 δέντρα με τη δράση του insurancemarket “Για κάθε νέα ασφάλεια κατοικίας φυτεύουμε ένα δέντρο”

Σε δράση δενδροφύτευσης για την ενίσχυση των δασών προχώρησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το insurancemarket, στα πλαίσια των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

FM Insurance Awards 2023: Μεγάλος νικητής το insurancemarket

Το insurancemarket, η πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, ξεχώρισε για άλλη μία φορά στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Σταθερά Μαζί»: Πάνω από 850 συμμετοχές στα συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα δύο ετήσια συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ για το 2025, τα οποία πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή

Με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη για συλλογική δράση και θεσμική συνεργασία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Δημήτρης Μαζαράκης

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Δ. Νοδάρος, NN Hellas: Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, η συμφωνία επιτυχίας… (οι μουσικοί και ο μαέστρος!)

Στα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η NN Hellas για ακόμη μια χρονιά αναφέρθηκε ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Απεργία στα ΜΜΕ

Σε απεργία στις 5 και στις 12 Ιουνίου προχωρούν οι δημοσιογράφοι μετά την πρόσκληση των ενώσεών τους.

Ποιες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εξαιρούνται της ασφάλισης για δύο έτη

Η εξαίρεση από την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών για τις επιχειρήσεις δύναται να γίνει και μόνιμη!

O Γ. Χατζηθεοδοσίου στην ΕΡΤ για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

Στο θέμα των ασφαλίστρων στα προγράμματα Υγείας που υφίσταται ακόμα ως πρόβλημα της αγοράς αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΕΑ κ. Γ. Χατζηθεοδοσίου

«Σταθερά Μαζί»: Πάνω από 850 συμμετοχές στα συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα δύο ετήσια συνέδρια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ για το 2025, τα οποία πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη