back to top
14.6 C
Athens
Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

Δυναμική συμμετοχή της Εθνικής Ασφαλιστικής στο «No Finish Line Athens 2019»

Μεγάλος Χορηγός του No Finish Line 2019 ήταν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Εθνική Ασφαλιστική, η ομάδα της οποίας βρέθηκε μάλιστα μεταξύ των τριών πρώτων στον ομαδικό αγώνα των 90 ωρών.

Ο εφετινός φιλανθρωπικός υπερμαραθώνιος πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 14 Απριλίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και σκοπό είχε να σταθεί αρωγός στις εκπαιδευτικές ανάγκες για πάνω από 30.000 παιδιά που βρίσκονται υπό την σκέπη της η Ένωσης «Μαζί για το Παιδί».

- Advertisement -

Η συμμετοχή του κοινού ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες, με συνολικά 11.534 δρομείς να καλύπτουν τρέχοντας ή περπατώντας – και μάλιστα υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες -, απόσταση 111.022 χλμ., που μεταφράζεται στο ποσό των 55.511 ευρώ για τα παιδιά που έχουν ανάγκη.

Η ομάδα της Εθνικής Ασφαλιστικής, στον ομαδικό αγώνα των 90 ωρών, με 3.989 χλμ. κατέλαβε τη δεύτερη θέση.

- Advertisement -

Σε ατομικό επίπεδο, ρεκόρ σημειώθηκε από τον κ. Σάκη Στημονιάρη, ο οποίος μόνος του κάλυψε απόσταση 500 χλμ. Στις γυναίκες, για μια ακόμη χρονιά, την πρώτη θέση κατέλαβε η κα Λιντίτα Χόκια, η οποία έλαβε το εφετινό κύπελλο από την υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας της Εθνικής Ασφαλιστικής, κα Μαρία Κόρακα.

Το No Finish Line, αποτελεί έναν κορυφαίο και διεθνούς εμβέλειας υπερμαραθώνιο φιλανθρωπικού χαρακτήρα και πραγματοποιήθηκε και εφέτος σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H Εθνική Ασφαλιστική σταθερά Επίσημος Χορηγός του Greece Race for the Cure

Σταθερός στόχος της εταιρείας, «μια κοινωνία πιο δυνατή, πιο αισιόδοξη και πιο ανθρώπινη»

Η Εθνική Ασφαλιστική καταργεί πρόγραμμα με χρόνιες παθογένειες, αλλάζει τα δεδομένα στο αυτοκίνητο

Η Εθνική Ασφαλιστική στοχεύει να ανταποκριθεί με ευέλικτες λύσεις στις ανάγκες της αγοράς και να σταθμίσει το ύψος των προμηθειών

H Εθνική Ασφαλιστική αλλάζει το κλίμα… μέσα μας για τις φυσικές καταστροφές

Με νέα καμπάνια και microsite, η εταιρεία συμβάλλει στην πρόληψη και στη διαμόρφωση ασφαλιστικής συνείδησης

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω των Children Excellence Awards

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τα παιδιά των εργαζομένων η εταιρεία ενθαρρύνει τη συνεχή μάθηση και ανάπτυξη

Η Syndea χορηγός στο Athens Run 2025 του ΕΕΑ

Τρέχοντας για δεύτερη χρονιά δίπλα στο ΕΕΑ, η Syndea βοήθησε να αναδειχθεί η σημασία της άσκησης για την ποιότητα ζωής και την υγεία

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ υιοθετεί την Κάρμεν και στηρίζει τον ΕΣΠΙ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων, ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ στέλνει δυνατό μήνυμα αγάπης και σεβασμού προς όλα τα ζωντανά πλάσματα

Στην Κάσο ο 6ος παιδικός σταθμός που εγκαινιάζει η Eurolife FFH

Το πλάνο υλοποίησης συνολικά 12 σταθμών σε συνεργασία με τη HOPEgenesis έχει διανύσει επιτυχώς το μισό της διαδρομής του

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω των Children Excellence Awards

Με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τα παιδιά των εργαζομένων η εταιρεία ενθαρρύνει τη συνεχή μάθηση και ανάπτυξη

Netcompany: VERÁ, μια κομβικής σημασίας IT λύση για την Ευρωπαϊκή Άμυνα και Ανθεκτικότητα

Η πλατφόρμα παρέχει σε πραγματικό χρόνο προειδοποιήσεις και αναλύσεις για γρήγορη και αποτελεσματική λήψη αποφάσεων σε περίπτωση κρίσης

ATHEX Small Cap Conference: Επενδυτικό συνέδριο από το ΧΑ στις 5 Νοεμβρίου

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, υψηλόβαθμα στελέχη των εισηγμένων εταιρειών θα έχουν Β2Β συναντήσεις με αναλυτές και θεσμικούς επενδυτές

Οι τοπ 10 μεσίτες (αντ)ασφαλίσεων στον κόσμο

AON Reinsurance Solutions και Marsh McLennan κερδίζουν την πρωτιά βάσει εσόδων

Την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου ΓΣ και εκλογές στην ΕΑΕΕ

Η Ένωση καλεί τα μέλη της στην Αίθουσα «Ναπολέων Σουκατζίδης» της ΕΛΕΠΑ στις 16.00 - Οι προϋποθέσεις συμμετοχής στις εκλογές