back to top
8.9 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 15 2025

Η ΝΝ Hellas Χρυσός Χορηγός στην Ημερίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

Η NN Hellas στήριξε με Χρυσή Χορηγία την ημερίδα που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) με θέμα: «Μια σύγχρονη προσέγγιση στις Πωλήσεις Ασφαλειών» την Πέμπτη 21 Μαΐου στο Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «Ζήσε Υπεύθυνα» που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε στην NN Hellas τα τελευταία πέντε χρόνια. Η θετική συμβολή στην αγορά όπου δραστηριοποιούμαστε, αποτελεί, έναν από τους βασικούς πυλώνες του προγράμματός μας, αφού είναι πεποίθησή μας πως ως μία από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στη χώρα, οφείλουμε να στηρίζουμε προσπάθειες που έχουν στόχο την ανάπτυξη του τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης.

- Advertisement -

Βασική ομιλήτρια της ημερίδας ήταν η Dr. Barbara Fasolo, Associate Professor in Behavioural Science, London School of Economics & Political Science (LSE), University of London, Director of the Executive Master in Behavioural Science & Head of Behavioural Research Lab. H Dr Fasolo, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, αναφέρθηκε στις επιτυχημένες τεχνικές προσέγγισης του πελάτη με στόχο την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων.

Ο κος Παντελής Πιτόγλου, Area Manager της NN Hellas, συμμετείχε στο πάνελ των ομιλητών με θέμα «Συμπεριφορικές απόψεις για τη βελτίωση των πωλήσεων: πώς πωλούμε σήμερα ασφαλιστικά προϊόντα στην εταιρία μας και πώς μπορούμε να ενσωματώσουμε τις συμπεριφορικές ιδέες». Μεταξύ άλλων, ο κος Πιτόγλου ανέφερε: «Ο κάθε πελάτης είναι ξεχωριστή περίπτωση και δουλειά του Συμβούλου είναι να καταλάβει τις ανάγκες του, τα συναισθήματά του, και να τον βοηθήσει να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Η διαρκής αυτοβελτίωση είναι αναγκαία συνθήκη για να πετύχει κανείς στον χώρο των Πωλήσεων» και κατέληξε «σημασία δεν έχει πόσο καλοί είμαστε αλλά πόσο καλοί θέλουμε να γίνουμε».

- Advertisement -

Πρωταρχικός στόχος της NN Hellas είναι να βρίσκεται δίπλα στους Ασφαλιστικούς της Συμβούλους, με διαρκή παροχή ενημέρωσης για θέματα πωλήσεων, ώστε οι ίδιοι να προσφέρουν ολοκληρωμένη και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση στον πελάτη. Αναπτύσσει πρωτοποριακές μεθόδους στον τομέα της εκπαίδευσης και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον πελάτη, γεγονός που επιβεβαιώνεται από την πρόσφατη διπλή της βράβευση στα Sales Excellence Awards.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εκπαιδευτικό σεμινάριο Cyber Risk Insurance

Η πανδημία Covid-19 επέσπευσε, κατά ρυθμούς ραγδαίους και ανατρεπτικούς, την πλήρη είσοδό μας στην ψηφιακή εποχή και τη λειτουργία μας στο πλαίσιο των απαιτήσεων και επιταγών της.

Επίκαιρο, πολυθεματικό και ενδιαφέρον, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιανουαρίου του ΕΙΑΣ

Πληρότητα χαρακτηρίζει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιανουαρίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

H μεγάλη έρευνα της NN για τη Μακροζωία

Σύμφωνα με την έρευνα Μακροζωίας, που ο Όμιλος ΝΝ διεξάγει κάθε χρόνο σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται, οι Έλληνες και οι Ελληνίδες

Ένα πρόγραμμα που ενδιαφέρει πολύ τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές

Λίγες μόνον εβδομάδες απομένουν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024, ημερομηνία λήξης της προθεσμίας που έχουν στη διάθεσή τους οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Allianz απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας

Η Allianz, πιστή στη δέσμευσή της για διαφάνεια και ανοιχτή επικοινωνία και σε συνέχεια του σημαντικού ζητήματος των αυξήσεων στα μακροχρόνια συμβόλαια υγείας

NN Hellas: Aναπροσαρμογή ασφαλίστρων των ισόβιων προγραμμάτων υγείας, που δεν θα ξεπεράσει το 7%

Στην NN Hellas με αίσθημα ευθύνης προς τους ασφαλισμένους μας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αναπροσαρμογή ασφαλίστρων

Interamerican: Προσαρμογή ασφαλίστρων υγείας πάντοτε με σεβασμό στους ασφαλισμένους

Η Interamerican, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και με πλήρη κατανόηση

Eurolife FFH: Σημαντικός περιορισμός της αναπροσαρμογής ασφαλίστρων των ισοβίων ασφαλιστηρίων υγείας

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα δίπλα σε εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά, για αυτό και οι ασφαλισμένοι της

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Allianz απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας

Η Allianz, πιστή στη δέσμευσή της για διαφάνεια και ανοιχτή επικοινωνία και σε συνέχεια του σημαντικού ζητήματος των αυξήσεων στα μακροχρόνια συμβόλαια υγείας

NN Hellas: Aναπροσαρμογή ασφαλίστρων των ισόβιων προγραμμάτων υγείας, που δεν θα ξεπεράσει το 7%

Στην NN Hellas με αίσθημα ευθύνης προς τους ασφαλισμένους μας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αναπροσαρμογή ασφαλίστρων

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες σε φοιτητές του Τμήματος Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών

Interamerican: Προσαρμογή ασφαλίστρων υγείας πάντοτε με σεβασμό στους ασφαλισμένους

Η Interamerican, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και με πλήρη κατανόηση

Στα πρότυπα του κανονισμού DORA προσαρμόστηκε η Broker Systems

Η Broker Systems S.A. ολοκλήρωσε τις προσαρμογές των συμβατικών υποχρεώσεων προς τους πελάτης της αλλά και των εσωτερικών διαδικασιών της