back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Ιατρικό Εξοπλισμό Στο Αγροτικό Ιατρείο Σοφικού Κορινθίας παρέχει η Euroins Ελλάδος

Η Euroins Ελλάδος, θυγατρική εταιρεία του κορυφαίου ευρωπαϊκού ομίλου συμμετοχών Eurohold Bulgaria AD, βρίσκεται στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών μέσω του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί σε όλη τη χώρα.

Την Τρίτη 10 Μαΐου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας κ. Evgeny Ignatov και ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος κ. Αθανάσιος Ι. Σμυρνής επισκέφτηκαν με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Χρίστο Δήμα το αγροτικό ιατρείο Σοφικού Κορινθίας όπου η Euroins δώρισε έναν αυτόματο εξωτερικό απινιδωτή. Ο σύγχρονος ιατρικός εξοπλισμός θα συμβάλλει στην άμεση αντιμετώπιση περιστατικών καρδιοαναπνευστικής ανακοπής με στόχο την προστασία της υγείας των κατοίκων και τη δημιουργία αισθήματος ασφαλείας στην τοπική κοινωνία.

- Advertisement -

Ο κ. Ignatov δήλωσε σχετικά: «Στόχος της Euroins είναι να στέκεται στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών όπου δραστηριοποιείται συνδράμοντας με όλα της τα μέσα τις δημόσιες υπηρεσίες και δομές. Καθώς η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη, ευχόμαστε με τον εξοπλισμό που παρέχουμε σήμερα να σωθούν ανθρώπινες ζωές. Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Υφυπουργό κ. Δήμα για την πρωτοβουλία του αυτή και για την ιδιαίτερη ευαισθησία που επιδεικνύει απέναντι στα  προβλήματα των κατοίκων της περιοχής».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Euroins Ελλάδος με νέες πιστοποιήσεις ISO για την ποιότητα, διαφάνεια και βιωσιμότητα

Η Ασφαλιστική Εταιρεία Euroins Ελλάδος ανανέωσε με επιτυχία 5 κορυφαίες διεθνείς πιστοποιήσεις ISO, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της σε υψηλά

EUROINS ΕΛΛΑΔΟΣ: Ασημένιος Χορηγός της επιτυχίας του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team

Η Euroins Ελλάδος, ως ασημένιος χορηγός του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team, εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια για τις εξαιρετικές επιδόσεις

Αλλάζει την εικόνα της η Euroins Ελλάδος

Η Euroins Ελλάδος έθεσε σε κυκλοφορία τη νέα ιστοσελίδα της η οποία έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια αναβαθμισμένη και πιο

Η Euroins Ελλάδος ανανέωσε τη στήριξή της στον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Η Euroins Ελλάδος ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της υποστήριξής της προς τον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί