back to top
32.3 C
Athens
Πέμπτη 7 Αυγούστου 2025

Με πλήθος δράσεων γιόρτασε η ERGO την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Για την ERGO Ασφαλιστική, η Εξυπηρέτηση αποτελεί στρατηγικό στόχο ανάπτυξής της. Σε αυτό το πλαίσιο, και με την ιδιότητα του μέλους του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, συμμετείχε και φέτος στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.   Με όχημα τη δημιουργικότητα και τη διάθεση ανάδειξης της σημασίας του ρόλου της Εξυπηρέτησης, η ERGO:

  • Γιόρτασε με τους Heroes της Εξυπηρέτησης με πλούσιες δράσεις, όπως τη δημιουργία ενός video για το Customer Service με τίτλο “Our Ordinary Day”, τη “Stand by you” ενέργεια για τους Customer Service Experts, επίσκεψη δηλαδή στελεχών άλλων Διευθύνσεων και παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών τους, και τη δράση “Let’s celebrate” με γλυκά κεράσματα καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.
  • Επεφύλασσε μία  ευχάριστη έκπληξη στους Πελάτες της 1ης κλήσης κάθε ημέρας της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης, προσφέροντάς τους δωροεπιταγές My market και check-up μέσω των διαγνωστικών κέντρων Affidea.
  • Διοργάνωσε για τους Συνεργάτες της διαδικτυακή εκδήλωση, με θέμα τη διαχείριση αλλαγών και ομιλήτρια την Δρ. Νάνσυ Μαλλέρου.

Με αφορμή τις εκδηλώσεις της ERGO για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: “Φέτος, η ERGO γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με δημιουργικές δράσεις που αναδεικνύουν τη ζωτική σημασία της Εξυπηρέτησης για κάθε Οργανισμό. Για εμάς, η Εξυπηρέτηση δεν αποτελεί απλά μια αναγκαία διαχείριση θεμάτων των συναλλασσόμενων με την Εταιρεία, αλλά κύριο πυλώνα της στρατηγικής μας για βιώσιμη ανάπτυξη.” Η κα Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια του Customer Experience, συμπλήρωσε: “Η Εταιρεία μας συμμετείχε για 2η χρονιά στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης. Ο σχεδιασμός των δράσεών μας είχε ως στόχο να γίνουμε περισσότερο εξωστρεφείς, να επιβραβεύσουμε το στελεχιακό δυναμικό μας στην Εξυπηρέτηση και να υπενθυμίσουμε στους Πελάτες και Συνεργάτες μας, τη σημαντικότητα της σχέσης αξίας και πιστότητας που αναπτύσσουμε και διατηρούμε μαζί τους.” Η κα. Νικολίνα Σταμελάτου, Υπεύθυνη του Τμήματος Customer Engagement, ανέφερε επίσης: “Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε ακόμη μία ευκαιρία για εμάς να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους μας για το καθημερινό τους έργο. Είναι αυτοί που αποτελούν τους θεματοφύλακες μιας αποτελεσματικής και θετικής εμπειρίας Εξυπηρέτησης με τους Πελάτες και Συνεργάτες μας.”   H ERGO ευχαριστεί το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για την ποιότητα του θεσμού και αποτελεί υποστηρικτή του πλάνου δράσεών του, με επίκεντρο τον Πελάτη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Θετικά σημάδια για Munich Re και ERGO πριν την ανακοίνωση της 8ης Αυγούστου

Η Munich Re ξεπέρασε τις προσδοκίες και τους στόχους. Η ERGO βρίσκεται εντός των οικονομικών στόχων για το 2025 ...

ERGO: Σε Ελσίνκι και Τάλιν το φετινό ταξίδι επιβράβευσης του εταιρικού δικτύου πωλήσεων

Ε. Μοάτσος προς διακριθέντες: «Xτίζουμε ένα δίκτυο πιο ανθεκτικό, πιο ευέλικτο και έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αύριο»

Η ERGO ολοκλήρωσε την πλήρη εξαγορά της NEXT Insurance

Η ERGO Group AG («ERGO») ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πλήρους εξαγοράς της NEXT Insurance από τον Όμιλο Munich Re.

Θ. Κοκκάλας, ERGO : Στόχος να μπούμε στην πεντάδα των πρώτων ασφαλιστικών

'Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην υλοποίηση της διεθνούς επιχειρηματικής μας στρατηγικής..''

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Mega Brokers – Acrisure: Στρατηγική συμμαχία που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

Λένε πως «τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις» — όμως η ασφαλιστική αγορά μόλις απέκτησε τη δική της, και μάλιστα μεγατόνων!

Μια ξεχωριστή εμπειρία ομαδικότητας και έμπνευσης για την Allianz Trade in Greece

Σε ένα αξέχαστο teambuilding event συμμετείχε πρόσφατα η ομάδα της Allianz Trade in Greece, παρουσία του motivational speaker Άγγελου Πενταρή

Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ και της Φαραντούρης Insurance Agents

Κοινός στόχος, η ισχυροποίηση των δύο εταιρειών στους κλάδους ζωής και υγείας, με βάση το νέο μοντέλο Agency Broker System

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΕΕ: +2,5% η παραγωγή ασφαλίστρων το 5μηνο, στα ~2,393 δισ. ευρώ

Αύξηση 9,0% στον κλάδο ζημιών και μείωση 4,3% στον κλάδο ζωής - Δείτε το infographic των αποτελεσμάτων και ολόκληρη τη μελέτη

Ιστορικά αποτελέσματα για τον Όμιλο Allianz στο Β’ Τρίμηνο και Α’ Εξάμηνο του 2025

Ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας - Οι επιδόσεις ανά κλάδο

Καταγγελία ΟΑΣΕ για την εργοδοσία της NOS Insurance Services

Η ομοσπονδία καταλογίζει στην πρακτορειακή εταιρεία απαράδεκτη και αυθαίρετη εργοδοτική συμπεριφορά

H Pricefox προτείνει 8 last-minute προορισμούς για οικονομική απόδραση από Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Πλησιάζει Δεκαπενταύγουστος και δεν έχεις κανονίσει τις διακοπές σου; Η πλατφόρμα Pricefox προτείνει 8 φθηνούς προορισμούς για το τριήμερο

Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Επικίνδυνα τα μποφόρ της Παρασκευής για δάση και ναυσιπλοΐα

Την Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου συγκάλεσε σήμερα το πρωί ο Γενικός Γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Νίκος Παπαευσταθίου