back to top
29.3 C
Athens
Δευτέρα 4 Αυγούστου 2025

Έρευνα KPMG: Γιατί οι επιχειρήσεις οφείλουν να επαναπροσδιορίσουν…

Μια νέα παγκόσμια έρευνα της KPMG, “Me, My life, My Wallet” σε περισσότερους από 18 000 καταναλωτές αναδεικνύει τις κύριες τάσεις σε 16 χώρες

Το Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας Πελατών (Global Customer Center of Excellence) της KPMG International δημοσιεύει μια νέα έρευνα, στην οποία αναδεικνύονται οι πολλαπλές επιπτώσεις της πανδημίας στην συμπεριφορά των πελατών.

- Advertisement -

Η Ελλάδα συμμετείχε σε αυτήν την παγκόσμια έρευνα για πρώτη φορά, η οποία διεξήχθη παράλληλα σε 16 χώρες σε δείγμα 18 567 καταναλωτών.

Τα ευρήματα της έρευνας “Me, My Life, My Wallet” αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγισή τους ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών τους εκεί που είναι σήμερα αλλά και εκεί που θα βρίσκονται στο μέλλον.

- Advertisement -

Η ελληνική πραγματικότητα

Οι Έλληνες καταναλωτές άλλαξαν και προσαρμόστηκαν στον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, στις νέες μεθόδους click away, click n’collect, σε νέο τρόπο εργασίας και μάθησης.

Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας, απόρροιας του Lock down, είναι ότι οι καταναλωτές κατά:

  • 85% θεωρούν ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία τους
  • 80% θεωρούν ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με την εταιρεία καθώς πλέον δε γίνεται με φυσικό τρόπο
  • 70% δοκίμασαν νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, και ειδικότερα προϊόντα και υπηρεσίες που προωθούν την υγεία και την ευεξία
  • 90% εκτιμούν τις εταιρείες οι οποίες προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα και των οποίων οι ενέργειες ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους πεποιθήσεις και αξίες

Βασικά ευρήματα σε παγκόσμιο επίπεδο

  • 36% των καταναλωτών επιθυμούν από τις εταιρείες να περιορίσουν – επιλύσουν τα προβλήματα/ καθυστερήσεις που σχετίζονται με την παράδοση προϊόντων
  • 49% των καταναλωτών έχουν περιορίσει τις αγορές (έναντι αποταμίευσης) λόγω της αβεβαιότητας και της αναστολής εργασίας που ισχύει σε πολλές χώρες
  • 80% των καταναλωτών προτιμούν να αγοράζουν από εταιρείες των οποίων οι δράσεις συμπίπτουν με τις απόψεις και τις αξίες τους
  • 90% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ακριβότερα το ίδιο προϊόν από εταιρείες που συνεισφέρουν στην κοινωνία
  • 55% των καταναλωτών θέτουν την προστασία των δεδομένων τους σημαντική προτεραιότητα, με 47% να περιμένουν ότι οι εταιρείες δεν θα χρησιμοποιήσουν – διαμοιράσουν τα δεδομένα τους με τρίτους
  • 44% ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν περισσότερες (και διαφορετικές) τεχνολογίες όπως εφαρμογές κινητών ή ψηφιακούς βοηθούς (φωνητικά ελεγχόμενες συσκευές), σε σύγκριση με την προ-COVID-19 περίοδο.

«Στον αγώνα για την ανάπτυξη, το να γνωρίζεις τον πελάτη σου – σε βάθος, προσωπικά και ολιστικά – είναι αυτό που ξεχωρίζει τους νικητές από όλους τους υπόλοιπους. Και ο πιο κρίσιμος παράγοντας για τη γνώση αυτή, είναι τα δεδομένα.», αναφέρει ο Julio Hernandez, Επικεφαλής του Global Customer Center of Excellence του US Customer Advisory Lead, KPMG στις ΗΠΑ. «Μέσω των δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν βαθιά εξατομικευμένες εμπειρίες, μπορούν να σταματήσουν να ζουν στο σήμερα και να ξεκινήσουν να κάνουν προβλέψεις για τον πελάτη του αύριο. Χωρίς όμως αυτά, οι επιχειρήσεις παραμένουν στο σκοτάδι, βασιζόμενες σε ξεπερασμένες παραδοχές και ανακριβείς γενικεύσεις. Η καλύτερη γνώση του εξελισσόμενου καταναλωτή, εμπνέει εμπιστοσύνη για την χάραξη ενός δρόμου προς το μέλλον σε ένα τόσο δυναμικό περιβάλλον».

«Οι πελάτες πλέον ζητούν την καλύτερη εμπειρία και το προϊόν καθαυτό δεν επηρεάζει τόσο πολύ την επιλογή τους. Η σε βάθος γνώση των πελατών και των αναγκών τους θα είναι κρίσιμης σημασίας για τις επιχειρήσεις σε αυτή τη νέα εποχή προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα δεδομένα, να επιβιώσουν σήμερα και να αναπτυχθούν αύριο», αναφέρει ο Τάσος Πάντος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής στο Συμβουλευτικό τμήμα της KPMG στην Ελλάδα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΑΕΕ: Σταθερή αύξηση στα συμβόλαια ασφάλισης κατοικιών – Καλύπτεται πλέον το 18,2% των οικιών στη χώρα!

Τι δείχνει η νέα τριμηνιαία έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για τις Ασφαλίσεις Περιουσίας

ΕΑΕΕ και Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης επενδύουν στη γέννηση της επόμενης γενιάς ασφαλιστικών επαγγελματιών

Η πρωτοβουλία σηματοδοτεί το άνοιγμα μιας νέας εποχής και του δρόμου στους νέους επιστήμονες να γίνουν οι ηγέτες του αύριο στον ασφαλιστικό κλάδο

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ξεκίνησε το Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program της KPMG

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους ΑΕΙ που χαρακτηρίζονται από δημιουργικότητα, ομαδικότητα, δυναμισμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz Commercial: Σε 5 χρόνια η ασφαλιστική αγορά υδρογόνου αναμένεται να ξεπεράσει τα $3 δισ.

Παρόλο που το δυναμικό της αγοράς υδρογόνου είναι πολύ υψηλό, υπάρχουν πολλές άγνωστες μεταβλητές και κίνδυνοι

Η εικόνα των ασφαλειών στην έκθεση της ICAP CRIF για τους κορυφαίους κλάδους

Μπορεί να ξεχώρισαν τα τελευταία χρόνια αλυσίδες καταστημάτων παιχνιδιών και real estate, αλλά πώς κινήθηκαν τράπεζες και ασφαλιστικές;

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η σημασία της συμμετοχής των νέων στο συνταξιοδοτικό σύστημα: Μαθήματα από την Ευρώπη και η ελληνική πραγματικότητα

Για τους νέους Έλληνες, η σύνταξη φαντάζει μακρινό και δυσνόητο ζήτημα, ενώ οι συχνές αλλαγές στο πλαίσιο προκαλούν αβεβαιότητα

Μνημόνιο Export Credit Greece – ΕΤΕπ: Νέοι δρόμοι και για την ασφαλιστική αγορά

Η διείσδυση των ελληνικών επιχειρήσεων σε νέες αγορές ενισχύει την ανάγκη για ειδικές ασφαλιστικές καλύψεις

Γ. Κυρλάκης στην κάμερα του I.W.: «Η διαμεσολάβηση χρειάζεται στήριξη για να αντιμετωπίσει τη σημερινή κατάσταση»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Το ΕΕΑ δίπλα στους πληγέντες του Κρυονερίου: Άμεση στήριξη και επόμενος στόχος η δενδροφύτευση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και της κοινωνικής προσφοράς

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο