back to top
18.2 C
Athens
Παρασκευή 18 Απριλίου 2025

Έρευνα KPMG: Γιατί οι επιχειρήσεις οφείλουν να επαναπροσδιορίσουν…

Μια νέα παγκόσμια έρευνα της KPMG, “Me, My life, My Wallet” σε περισσότερους από 18 000 καταναλωτές αναδεικνύει τις κύριες τάσεις σε 16 χώρες

Το Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας Πελατών (Global Customer Center of Excellence) της KPMG International δημοσιεύει μια νέα έρευνα, στην οποία αναδεικνύονται οι πολλαπλές επιπτώσεις της πανδημίας στην συμπεριφορά των πελατών.

- Advertisement -

Η Ελλάδα συμμετείχε σε αυτήν την παγκόσμια έρευνα για πρώτη φορά, η οποία διεξήχθη παράλληλα σε 16 χώρες σε δείγμα 18 567 καταναλωτών.

Τα ευρήματα της έρευνας “Me, My Life, My Wallet” αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών τους εκεί που είναι σήμερα αλλά και εκεί που θα βρίσκονται στο μέλλον.

- Advertisement -

Η ελληνική πραγματικότητα

Οι Έλληνες καταναλωτές άλλαξαν και προσαρμόστηκαν στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, στις νέες μεθόδους click away, click n’collect, σε νέο τρόπο εργασίας και μάθησης.

Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, απόρροιας του Lock down, είναι ότι οι καταναλωτές κατά:

  • 85% θεωρούν ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία τους
  • 80% θεωρούν ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με την εταιρεία καθώς πλέον δε γίνεται με φυσικό τρόπο
  • 70% δοκίμασαν νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, και ειδικότερα προϊόντα και υπηρεσίες που προωθούν την υγεία και την ευεξία
  • 90% εκτιμούν τις εταιρείες οι οποίες προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα και των οποίων οι ενέργειες ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους πεποιθήσεις και αξίες

Βασικά ευρήματα σε παγκόσμιο επίπεδο

  • 36% των καταναλωτών επιθυμούν από τις εταιρείες να περιορίσουν – επιλύσουν τα προβλήματα/ καθυστερήσεις που σχετίζονται με την παράδοση προϊόντων
  • 49% των καταναλωτών έχουν περιορίσει τις αγορές (έναντι αποταμίευσης) λόγω της αβεβαιότητας και της αναστολής εργασίας που ισχύει σε πολλές χώρες
  • 80% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράζουν από εταιρείες των οποίων οι δράσεις συμπίπτουν με τις απόψεις και τις αξίες τους
  • 90% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ακριβότερα το ίδιο προϊόν από εταιρείες που συνεισφέρουν στην κοινωνία
  • 55% των καταναλωτών θέτουν την προστασία των δεδομένων τους σημαντική προτεραιότητα, με 47% να περιμένουν ότι οι εταιρείες δεν θα χρησιμοποιήσουν – διαμοιράσουν τα δεδομένα τους με τρίτους
  • 44% ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν περισσότερες (και διαφορετικές) τεχνολογίες όπως εφαρμογές κινητών ή ψηφιακούς βοηθούς (φωνητικά ελεγχόμενες συσκευές), σε σύγκριση με την προ-COVID-19 περίοδο.

«Στον αγώνα για την ανάπτυξη, το να γνωρίζεις τον πελάτη σου – σε βάθος, προσωπικά και ολιστικά – είναι αυτό που ξεχωρίζει τους νικητές από όλους τους υπόλοιπους. Και ο πιο κρίσιμος παράγοντας για τη γνώση αυτή, είναι τα δεδομένα.», αναφέρει ο Julio Hernandez, Επικεφαλής του Global Customer Center of Excellence του US Customer Advisory Lead, KPMG στις ΗΠΑ. «Μέσω των δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν βαθιά εξατομικευμένες εμπειρίες, μπορούν να σταματήσουν να ζουν στο σήμερα και να ξεκινήσουν να κάνουν προβλέψεις για τον πελάτη του αύριο. Χωρίς όμως αυτά, οι επιχειρήσεις παραμένουν στο σκοτάδι, βασιζόμενες σε ξεπερασμένες παραδοχές και ανακριβείς γενικεύσεις. Η καλύτερη γνώση του εξελισσόμενου καταναλωτή, εμπνέει εμπιστοσύνη για την χάραξη ενός δρόμου προς το μέλλον σε ένα τόσο δυναμικό περιβάλλον».

«Οι πελάτες πλέον ζητούν την καλύτερη εμπειρία και το προϊόν καθαυτό δεν επηρεάζει τόσο πολύ την επιλογή τους. Η σε βάθος γνώση των πελατών και των αναγκών τους θα είναι κρίσιμης σημασίας για τις επιχειρήσεις σε αυτή τη νέα εποχή προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα δεδομένα, να επιβιώσουν σήμερα και να αναπτυχθούν αύριο», αναφέρει ο Τάσος Πάντος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής στο Συμβουλευτικό τμήμα της KPMG στην Ελλάδα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Τα κυριότερα σημεία της έρευνας της ΕΕΑΕ για τον κλάδο

To Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΑΕ αναζητά και στοχεύει στην διάδραση, την αλληλεπίδραση και την ενεργό συμμετοχή με τα Μέλη της Ένωσης

Το νέο λογιστικό πρότυπο, η AI, ο μετασχηματισμός και τα φορολογικά κυριαρχούν στην ατζέντα του ασφαλιστικού κλάδου

Για 14η συνεχόμενη χρονιά, η KPMG στην Ελλάδα, προχώρησε στη δημοσίευση της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024

Μία άλλη ματιά στα προβλήματα Υγείας και Ζωής από τoν Δημ. Μαζαράκη

Συνομιλήσαμε για το σημερινό καθεστώς των ιδιωτικών κλινικών και νοσοκομείων και για το δείκτη των παλαιών χαρτοφυλακίων υγείας -legacy-.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα εποχή για τη CNP Cyprus που περνά στην Ελληνική Τράπεζα

Aλλάζει σελίδα το ασφαλιστικό τοπίο στην Κύπρο καθώς ολοκληρώθηκε η συμφωνία μεταξύ της CNP Assurances και της Ελληνικής Τράπεζας

Στις 322 από 385 οι δηλωμένες ζημίες με ανασφάλιστα

Μειωμένες κατά 16,36% ήταν οι δηλωμένες ζημιές με ανασφάλιστα αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο του 2025 έναντι του αντίστoιχου διαστήματος

Αγοραπωλησίες ακινήτων από την Ευρώπη Holdings με αναπτυξιακούς στόχους

Δύο εμβληματικά ακίνητα πούλησε η ΕΥΡΩΠΗ Holdings και το τίμημα τωνν 54 εκατ. Ευρώ θα χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή δανείων

Interamerican: Aνοδικά η παραγωγή, ο πληθωρισμός έπληξε τους κλάδους Ζημιών και Υγείας

Παραγωγή 471 εκατ. ευρώ, κατέγραψε η Interamerican το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία που διατίθενται στην έκθεση Φερεγγυότητας και χρηματοοικονομικής

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ευρώπη Holdings: Τα 68,3 εκατ. ευρώ της ΑΜΚ και οι νέες εξαγορές στον ασφαλιστικό κλάδο 

Προ των πυλών βρίσκεται η κεφαλαιακή αύξηση των 68,338 εκατ. ευρώ, που δρομολογεί η Ευρώπη Holdings, θυγατρική εταιρεία της Intracom.

ΤτΕ: Διενέργεια εξετάσεων για την πιστοποίηση ασφαλιστών στη Θεσσαλονίκη

Ανακοινώνεται ότι οι εξετάσεις πιστοποίησης επαγγελματικών γνώσεων Ασφαλιστικού Πράκτορα, σύμφωνα με την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής

Στις 25 Απριλίου πληρώνει 1,2 δισ. ευρώ στους συνταξιούχους ο ΕΦΚΑ

Συνολικά 1.253.742.257,83 ευρώ θα καταβληθούν σε 2.530.742 δικαιούχους από τις 22 Απριλίου έως τις 25 Απριλίου 2025 στο πλαίσιο των προγραμματισμένων

O Γ. Χατζηθεοδοσίου στην Κεντρική Λαχαναγορά. Συζητήσεις με εμπόρους για την κίνηση στην αγορά

Την Κεντρική Λαχαναγορά του Ρέντη επισκέφθηκε ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου

ΕΟΔΥ: Οδηγίες για την κατανάλωση τροφών στο πασχαλινό τραπέζι

Ο ΕΟΔΥ έδωσε οδηγίες για την κατανάλωση τροφών στο πασχαλινό τραπέζι. Ο Οργανισμός παραθέτει κανόνες κατά τον χειρισμό των τροφίμων