back to top
29.8 C
Athens
Σάββατο 23 Αυγούστου 2025

Marketing Excellence Awards 2019: Δύο χρυσά βραβεία για την INTERAMERICAN! 

Τη θέση της INTERAMERICAN στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων και στον τομέα του marketing επιβεβαιώνουν οι δύο κορυφαίες διακρίσεις, που κατέκτησε η εταιρεία στα φετινά Marketing Excellence Awards. Η υποψηφιότητα της INTERAMERICAN απέσπασε gold διάκριση σε δύο θεματικές ενότητες.

  • Στην ενότητα «Connecting with Customers/Consumers», στην κατηγορία «Customer/Consumer Insights», βραβεύθηκε το έργο «New Corporate Website».

Ο νέος ιστότοπος της INTERAMERICAN, που απευθύνεται στους πελάτες της και σε κάθε ενδιαφερόμενο να πληροφορηθεί για την ασφάλιση, υποστηρίζει μια «omni» προσέγγιση, με πρωταρχικό στόχο την ιδιαίτερη επικοινωνιακή εμπειρία των επισκεπτών και την παραγωγή ποιοτικών leads. Το mobile-first website έχει επιτύχει, ήδη, σε διάστημα ενός έτους εντυπωσιακά αποτελέσματα πολύπλευρης και ουσιαστικής αλληλεπίδρασης της εταιρείας με τους επισκέπτες του. Η προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία, η αισθητική, το αυθεντικό περιεχόμενο και η λειτουργικότητα υπογραμμίζουν τη διαφορετικότητα του website, ιδιαίτερα στην ασφαλιστική αγορά. Για τη δημιουργία του, η εταιρεία συνεργάστηκε με τη Lighthouse – E-commerce & 360 Digital Marketing Solutions.

- Advertisement -
  • Στην ενότητα «Connecting with the Point of Sale», στην κατηγορία «Building Distribution Networks», βραβεύθηκε το πρόγραμμα «Ασφάλιση Περιεχομένου Σπιτιού Anytime-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ».

Η συνεργασία της εταιρείας και ειδικότερα της Anytime με την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε. για τη διανομή, μέσα από τα καταστήματά της, της ασφάλισης περιεχομένου της κατοικίας πέτυχε να δημιουργήσει ένα ευρύ πελατειακό κοινό. Οι πελάτες αξιοποιούν την ευκαιρία να αγοράσουν σε ειδική προσφορά ασφαλιστική κάλυψη, παράλληλα με αγορές οικιακών ειδών. Η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει ιδιαίτερα, από το 1913, το μοντέλο των συνεργασιών (partnerships) με retail brands και telecoms για την πώληση τυποποιημένων προϊόντων. Οι συνεργασίες αναπτύσσονται, κυρίως, μέσω της Anytime και αποφέρουν σημαντικά οφέλη στους πελάτες των συνεργαζομένων εταιρειών, οι οποίες διαμορφώνουν ειδικές προσφορές η μια για τους πελάτες της άλλης.

2. Από την απονομή του βραβείου για το πρόγραμμα «Ασφάλιση Περιεχομένου Σπιτιού Anytime-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ».

Τα Marketing Excellence Awards , στα οποία η INTERAMERICAN έχει διακριθεί κατ’ επανάληψη, αποτελούν καταξιωμένο ετήσιο θεσμό αναγνώρισης της αριστείας και οργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Τα φετινά βραβεία αφορούσαν -στη βάση αναγνώρισης της συμβολής του marketing στην επιχειρηματική ανάπτυξη- σε 6 θεματικές ενότητες και 26 κατηγορίες, όπου διακρίθηκαν συνολικά 56 έργα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μετονομάζεται το αμοιβαίο κεφάλαιο Interamerican (LF) FoF ESG Focus

Η μετονομασία σε FoF NEXT GEN FOCUS αντανακλά τις νέες κατευθυντήριες γραμμές της ESMA

Η Interamerican επενδύει στην ανεξάρτητη διαβίωση της τρίτης ηλικίας

Την ανεξάρτητη και ασφαλή διαβίωση των ηλικιωμένων στον οικιακό τους χώρο στηρίζει η Interamerican, ενισχύοντας το μοντέλο «Aging in Place»

Interamerican: Αναπροσαρμογές ασφαλίστρων στον κλάδο Γενικής Αστικής Ευθύνης

Απαραίτητη ενέργεια, κατά την εταιρεία, για υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών - Για ποιους θα ισχύσει αύξηση 12%

Πολυϊατρεία Medifirst: Τριπλή αναγνώριση αριστείας στην υγεία

Τα Medifirst πιστοποιούνται ξανά με βάση 3 κορυφαία διεθνή πρότυπα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ Holdings συγκαλεί Τακτική Γενική Συνέλευση με πλήρη θεματολογία

Μετά από μια χρονιά σημαντικών επιδόσεων, η ΕΥΡΩΠΗ Holdings προχωρά στη σύγκληση Τακτικής Γενικής Συνέλευσης στις 27 Αυγούστου 2025

Groupama Ασφαλιστική: Δίπλα στο Greece Race for the Cure® – Δίπλα στη Ζωή

Η Groupama στηρίζει το Άλμα Ζωής και μας καλεί να αποδείξουμε ότι μαζί είμαστε πιο δυνατοί από τον καρκίνο του μαστού

Η 89η ΔΕΘ γιορτάζει έναν αιώνα ΔΕΘ-HELEXPO

Με επετειακό χαρακτήρα και τη δυναμική μιας ξεχωριστής γιορτής ανοίγει τις πύλες της από τις 6 έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2025 η 89η ΔΕΘ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

SOS από ΕΕΘ για παραπλανητικά emails

Πώς υποκλέπτονται στοιχεία εταιρειών δήθεν για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο ΓΕΜΗ

Σύστημα πυρασφάλειας στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας – Τι προβλέπει ο σχεδιασμός του ΥΠΠΟ

Με προληπτική και ενεργητική πυροπροστασία το υπουργείο θέλει να ενισχύσει την ασφάλεια του χώρου, των επισκεπτών και των εργαζομένων

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας

Υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών – Ενίσχυση της ετοιμότητας συνιστά η ΕΑΕΕ

H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της ετοιμότητας ως βασικών πυλώνων της πολιτικής προστασίας

Η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει τις επιχειρήσεις και το καλοκαίρι

Με το σύνθημα #ΜαζίΑσφαλώς, η Ορίζων Ασφαλιστική στέκεται δίπλα σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου