Σεμινάριο διάρκειας 18 εκπαιδευτικών ωρών με θέμα «Εξυπηρέτηση πελατών εταιριών οδικής βοήθειας» θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:
- Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016, 16:00-20:15
- Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016, 09:00-15:45
- Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016, 16:00-20:15.
Εισηγήτρια του σεμιναρίου είναι η Ράνια Τσάβαλου, σύμβουλος επιχειρήσεων, εκπαίδευσης και ψυχικής υγείας.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι εκπαιδευόμενοι να αφομοιώσουν συγκεκριμένα εργαλεία που να μπορούν να αξιοποιήσουν άμεσα στην καθημερινότητα τους. Η καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι ό,τι σημαντικότερο, καθώς είναι αυτή που δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών. Τα στελέχη θα αντιληφθούν ότι καλή εξυπηρέτηση δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δίνω στον πελάτη αυτό που θέλει. Ο τρόπος όμως που τελικά θα εξυπηρετήσουν παίζει μεγάλο ρόλο για το εάν ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος παρόλο που δεν πήρε τελικά αυτό που ζητούσε. Επίσης είναι σημαντικό να κατανοηθεί η διαφορά μεταξύ διεκπεραίωσης των εργασιών και εξυπηρέτησης.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε υπαλλήλους που εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center) εταιριών οδικής βοήθειας αλλά και στο πλήρωμα των αυτοκινήτων των εταιριών οδικής βοήθειας, οι οποίοι ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, να διευρύνουν και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.
Το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 160 ευρώ, ενώ αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016.
Περισσότερες πληροφορίες για τη θεματολογία, τη μεθοδολογία του σεμιναρίου κ.ά., καθώς και αίτηση συμμετοχής, στο αρχείο ATT00128.