back to top
32.5 C
Athens
Σάββατο 28 Ιουνίου 2025

Marketing Excellence Awards 2019: Δύο χρυσά βραβεία για την INTERAMERICAN! 

Τη θέση της INTERAMERICAN στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων και στον τομέα του marketing επιβεβαιώνουν οι δύο κορυφαίες διακρίσεις, που κατέκτησε η εταιρεία στα φετινά Marketing Excellence Awards. Η υποψηφιότητα της INTERAMERICAN απέσπασε gold διάκριση σε δύο θεματικές ενότητες.

  • Στην ενότητα «Connecting with Customers/Consumers», στην κατηγορία «Customer/Consumer Insights», βραβεύθηκε το έργο «New Corporate Website».

Ο νέος ιστότοπος της INTERAMERICAN, που απευθύνεται στους πελάτες της και σε κάθε ενδιαφερόμενο να πληροφορηθεί για την ασφάλιση, υποστηρίζει μια «omni» προσέγγιση, με πρωταρχικό στόχο την ιδιαίτερη επικοινωνιακή εμπειρία των επισκεπτών και την παραγωγή ποιοτικών leads. Το mobile-first website έχει επιτύχει, ήδη, σε διάστημα ενός έτους εντυπωσιακά αποτελέσματα πολύπλευρης και ουσιαστικής αλληλεπίδρασης της εταιρείας με τους επισκέπτες του. Η προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία, η αισθητική, το αυθεντικό περιεχόμενο και η λειτουργικότητα υπογραμμίζουν τη διαφορετικότητα του website, ιδιαίτερα στην ασφαλιστική αγορά. Για τη δημιουργία του, η εταιρεία συνεργάστηκε με τη Lighthouse – E-commerce & 360 Digital Marketing Solutions.

- Advertisement -
  • Στην ενότητα «Connecting with the Point of Sale», στην κατηγορία «Building Distribution Networks», βραβεύθηκε το πρόγραμμα «Ασφάλιση Περιεχομένου Σπιτιού Anytime-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ».

Η συνεργασία της εταιρείας και ειδικότερα της Anytime με την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ Α.Ε. για τη διανομή, μέσα από τα καταστήματά της, της ασφάλισης περιεχομένου της κατοικίας πέτυχε να δημιουργήσει ένα ευρύ πελατειακό κοινό. Οι πελάτες αξιοποιούν την ευκαιρία να αγοράσουν σε ειδική προσφορά ασφαλιστική κάλυψη, παράλληλα με αγορές οικιακών ειδών. Η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει ιδιαίτερα, από το 1913, το μοντέλο των συνεργασιών (partnerships) με retail brands και telecoms για την πώληση τυποποιημένων προϊόντων. Οι συνεργασίες αναπτύσσονται, κυρίως, μέσω της Anytime και αποφέρουν σημαντικά οφέλη στους πελάτες των συνεργαζομένων εταιρειών, οι οποίες διαμορφώνουν ειδικές προσφορές η μια για τους πελάτες της άλλης.

2. Από την απονομή του βραβείου για το πρόγραμμα «Ασφάλιση Περιεχομένου Σπιτιού Anytime-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ».

Τα Marketing Excellence Awards , στα οποία η INTERAMERICAN έχει διακριθεί κατ’ επανάληψη, αποτελούν καταξιωμένο ετήσιο θεσμό αναγνώρισης της αριστείας και οργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Τα φετινά βραβεία αφορούσαν -στη βάση αναγνώρισης της συμβολής του marketing στην επιχειρηματική ανάπτυξη- σε 6 θεματικές ενότητες και 26 κατηγορίες, όπου διακρίθηκαν συνολικά 56 έργα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

18th Insurance Conference: Ο κλάδος της υγείας είναι αναπτυσσόμενος διεθνώς

Υπάρχει δίψα των ασφαλιστικών εταιρειών για τεχνολογικές λύσεις

Υπεύθυνη φροντίδα για το παιδί με το πρόγραμμα υγείας Bewell της Interamerican

Η INTERAMERICAN, με γνώμονα τη φροντίδα και την ασφάλεια των παιδιών, αναδεικνύει το πρόγραμμα υγείας για τα παιδιά, που αποτελεί κομμάτι

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl

Η Kyndryl, κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των επιχειρήσεων, ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση

Interamerican: Eπενδύει στο εταιρικό δίκτυο πωλήσεών της. «Ημέρα Καριέρας» στη Θεσσαλονίκη

Η INTERAMERICAN πραγματοποίησε το Interamerican Open Day τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025, στα κεντρικά της γραφεία, επιβεβαιώνοντας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο