back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Webinar: Η ψυχολογία του πελάτη-Πώς να αυξήστε τις πωλήσεις σας

Η συμπεριφορά του πελάτη αποτελεί ένα από τα βασικότερα και σύνθετα ζητήματα στο μάρκετινγκ και γενικότερα στην επιχειρηματικότητα. Γνωρίζοντας τη συμπεριφορά και την ψυχολογία του πελάτη σας, μπορείτε να αντιληφθείτε πώς λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις, ποιοι παράγοντες τις επηρεάζουν και πώς λειτουργεί μετά την αγορά. Το γνωσιακό πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή αγγίζει θεωρία και πρακτικές από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία, τα οικονομικά, τη στατιστική, την κοινωνιολογία και τη μελέτη της συμπεριφοράς ατόμων και ομάδων.

Το insurancewebinars.gr και ο Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Μάρκετινγκ & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, σας καλούν να γνωρίσετε και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας παρακολουθώντας το επόμενο χρήσιμο webinar που διοργανώνουν τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019, στις 18:00 με τίτλο «Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη: Γνωρίστε την & αυξήστε τις πωλήσεις σας!».

- Advertisement -

Στο συγκεκριμένο webinar ο κ. Σαρανταένας μέσα από το webinar θα παρουσιάσει τις αλλαγές και τις εξελίξεις στη συμπεριφορά του σύγχρονου πελάτη. Παράλληλα, θα δοθούν ερεθίσματα για τις μεθόδους που θα βοηθήσουν τον σημερινό ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να γνωρίσει τον πελάτη του και να πετύχετε πωλήσεις με περισσότερη ευκολία.

- Advertisement -

Απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών εταιριών, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης: ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣ και θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019, στις 18:00 – 19:30.

 Για δηλώσεις συμμετοχής επισκεφτείτε την ιστοσελίδα και συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής: (http://insuranceinnovation.gr/seminars/consumers-psychology/)

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Ασφαλιστική Διαχείριση Κληρονομιών και Μεταβιβάσεων Περιουσιακών Στοιχείων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, στις 14 και 16 Οκτωβρίου 2025

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εκπαιδεύει Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στα Χρηματοοικονομικά

Το 4ωρο πρόγραμμα θα καλύψει το πρώτο επίπεδο γνώσεων σε πεδία όπως η χρηματοδότηση, η επιχειρηματική διαχείριση και η ασφάλιση

ΕΑΔΕ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το webinar για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Στο διαδικτυακό σεμινάριο παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι ρυθμίσεις που τίθενται σε ισχύ από 3/11 και δόθηκαν πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Ασφαλιστική Διαχείριση Κληρονομιών και Μεταβιβάσεων Περιουσιακών Στοιχείων

Σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, στις 14 και 16 Οκτωβρίου 2025

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί