back to top
30.2 C
Athens
Δευτέρα 18 Αυγούστου 2025

Δίπλα στην νέα γενιά η AXA, για 3η συνεχή χρονιά το AXA Business Day

Μία ξεχωριστή εμπειρία έζησαν 40 φοιτητές από πανεπιστήμια όλης της Ελλάδας καθώς πέρασαν μια ολόκληρη μέρα στα κεντρικά γραφεία της ΑΧΑ όπου ενημερώθηκαν για την Εταιρεία, γνώρισαν τους ανθρώπους της και τις προοπτικές εξέλιξης που υπάρχουν. Για 3η συνεχή χρονιά, η ΑΧΑ Ελλάδας, πραγματοποίησε ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο «Business Day».

Το ΑΧΑ «Business Day» έγινε στο πλαίσιο της στρατηγικής που ακολουθεί η ΑΧΑ να υποστηρίζει τους νέους ανθρώπους να ενδυναμώνουν τις τεχνικές τους γνώσεις και να λαμβάνουν εμπειρίες που θα έχουν αξία για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία.

- Advertisement -

Μέσα από μια σειρά παρουσιάσεων από στελέχη της ΑΧΑ, τροφοδοτήθηκε ένας παραγωγικός διάλογος που προσέφερε στους φοιτητές βαθιά κατανόηση του τρόπου που δουλεύει μια ασφαλιστική εταιρεία και τις ανάγκες που μπορούν οι ίδιοι να καλύψουν για να προσφέρουν από την πλευρά τους μια δυναμική ώθηση, τόσο στην ΑΧΑ όσο και στον ασφαλιστικό κλάδο.

Η εμπειρία των φοιτητών έλαβε βιωματική διάσταση όταν όλοι μαζί, με τη συμμετοχή και των ανθρώπων της ΑΧΑ, συμμετείχαν σε ένα εργαστήριο μαγειρικής. Μέσα από αυτό, υπό την καθοδήγηση ειδικού εκπαιδευτή, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τη σημαντικότητα της αρμονικής συνεργασίας και την προστιθέμενη αξία που μπορεί καθένας να προσφέρει, για ένα καλό αποτέλεσμα.

- Advertisement -

«Ήταν μία εξαιρετική μέρα, τόσο από πλευράς ομιλιών-παρουσιάσεων, όσο και από πλευράς ευκαιρίας να γνωρίσουμε εσάς και την Εταιρεία σας. Μας δείξατε μια Εταιρεία όπου πραγματικά θα θέλαμε να εργαστούμε και να γίνουμε μέρος της επιτυχίας της. Η ιδέα και η υλοποίηση του workshop μαγειρικής ήταν ιδιαιτέρως ευχάριστη εμπειρία. Το απολαύσαμε!» ανέφερε ένας από τους συμμετέχοντες φοιτητές.

H Άννα Μανιάτη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ, ανέφερε: «Έχουμε να μάθουμε από τον τρόπο που οι νέοι οραματίζονται το μέλλον και την ίδια ώρα, έχουμε να προσφέρουμε σημαντικά εχέγγυα για την απρόσκοπτη ανάπτυξη τους. Η ΑΧΑ αποτελεί έναν οργανισμό που αφουγκράζεται υπεύθυνα τις ανάγκες της νέας γενιάς και στέκεται δίπλα της για ένα κοινό μέλλον που θα αποδώσει καρπούς σε όλους. Αυτή ήταν η 3η φορά που πραγματοποιήθηκε το “AXA Business Day” και με χαρά βλέπουμε το αυξανόμενο ενδιαφέρον των νέων για την Εταιρεία μας».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στους «μεγάλους παίκτες» τα ηνία της αγοράς

Αρκετοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται πως οι μεγάλες συμφωνίες δεν τελειώσαν, ενώ ενδιαφέρον στρέφεται και σε ενδεχόμενες συμφωνίες - εξαγορές σε επίπεδο Μεσιτών - Πρακτόρων.

«Κλάδος ελαίας» 300 εκατ. ευρώ από την ΑΧΑ προς 15.000 Γάλλους εστιάτορες

Ο γαλλικός ασφαλιστικός όμιλος επιδιώκει να βάλει τέλος σε μια πολύμηνη δημόσια διαμάχη και να κοιτάξει προς το μέλλον.

Η ΑΧΑ στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS προσφέροντας μία Υποτροφία Σπουδών στο BCA College

Πιστή στη στρατηγική υπεύθυνης και ανθρωποκεντρικής δράσης της, η ΑΧΑ Ασφαλιστική συνεχίζει να θέτει σε εφαρμογή μία σειρά πρωτοβουλιών που στοχεύουν στην ανάπτυξη μίας ισότιμης και βιώσιμης κοινωνίας.

Deal με…άρωμα Ινδίας για την ΑΧΑ

Πωλεί την κοινοπραξία γενικών ασφαλίσεων Βharti AXA General Insurance στην ΙCICI Lombard- Εφάπαξ κέρδος 200 εκατ. ευρώ για τον γαλλικό όμιλο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Η Εθνική Ασφαλιστική στο πλευρό των ασφαλισμένων που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

Η εταιρεία ενεργοποίησε ειδική τηλεφωνική γραμμή έκτακτης ανάγκης, στο 210 90 99 600, προκειμένου να παρέχει άμεση εξυπηρέτηση

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Στη μαύρη αγορά πωλούνται τα προσωπικά δεδομένα, οι χάκερς ζητούν εκατομμύρια λίτρα

Κάθε ψηφιακή συσκευή αποτελεί πιθανό σημείο εισόδου. Πολλές συσκευές στερούνται ισχυρής ασφάλειας αυξάνοντας τον κίνδυνο ...

Ασφάλιση Ζωής: Η προστασία που δεν πρέπει να αγνοούμε

ΤΑ στελέχη της FeelSafe Insurance σημειώνουν την αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτες και διαφανείς ασφαλιστικές λύσεις, που συνδυάζουν προστασία και αποταμίευση

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για το Πόθεν Έσχες – Αυτόματη άντληση στοιχείων από 118 τράπεζες και οργανισμούς

Βήμα που ενισχύει τη διαφάνεια και ταυτόχρονα διευκολύνει τη διαδικασία, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες της ψηφιακής διακυβέρνησης