back to top
18.6 C
Athens
Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2024

Σεμινάριο ΕΙΑΣ: Διαχείριση αιτιάσεων

Σεμινάριο διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών με θέμα «Διαχείριση αιτιάσεων», σύμφωνα με τις πράξεις 3/2013 και 122/2014 της εκτελεστικής επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016, 16:00-20:15, με εισηγήτρια τη δικηγόρο Κωνσταντίνα Λόντου, τ. διευθύντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο διαχείρισης των αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης. Επίσης, είναι η ενημέρωση για το ποιες είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στο πλαίσιο του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης και  ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

- Advertisement -

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • σε όλα τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιρειών, μέλη Δ.Σ., υπευθύνους κανονιστικής συμμόρφωσης, επικεφαλής διαχείρισης αιτιάσεων
  • σε υπευθύνους υποκαταστημάτων ασφαλιστικών εταιρειών Ε.Ε. και τρίτων χωρών, καθώς και σε στελέχη αλληλασφαλιστικών συνεταιρισμών
  • σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών −είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου− αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
  • σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
  • σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, αλλά και όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου
  • τέλος, το σεμινάριο ενδιαφέρει και είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να το παρακολουθήσουν οι συμμετέχοντες στα δύο τελευταία σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016 με θέμα «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence».

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 11 Μαΐου 2016.

- Advertisement -

Θεματολογία σεμιναρίου:

  • Πεδίο εφαρμογής των πράξεων του διοικητή
  • Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
  • Έννοιες & βασικοί  ορισμοί
  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας & πολιτική διαχείρισης αιτιάσεων
  • Οργανωτικές υποχρεώσεις των εταιρειών
  • Διαδικασία και τρόπος διαχείρισης
  • Έκθεση & ελάχιστα στοιχεία αυτής

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο ανέρχεται σε 70 € για τα μέλη του ΕΙΑΣ και σε 80 € για τα μη μέλη, ενώ για τις εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (3 ή περισσότερα άτομα) το κόστος διαμορφώνονται σε 60 € για τις εταιρείες μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70 € για τις εταιρείες μη μέλη.

Ειδικά για τους συμμετέχοντες στα δύο πρόσφατα σεμινάρια που διοργάνωσε το ΕΙΑΣ στις 22 & 31/3/2016, με θέμα: «Η διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων – Customer Service Excellence», το κόστος συμμετοχής διαμορφώνεται στα 50 €.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πολυθεματικό το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

Yλοποιείται σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης, κατά την επιλογή των σπουδαστών του...

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για στελέχη ασφαλιστικών επιχειρήσεων και διαμεσολαβητές

Πολύ ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Σεπτεμβρίου 2024 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιουνίου του ΕΙΑΣ

Επίκαιρες και ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιουνίου 2024 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

Aφιερωμένο στην Επανεκπαίδευση των Διαμεσολαβητών το Πρόγραμμα Ιουλίου του ΕΙΑΣ

Επίκαιρα και πολύ ενδιαφέροντα είναι τα Προγράμματα Επανεκπαίδευσης και Επαναπιστοποίησης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Άποψη για τις εκλογές του ΕΕΑ

Tο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών όλων των επαγγελματιών της ευρύτερης περιφέρειας των Αθηνών

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

HOWDEN: Νέο πρόγραμμα cyber κινδύνων, νέα εποχή για την αγορά

Νέο πρόγραμμα κάλυψης cyber κινδύνων έβγαλε προς διάθεση στην αγορά η Howden σε συνεργασία με την Safe Security με την υποστήριξη των Mosaic Insurance, Chubb και Liberty Specialty Markets

Ευχαριστήριες επιστολές από ικανοποιημένους πελάτες του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Στο πλαίσιο της δέσμευσής του για την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ έχει καθιερώσει το «Νοιαζόμαστε για εσάς» ως βασική του αξία.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών από τις πιο καταστροφικές πλημμύρες στην Ισπανία

Ο αριθμός των νεκρών από τις φονικές πλημμύρες που έπληξαν την ανατολική Ισπανία αυτή την εβδομάδα αυξήθηκε σήμερα σε τουλάχιστον 202 μόνο στην περιφέρεια της Βαλένθια

Μία πλατφόρμα για τη δημιουργία “Task Force” αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών

Τα διδάγματα από τη διαχείριση πρόσφατων φυσικών καταστροφών και στρατηγικές μακροπρόθεσμης ανάκαμψης των τοπικών κοινωνιών από αυτές

Έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή της DAC 9 για τη διοικητική συνεργασία στον τομέα της φορολογίας

Στις 28 Οκτωβρίου 2024, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε πρόταση τροποποίησης της Οδηγίας 2011/16/EE σχετικά με τη διοικητική συνεργασία

Τα εγκριθέντα μέτρα β’ επιπέδου στο πλαίσιο του DORA

Σε συνέχεια προηγούμενων Εγκυκλίων της ΕΑΕΕ και της γενικότερης ενημέρωσης για τον Κανονισμό DORA

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου.