back to top
25.5 C
Athens
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025

Tαξίδι επιβράβευσης συνεργατών της Life Plan Insurance στο Καρπενήσι!

Στο πανέμορφο Καρπενήσι, πραγματοποιήθηκε το φετινό ταξίδι επιβράβευσης των συνεργατών της Life Plan.

Το ταξίδι υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Eurolife FFH, στο διάστημα 1-4 Οκτωβρίου 2020. Για 7η συνεχή χρονιά οι συνεργάτες της Life Plan κάλυψαν  τον παραγωγικό στόχο που είχε τεθεί, και φέτος  ταξίδεψαν για 4 ημέρες στην «Ελβετία της Ελλάδας»

- Advertisement -

Το εντυπωσιακό ξενοδοχείο MontanaHotel&Spa ,που τους φιλοξενούσε, προσέφερε υπέροχη θέα στα βουνά του νομού αλλά και τη δυνατότητα για στιγμές χαλάρωσης και ξεκούρασης.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους οι συνεργάτες της Life Plan επισκέφθηκαν την Ιερά Μονή Προυσού, τη γραφική Υπάτη και ταυτόχρονα έζησαν μοναδική εμπειρία στο φαράγγι «Πάντα Βρέχει». Διασχίζοντας με Jeep το βουνό της Καλιακούδας κατέληξαν στον Κρικελοπόταμο και τους μοναδικούς καταρράκτες, διασχίζοντας τον με πεζοπορία στις όχθες του ή ακόμα και κολυμπώντας. Τέλος η τοξοβολία και η ιππασία αποτέλεσαν τις επιπλέον δραστηριότητες του ταξιδιού προσφέροντας ιδιαίτερες στιγμές άθλησης και διασκέδασης.

- Advertisement -

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους επιτυχόντες του ταξιδιού:

Κουκουλιάκου Φωτεινή

Κλάρα Κατερίνα

Παλιού Κωνσταντίνα

ΜπαλίνηΛίλα

Μιχαλόπουλο Γιάννη

Γιασσιά Γεωργία

Κορομηλά Κέλλυ

Λέφας Βασίλης

Στο ταξίδι συμμετείχαν οι Συντονιστές της Life Plan, κ. Γαβαλάκης Δημήτρης, κ. Πετρίδης Γιώργος, κα Κουκουλιάκου Φωτεινή.

Το group συνόδευσε εκ μέρους της Eurolife FFH,  ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων Νίκος Δελένδας και ο Διευθυντής  Πωλήσεων, κ. Χουλιάρας Νίκος.

Το ταξίδι έκλεισε με το ραντεβού των συμμετεχόντων για τον προορισμό της επόμενης χρονιάς.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Eurolife: Νέα διαδικασία αποζημίωσης για το πρόγραμμα My Health First

Οι ασφαλισμένοι μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται μέσω του online portal Eurolife Connect, για τους ίδιους ή τα έμμεσα ασφαλισμένα μέλη

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Με στόχο να είναι πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται, η Eurolife FFH πραγματοποίησε παρουσίαση 

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς

Για ποιους λόγους η Επιτροπή έκρινε ότι η συγκέντρωση δεν είναι σε θέση να περιορίσει σημαντικά τον ανταγωνισμό

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της