back to top
19.7 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Insurancewebinars.gr: Aσφαλιστικά σεμινάρια σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη

Δύο καινοτόμα σεμινάρια για στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, σπουδαστές και όχι μόνο διοργανώνει σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα το Insurancewebinars.gr, την Τετάρτη 10 και την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016.

Το σεμινάριο της Αθήνας, με τίτλο «Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα», θα διεξαχθεί την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου στην εκπαιδευτική αίθουσα της Interlife Ασφαλιστικής (Καλλιρόης 65, Αθήνα), με εισηγητές τον σύμβουλο εκπαίδευσης Απόστολο Μαρτζάκλη και τον οικονομολόγο Νίκο Κλήμη. Αναλυτικότερα:

- Advertisement -

«Οργάνωσε το ασφαλιστικό σου γραφείο σύμφωνα με τα νέα δεδομένα»

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

- Advertisement -

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες πώς και με ποιο τρόπο δημιουργείται ένα ασφαλιστικό γραφείο και ποιες είναι οι δομές με βάση τις νέες εξελίξεις του ασφαλιστικού χώρου. Και στη συνέχεια να δώσουμε λύσεις σε προβληματισμούς και να παρουσιάσουμε το best practice της αγοράς μέσα από τα αποτελέσματα των συμμετεχόντων.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων, φοιτητές/σπουδαστές ασφαλιστικών σπουδών και γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στην εύρυθμη λειτουργία ενός ασφαλιστικού γραφείου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Ποια η λειτουργία του γραφείου και γιατί πρέπει να είναι οργανωμένο.
  • Ποια είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την ημερήσια δραστηριότητα του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;
  • Πώς γίνεται ο σωστός προγραμματισμός της καθημερινής και εβδομαδιαίας δραστηριότητάς μας;
  • Πώς καταγράφουμε και αξιολογούμε τη δραστηριότητα μας στο γραφείο;
  • Με ποιoν τρόπο θέτουμε στόχους που μας οδηγούν στο σωστό αποτέλεσμα και ποια η μέθοδος για την επίτευξή τους;
  • Περιπτώσεις μη σωστής λειτουργίας και μη αποτελεσματικής διαχείρισης του γραφείου.
  • Εργασίες για την βελτίωση των αποτελεσμάτων ενός ασφαλιστικού γραφείου.
  • Η ασφαλιστική μας αγορά. Πόσο καλά την ξέρουμε;
  • Εναλλακτικοί τρόποι δραστηριοποίησης ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
  • Προοπτικές του επαγγέλματος.
  • Οι ορατοί και αόρατοι κίνδυνοι για την ανεξάρτητη διαμεσολάβηση.
  • Συνεργασίες και συνέργειες. Είναι λύση και, αν ναι, με ποια μορφή;
  • Ανάπτυξη δικτύου συνεργατών. Πόσο απαραίτητο είναι; Με ποιες διαδικασίες;

Κόστος σεμιναρίου

40 €

Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016, 16.30-21.00

***

Στη Θεσσαλονίκη, το Insurancewebinars.gr διοργανώνει την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου στην εκπαιδευτική του αίθουσα (Μητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη) σεμινάριο με τίτλο «Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας και προτείνετε έξυπνες λύσεις»Εισηγήτρια θα είναι  η οικονομολόγος Ρούλα Κωτούδη, η οποία διαθέτει μακρόχρονη εμπειρία εκπαίδευσης στελεχών οργανισμών, δημοσίων υπηρεσιών και επιχειρήσεων. Από 25ετίας και πλέον, αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση ενδοεπιχειρησιακών προγραμμάτων  management, time & stress management, επικοινωνίας, team building, συναισθηματικής νοημοσύνης, πωλήσεων, προσωπικής ανάπτυξης, κλπ., σε  ΟΤΑ, δημόσιες υπηρεσίες και οργανισμούς, βιομηχανίες, βιοτεχνίες και εμπορικά καταστήματα, πολυκαταστήματα, νοσοκομεία και λοιπούς χώρους υγείας, ξενοδοχεία και ασφαλιστικές εταιρείες. Αναλυτικότερα για το σεμινάριο:

«Κατανοήστε τις ανάγκες των πελατών σας και προτείνετε έξυπνες λύσεις»

Περιγραφή και σκοπός σεμιναρίου

Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν  τις γνώσεις τους και να κατανοήσουν την αξία της θετικής σκέψης. Επίσης, να αντιληφθούν πως η θετική σκέψη συμβάλλει στη δημιουργικότητα και στην εξεύρεση  προτάσεων που οδηγούν σε πωλήσεις ακόμη και σε περιόδους οικονομικής ύφεσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ασφαλιστικούς και διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, αλλά και υπαλλήλων ασφαλιστικών εταιρειών που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

Βασικό περιεχόμενο

  • Η δύναμη της θετικής σκέψης και της ενεργής ακρόασης στην επικοινωνία της πώλησης.
  • Ο χειρισμός των μη λεκτικών μηνυμάτων αποτελούν τα όπλα στην περαιτέρω ανίχνευση αναγκών του πελάτη.
  • Το παιχνίδι των ανοιχτών ερωτήσεων και η δημιουργία κινήτρων θετικής απόφασης κατά την πώληση.
  • Η δημιουργία συναισθημάτων και η ώθηση του πελάτη στο να επιλέξει ο ίδιος
  •  να αγοράσει το ασφαλιστικό προΐόν.
  • Οι αντιρρήσεις του πελάτη ισοδυναμούν πάντα με περαιτέρω επιχειρήματα.

Κόστος σεμιναρίου

35€

Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016, 16.30-21.00

***

Τα δύο σεμινάρια θα διεξαχθούν με αυστηρά περιορισμένο αριθμό 15 ατόμων το καθένα. Για κράτηση θέσης, επικοινωνήστε με την Insurancewebinars.gr στο τηλέφωνο 2312 201 003 ή συμπληρώστε την αντίστοιχη φόρμα συμμετοχής, για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.

Insurancewebinars.gr

Tηλέφωνο επικοινωνίας: 2312 201003

E-mail: administrator@insuranceforum.gr

Διεύθυνση: Mητροπόλεως 14, Θεσσαλονίκη

Σχετικές δημοσιεύσεις

INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α.: Eπαγγελματική εκπαίδευση για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα σεμινάρια επαγγελματικής εκπαίδευσης που διοργάνωσε η INTERLIFE Ασφαλιστική

ΙNTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α.: Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων 9μήνου 

Κερδοφορία, αύξηση Παραγωγής Ασφαλίστρων, Ενεργητικού, Επενδύσεων και Αποθεμάτων καθώς και υψηλοί Δείκτες Φερεγγυότητας χαρακτηρίζουν τα Αποτελέσματα

Τα επόμενα σχέδια της Interlife (και) στο Χρηματιστήριο

Για πρώτη φορά σε δείκτη FTSE/Russell η Interlife, η μόνη πλέον εκπρόσωπος του ασφαλιστικού κλάδου στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Ιωάννης Βοτσαρίδης: Το στοίχημα του αύριο

*γράφει ο Ιωάννης Παν. Βοτσαρίδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. Συγκρατημένη αισιοδοξία καταγράφεται για την πορεία της ελληνικής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης