back to top
21.3 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Webinar: «Πώς θα κάνετε επιτυχημένες παρουσιάσεις στους πελάτες σας»

Ένα νέο webinar με θέμα «Πώς θα κάνετε επιτυχημένες παρουσιάσεις στους πελάτες σας» θα διεξαχθεί σήμερα στις 18.00 με πρωτοβουλία του Insurance Innovation.

Θεματολογία: 

- Advertisement -

Η παρουσίαση ως εργαλείο πώλησης

· 4 απλοί κανόνες για το τι πρέπει να έχει μια ομιλία που θα έχει αποτέλεσμα.

- Advertisement -
  • Focus on just one major idea
  • Give people a reason to care
  • Build your ideas with familiar concepts
  • Make your idea worth sharing

Impact and Influence

· Η σημασία της πρώτης εντύπωσης

  • Εξωτερική εμφάνιση
  • Γλώσσα σώματος, οι τέσσερεις κατηγορίες στις οποίες κατατάσσουμε αυτόματα κάποιον και πως μπορούμε να μπούμε στην σωστή κατηγορία.

· Ας πούμε μια ιστορία

  • Η σημασία της ιστορίας (γιατί επηρεάζει τον άνθρωπο, παραδείγματα)
  • Emotional investment, τι χρειάζεται για να επηρεάσουμε την αντικειμενικότητα των ακροατών μας.
  • Οι τρεις κατηγορίες ιστοριών και ο τρόπος που επηρεάζουν τα συναισθήματα μας, άρα και τις αντιδράσεις μας.
  • Τι δεν πρέπει να έχουν οι παρουσιάσεις μας
  • Τι είναι το functional storytelling και γιατί το χρειαζόμαστε

Presentations Skills

· Η προετοιμασία

  • Τι είναι μια καλή παρουσίαση; (Η μετάδοση μιας ιδέας από τον παρουσιαστή στο κοινό)
  • Γνωρίστε το αντικείμενο σας (εμπειρία, γνώσεις, internet, εκπαιδευτής)
  • Γνωρίστε το κοινό σας (ηλικία, μόρφωση, επάγγελμα, χρήση περιεχομένου)
  • Καθορίστε ξεκάθαρους στόχους
  • Ετοιμάστε μια εμπειρία

· Η παρουσίαση

    • Set the tone (δώστε ρυθμό, ένταση, παύσεις, ζήστε το, εναλλαγές)
    • Be yourself
    • Θέστε το πρόβλημα και προσφέρετε λύσεις
    • Χρησιμοποιήστε ιστορίες
    • Εμπλέξτε το κοινό σας (ερωτήσεις)
    • Κουνήσου δεν είσαι δέντρο! (γλώσσα σώματος)
    • Death by power point (βασικές οδηγίες για το πώς φτιάχνουμε ένα power point)
    • Δεν είστε Κλόουν…
Σε ποιους απευθύνεται:
Σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.
Περιγραφή & Σκοπός του Webinar:
Στόχος του webinar είναι να θυμηθούμε/μάθουμε τους βασικούς κανόνες που πρέπει να τηρεί μια παρουσίαση για να πετύχει το στόχο της. Τι πρέπει να κάνουμε για να περάσουμε το μήνυμα μας επιτυχημένα και να φτάσουμε πιο κοντά στον τελικό μας στόχο, την επιτυχημένη πώληση.
Εισηγητής
Ο Γιώργος Ραλλάκης ασχολείται με τις πωλήσεις και την εκπαίδευση πωλητών παραπάνω χρόνια από όσα θα ήθελε να παραδεχτεί. Έχει εκπαιδεύσει πρόσωπο με πρόσωπο και μέσω internet τόσους πωλητές, που μάλλον είναι δύσκολο να μην έχετε πετύχει κάποιον από αυτούς στη ζωή σας (σίγουρα ήταν αυτοί που σας έκαναν θετική εντύπωση). Τον συναρπάζει η λειτουργία του εγκεφάλου και ο τρόπος που η επιστήμη μας φανερώνει τα μυστικά του, και ψάχνει ενεργά να βρει τρόπους να εφαρμόσει τις τελευταίες ανακαλύψεις της νευροεπιστήμης στις πωλήσεις και το marketing. Έχει ιδρύσει και συν-διευθύνει την Evolution Consulting και το εκπαιδευτικό website www.LearningEvolution.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πίνακες επιτυχόντων των εξετάσεων πιστοποίησης ασφαλιστών στην Αθήνα

Δείτε τους Πίνακες επιτυχόντων των εξετάσεων πιστοποίησης επαγγελματικών γνώσεων για τη δραστηριότητα

Το πρόγραμμα Οκτωβρίου του ΕΙ.ΑΣ. για στελέχη ασφαλιστικών και διαμεσολαβητές

Τέσσερα (4) επίκαιρα και ενδιαφέροντα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Σεμινάρια, υλοποιούμενα σε υβριδικό περιβάλλον, webinar και φυσικής τάξης, συναποτελούν

Κ. Ρούσσης, ΕΣΑΠΕ: Το «νέο αίμα» στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση…

"Ο ρόλος μας είναι ακόμα πιο σύνθετος και ακόμα πιο αναγκαίος. Βγαίνουν πράγματι πολλές μηχανές και πολλά εργαλεία, δεν φτάνει όμως μόνο αυτό για να υιοθετηθούν από τη διαμεσολάβηση και τους πελάτες"

Δ. Λύχρου: «Βρισκόμαστε σε ένα πραγματικά επικίνδυνο σταυροδρόμι»

Επιχειρώντας μια εισαγωγή στο θέμα, παραθέτω ένα στοιχείο που θα μας οδηγήσει κατ’ αντιπαράθεση σε ένα αβίαστο συμπέρασμα. Η παραγωγή στον κλάδο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης